IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Новата Astra е вече в България

Снощи се състоя българската премиера на Opel Astra 2010.

Официално - Новата Astra е вече в България
Истинско филмово шоу се разигра снощи в София по време на премиерата на новия Opel Astra.


Немците определят модела като екшън звезда, с атлетично тяло и истински забавен характер.

Всъщност новата Astra не е нов екшън герой на сцената, а доказан и предпочитан играч в този клас с над 70-годишна история зад гърба си. Първото возило на Opel в компактния клас се появява през 1936 г. под името Kadett. Сега, след десет поколения, в класа е налице и най-новото - Astra 2010.

Astra 2010 е изцяло нов модел, носещ дизайна на успешната Insignia - атлетични, динамични форми, без ненужни футуристични изпълнения. Автомобилът е типично немски, с изчистен, но отличаващ се дизайн.


Във вътрешността нещата са аналогични - подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Материите са приятни на допир, с добро качество. Добавено и е ефектно осветление около скоростния лос и корите на вратите, което, освен че придава повече уют, подсказва и за динамичните възможности на Astra 2010.


И като заговорихме за динамика, няма как да не споменем двигателите. За България са налични всички осем двигателя за модела - четири бензинови и четири дизелови, с мощностен диапазон от 95 к.с. до 180 к.с.

Най-икономичното предложение е Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (95 к.с. и 130 Нм), която "харчи" по около 4.2 литра на 100 км и отделя само 109 г/км емисии CO2. Най-мощната версия сред дизелите е 2.0-литровият CDTI модел със 160 к.с. и 350 Нм.

При бензиновите мотори царува малкият 1.6 литров турбодвигател с респектиращите 180 к.с. и 230 Нм. Средното потребление на гориво при този модерен двигател е сведено до седем литра на 100 км, а вредните мисии CO2 до 159 г/км. Всички двигатели отговарят на Euro 5.

Бензиновите предложения могат да се екипират с изцяло новата 6-степенна автоматична ActiveSelect трансмисия. Тя е налична и за най-мощното дизелово предложение, а за останалите са предвидени механични трансмисии с 5 или 6 предавки.

Astra 2010 може да се похвали с междуосие, равно на 2685 мм, което заедно с широчината от 1814 мм гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Сред достойнствата на модела са още Opel Eye (камера, която чете и запомня пътните знаци и предупреждава водача при напускане на платното за движение), адаптивни предни светлини (AFL система, която автоматично избира девет различни светлинни режима), активни подглавници, паркпилот, системата Flex-Fix, активно окачване с три режима и много други.

Както вчера ви информирахме, Opel Astra получи 5 звезди от Euro NCAP, които я подредиха в Топ 5 на най-безопасните возила на пазара.

Цените на Opel Astra 2010 стартират от 26 950 лева.
0 от 500
  • #48
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Бих те подкрепил но... има едно но. Ако наистина Форд не бяха за мен "най-най" на българския пазар през 2006 година, аз нямаше да карам Форд! Но те бяха НАЙ-НАЙ ЗА МЕН! Наблегни на последното - "ЗА МЕН". Точка по въпроса!
  • #47
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    AKO TOWA TI E TEZATA,PODKREPQM TE,NE SA ZA IZHWURLQNE,MEN MI DOPADAT KATO DIZAIN,NO NE SA NAI
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Добре де. Доставя ли ти удоволствие да се заяждаш с мен? Не твърдя, че Форд са най-най. Ако пиша, пиша защото много хора като теб смятат, че Форд са за изхвърляне. Аз казвам, че Форд са над средното ниво. Ето това е моята теза, както и на други хора.
  • #45
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    NE MI HARESWAT HORA,KOITO IMAT NQKAKWA KOLA I PO4WAT WEDNAGA DA Q BOGOTWORQT,MARKATA NA KOLATA E NAI-WELIKATA I NZ SI KWO O6TE,FORDOWETE SA DOBRI KOLI,NO IMA PO-DOBRI OT TQH,PROSTO PROUMEI GO I TOWA,4E FORD E SPE4ELIL NQKOLKO SUSTEZANIQ KWO OT TOWA,KOLATA TI 6TE STANE PO-BURZA,PO-ZDRAWA,PO-DIZAINERSKA?
  • #44
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    И как да си спомнят, като тогава са ходили прави под масата?
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Ще ти кажа още нещо. Аз Все още вярвам, че Фолксваген произвеждат най-добрите мотори! Карам Форд, но моторът му е далеч от това, което искам от един бензинов двигател! Все пак Форд явно са напреднали, защото запали без замисляне и под минус 20 градуса! За разлика от Форд, много други автомобили не можаха да запалят, включително Мерцедес, Хонда и какво ли не още. Фолксваген са си напред в двигателостроенето и ще останат още дълго време там!
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    ... докато аз все пак дадох два грешни от 60 възможни.
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Що се заяждаш все с мен? Не знам какво образование имаш, но аз имам автомобилно. Проблемът на всички шофери е, че са безнадеждно глупави. Те един психотест не могат да минат нормално. Знаеш, ли...Отказах се от шофьорлъка като професия преди 11 години. Тогава се оказа, че аз съм първия и единствен в близо двестаилядния ми град, който е решил и седемте логически задачи в психотеста. Тъпо, нали? После един 40 годишен тираджия плачеше, че дал само два верни отговора на машинката за реакции,...
  • #40
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    изобщо не е тясна отзад,возих се.
  • #39
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Опел ( преди 15 години )
    Брей много разбирачи,много претенций. Забравихте,че не толкова отдавна Москвича и Жигулата бяха върхът в автомобилостроенето!!!