IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Новата Astra е вече в България

Снощи се състоя българската премиера на Opel Astra 2010.

Официално - Новата Astra е вече в България
Истинско филмово шоу се разигра снощи в София по време на премиерата на новия Opel Astra.


Немците определят модела като екшън звезда, с атлетично тяло и истински забавен характер.

Всъщност новата Astra не е нов екшън герой на сцената, а доказан и предпочитан играч в този клас с над 70-годишна история зад гърба си. Първото возило на Opel в компактния клас се появява през 1936 г. под името Kadett. Сега, след десет поколения, в класа е налице и най-новото - Astra 2010.

Astra 2010 е изцяло нов модел, носещ дизайна на успешната Insignia - атлетични, динамични форми, без ненужни футуристични изпълнения. Автомобилът е типично немски, с изчистен, но отличаващ се дизайн.


Във вътрешността нещата са аналогични - подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Материите са приятни на допир, с добро качество. Добавено и е ефектно осветление около скоростния лос и корите на вратите, което, освен че придава повече уют, подсказва и за динамичните възможности на Astra 2010.


И като заговорихме за динамика, няма как да не споменем двигателите. За България са налични всички осем двигателя за модела - четири бензинови и четири дизелови, с мощностен диапазон от 95 к.с. до 180 к.с.

Най-икономичното предложение е Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (95 к.с. и 130 Нм), която "харчи" по около 4.2 литра на 100 км и отделя само 109 г/км емисии CO2. Най-мощната версия сред дизелите е 2.0-литровият CDTI модел със 160 к.с. и 350 Нм.

При бензиновите мотори царува малкият 1.6 литров турбодвигател с респектиращите 180 к.с. и 230 Нм. Средното потребление на гориво при този модерен двигател е сведено до седем литра на 100 км, а вредните мисии CO2 до 159 г/км. Всички двигатели отговарят на Euro 5.

Бензиновите предложения могат да се екипират с изцяло новата 6-степенна автоматична ActiveSelect трансмисия. Тя е налична и за най-мощното дизелово предложение, а за останалите са предвидени механични трансмисии с 5 или 6 предавки.

Astra 2010 може да се похвали с междуосие, равно на 2685 мм, което заедно с широчината от 1814 мм гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Сред достойнствата на модела са още Opel Eye (камера, която чете и запомня пътните знаци и предупреждава водача при напускане на платното за движение), адаптивни предни светлини (AFL система, която автоматично избира девет различни светлинни режима), активни подглавници, паркпилот, системата Flex-Fix, активно окачване с три режима и много други.

Както вчера ви информирахме, Opel Astra получи 5 звезди от Euro NCAP, които я подредиха в Топ 5 на най-безопасните возила на пазара.

Цените на Opel Astra 2010 стартират от 26 950 лева.
0 от 500
  • #88
    3 rate up comment 0 rate down comment
    JM ( преди 15 години )
    mn e qka napravo e super toq deto kazva 4e e koto lada da si kara ladata i da si ODI NA SELO
  • #87
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Пипи ( преди 15 години )
    Пичове,имах два фолца, два опела, два фиата, един мерцедес и накрая реших: След като в "София ауто" ми направиха такава оферта, продадох мерца и закупих "Опел Астра-1 , 7 СДТИ" със 100 к.с. Вероятно наистина е с двигател на "Исузу", но той е страхотен, вече бях имал "Астра" от предните. Разходът не е много икономичен, но удоволствието е несравнимо. И това всичкото го получих за 23 800 лв. заедно с алармата и прочие. В нито един момент до днес не съжалих,че съм я купил. Наистина новото си е ново
  • #86
    1 rate up comment 1 rate down comment
    аз ( преди 15 години )
    този комент ми хареса много..
  • #85
    1 rate up comment 0 rate down comment
    hm.. ( преди 15 години )
    много добър коментар..
  • #84
    2 rate up comment 0 rate down comment
    сашко ( преди 15 години )
    абе пичове,новото си е ново нема кво да спориме..
  • #83
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    За друго става въпрос ама и ти си имаш право на мнение.
  • #82
    4 rate up comment 3 rate down comment
    виктор ( преди 15 години )
    И какво толкова да неби волана да е квадратен или да е с 5 колела? Обикновенна малка тенекиена кутия,чиито предназначение е да замърсява природата и да вози някое дебило дупе.А да, и да изкара печалбата на вносители,лизинг,сервизи, застрахователи, журналисти,КАТ, адвокати, доктори и гробари....
  • #81
    1 rate up comment 1 rate down comment
    astrah ( преди 15 години )
    Съгласен съм,иначе нямаше да се правят нови модели ако не се усъвършенстваха автомобилите и нямаше нови технологии.
  • #80
    5 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Още един глас за новите коли.Който вярва на лафовете на пишман кварталните майстори за Форд, Опел и колко добри бяха навремето колите, а сега какви *** са, се ограничава безобразно. Дори и навремето проблемите бяха свързани повече с лошата поддръжка от горепосочените майстори и дори липсатана такава, шофьорската некъдърност и пр.Днес почти няма лоши коли.Всички модели на Форд и Опел пуснати след 2000 година са доста здрави и надеждни, показват статистиките.
  • #79
    1 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 15 години )
    Абсолютно вярно,не вярвах че има чак такава разлика,но е факт.Честито и безаварийно.