IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Новата Astra е вече в България

Снощи се състоя българската премиера на Opel Astra 2010.

Официално - Новата Astra е вече в България
Истинско филмово шоу се разигра снощи в София по време на премиерата на новия Opel Astra.


Немците определят модела като екшън звезда, с атлетично тяло и истински забавен характер.

Всъщност новата Astra не е нов екшън герой на сцената, а доказан и предпочитан играч в този клас с над 70-годишна история зад гърба си. Първото возило на Opel в компактния клас се появява през 1936 г. под името Kadett. Сега, след десет поколения, в класа е налице и най-новото - Astra 2010.

Astra 2010 е изцяло нов модел, носещ дизайна на успешната Insignia - атлетични, динамични форми, без ненужни футуристични изпълнения. Автомобилът е типично немски, с изчистен, но отличаващ се дизайн.


Във вътрешността нещата са аналогични - подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Материите са приятни на допир, с добро качество. Добавено и е ефектно осветление около скоростния лос и корите на вратите, което, освен че придава повече уют, подсказва и за динамичните възможности на Astra 2010.


И като заговорихме за динамика, няма как да не споменем двигателите. За България са налични всички осем двигателя за модела - четири бензинови и четири дизелови, с мощностен диапазон от 95 к.с. до 180 к.с.

Най-икономичното предложение е Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (95 к.с. и 130 Нм), която "харчи" по около 4.2 литра на 100 км и отделя само 109 г/км емисии CO2. Най-мощната версия сред дизелите е 2.0-литровият CDTI модел със 160 к.с. и 350 Нм.

При бензиновите мотори царува малкият 1.6 литров турбодвигател с респектиращите 180 к.с. и 230 Нм. Средното потребление на гориво при този модерен двигател е сведено до седем литра на 100 км, а вредните мисии CO2 до 159 г/км. Всички двигатели отговарят на Euro 5.

Бензиновите предложения могат да се екипират с изцяло новата 6-степенна автоматична ActiveSelect трансмисия. Тя е налична и за най-мощното дизелово предложение, а за останалите са предвидени механични трансмисии с 5 или 6 предавки.

Astra 2010 може да се похвали с междуосие, равно на 2685 мм, което заедно с широчината от 1814 мм гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Сред достойнствата на модела са още Opel Eye (камера, която чете и запомня пътните знаци и предупреждава водача при напускане на платното за движение), адаптивни предни светлини (AFL система, която автоматично избира девет различни светлинни режима), активни подглавници, паркпилот, системата Flex-Fix, активно окачване с три режима и много други.

Както вчера ви информирахме, Opel Astra получи 5 звезди от Euro NCAP, които я подредиха в Топ 5 на най-безопасните возила на пазара.

Цените на Opel Astra 2010 стартират от 26 950 лева.
0 от 500
  • #68
    1 rate up comment 2 rate down comment
    SON ( преди 15 години )
    След 2005 Опел полудяха верно .... почти фалираха,МУАХА ХАХА ХАХА!!!Астрата от тогава е такава боза,че нямам думим,пълна тояга!Бензиновите им мотори са повече от трагедия.Хората правят с дир. впръскване,но при Опел такъв филм няма и скоро няма да има,няма пари!Харчат като волги.Дизелите са някаква кофти мешаница от Фиат и Исузу,нямат един техен,ха,ха,ха,.. и естествено,че това не им стана силата.И на всичката тая помия като цъфне и ръждата и,.... упссс,не мерси!
  • #67
    2 rate up comment 0 rate down comment
    NOS ( преди 15 години )
    японките бяха номер1,но станаха ал4ни за евтина работна ръка и тойота отвори завод в турция и стана вси4ко *** и помия..тва е истината,тез тука дето не са карали нищо лаят-4етат ауто билд от 2 лв и ги лъжкондрят-TUV,класации за ка4ество ,тва онова ала бала..а и мазни дилър4ета клохар4ета лъжат в салоните 4е моделите идват от западноевропейски заводи,искат юмруци в муцуните..японките бяха безмъртни до 2000-2002 г..за жалост..
  • #66
    1 rate up comment 0 rate down comment
    NOS ( преди 15 години )
    Опел след 2005 полудяха и изкараха ка4ество ..,дизаин също,фен съм им,по4ти вси4ки нови техни модели карам,тази също е добра ,НО..!!! да се клатят отзад с тези цени дето си ги измислят от година две насам..и тука философи евтинджари да не драскат 27 хил не знам кво си-Гаргата трябва да е рошава,като си вземаш коли4ка си я наки4вах да те кефи-паркпилоти,аутоматик,не знам кво си троник и ...4ЕСТИТО..:)))) 45-50 000
  • #65
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ssce ( преди 15 години )
    Колеги, не знам какво не ви харесва в цената - за мен си е екстра. За 27 хил.получаваш доста екстри и добра компактна кола. Поне за мен Астрата стъпва веднага след Логан-а като цени. Като качество, мисля че Немеца е много по-напред - все пак нов модел в топ 5 за кола на 2010. Така че, поне за мен, това е оптималното решение за нов автомобил от този клас.
  • #64
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ти си карък явно,защото Тойота прави най-здравите коли в света.Това се потвърждава от всички световни организации за мониторинг на качеството на колите,начело с най-строгите германски технически прегледи TUV. Те проверяват целия германски автопарк-милиони коли от всички марки и модели и мога да ти пратя резултатите година по година,вклчително и от тази. Тойота винаги е с най-много коли по първите места!Аз доколкото съм ти чел постовете признаваш ,че е много здрава и като ходова част,и останалото
  • #63
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Аз пък си мислех, че японците са номер 1 и през 2006-та година си купих Тойота. Един познат си купи малко след мен Форд Фокус. Може и преди мен да е било... абе малка беше разликата в месеците. Та Фокус-а никога не е влизал в сервиза, пък моята Корола... Е, явно съм карък, може. В крайна сметка, човека или е късметлия, или Фокус-а е здрав :)
  • #62
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Anonimen ( преди 15 години )
    kolata e super, ama i Lub4eto ne laje;)
  • #61
    1 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 15 години )
    прав си да ходят пеш.
  • #60
    1 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 15 години )
    новата 110 кс е с турбо с променлива геометрия,докато моята не е.
  • #59
    1 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 15 години )
    подкрепям.