IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Новата Astra е вече в България

Снощи се състоя българската премиера на Opel Astra 2010.

Официално - Новата Astra е вече в България
Истинско филмово шоу се разигра снощи в София по време на премиерата на новия Opel Astra.


Немците определят модела като екшън звезда, с атлетично тяло и истински забавен характер.

Всъщност новата Astra не е нов екшън герой на сцената, а доказан и предпочитан играч в този клас с над 70-годишна история зад гърба си. Първото возило на Opel в компактния клас се появява през 1936 г. под името Kadett. Сега, след десет поколения, в класа е налице и най-новото - Astra 2010.

Astra 2010 е изцяло нов модел, носещ дизайна на успешната Insignia - атлетични, динамични форми, без ненужни футуристични изпълнения. Автомобилът е типично немски, с изчистен, но отличаващ се дизайн.


Във вътрешността нещата са аналогични - подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Материите са приятни на допир, с добро качество. Добавено и е ефектно осветление около скоростния лос и корите на вратите, което, освен че придава повече уют, подсказва и за динамичните възможности на Astra 2010.


И като заговорихме за динамика, няма как да не споменем двигателите. За България са налични всички осем двигателя за модела - четири бензинови и четири дизелови, с мощностен диапазон от 95 к.с. до 180 к.с.

Най-икономичното предложение е Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (95 к.с. и 130 Нм), която "харчи" по около 4.2 литра на 100 км и отделя само 109 г/км емисии CO2. Най-мощната версия сред дизелите е 2.0-литровият CDTI модел със 160 к.с. и 350 Нм.

При бензиновите мотори царува малкият 1.6 литров турбодвигател с респектиращите 180 к.с. и 230 Нм. Средното потребление на гориво при този модерен двигател е сведено до седем литра на 100 км, а вредните мисии CO2 до 159 г/км. Всички двигатели отговарят на Euro 5.

Бензиновите предложения могат да се екипират с изцяло новата 6-степенна автоматична ActiveSelect трансмисия. Тя е налична и за най-мощното дизелово предложение, а за останалите са предвидени механични трансмисии с 5 или 6 предавки.

Astra 2010 може да се похвали с междуосие, равно на 2685 мм, което заедно с широчината от 1814 мм гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Сред достойнствата на модела са още Opel Eye (камера, която чете и запомня пътните знаци и предупреждава водача при напускане на платното за движение), адаптивни предни светлини (AFL система, която автоматично избира девет различни светлинни режима), активни подглавници, паркпилот, системата Flex-Fix, активно окачване с три режима и много други.

Както вчера ви информирахме, Opel Astra получи 5 звезди от Euro NCAP, които я подредиха в Топ 5 на най-безопасните возила на пазара.

Цените на Opel Astra 2010 стартират от 26 950 лева.
0 от 500
  • #58
    1 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 15 години )
    Недей така,Логан е хубава кола :))
  • #57
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    днешната полиция заслужава Logan,не повече.
  • #56
    1 rate up comment 0 rate down comment
    SAS ( преди 15 години )
    1.7 CDTi е кофти мотор,наистина е много лаком.
  • #55
    1 rate up comment 0 rate down comment
    laguna fen ( преди 15 години )
    Дали ще дадат на полицията от тези Астри?:-)
  • #54
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    защо въобще пишеш тук?
  • #53
    1 rate up comment 1 rate down comment
    big zi ( преди 15 години )
    hubava kola..... sled 5 godini shte struva kolkoto 15 godishen pes [kuche].
  • #52
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    моята е 110 к.с.,6,2/100 е средния разход до момента.градско до 8,5 зимата и от 4,5 до колкото иска като я юркам.комби е моята 1440 кг.на 5-вратата версия /1250 кг./ сигурно гори поне литър по-малко,аз лично го препоръчвам,въпрос на виждане.
  • #51
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Димитров ( преди 15 години )
    1.7 дизела е на Исузу,което не означава,че е в пъти по-качествен от фиатовите ***,но в никакъв случай не е икономичен.Аз имам Астра с такъв мотор 1.7/100 к.с. 2008 и трябва да ви кажа,че харчи с 1 литър повече от фокус 1.6/109 к.с. и i30 1.6/116 к.с.И този 1.7 го има без промяна в новата Астра и има същите разходни норми като моята.Не ви го препопръвам,честно.
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До mhm ( преди 15 години )
    Знам че се твариш, и аз се тваря, ама българина обръща всичко на шега, може би само това ни е останало...
  • #49
    3 rate up comment 0 rate down comment
    mhm ( преди 15 години )
    относно опел, и конкретно астра- средно качество, нишо свръх добро няма в опел, но и не е кола, която в този ценови клас да отхвърлиш с лека ръка! не съм любител на опел, но ме дразни когато всички решат в един и същ момент, че са забавни с шегата за ръждата...еми кажете ми как днешния опел ще ръждяса като голяма част от елементите по шасито са пластмасови(като при всички други)...или щом е опел и пластмасата ръждясва