IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Новата Astra е вече в България

Снощи се състоя българската премиера на Opel Astra 2010.

Официално - Новата Astra е вече в България
Истинско филмово шоу се разигра снощи в София по време на премиерата на новия Opel Astra.


Немците определят модела като екшън звезда, с атлетично тяло и истински забавен характер.

Всъщност новата Astra не е нов екшън герой на сцената, а доказан и предпочитан играч в този клас с над 70-годишна история зад гърба си. Първото возило на Opel в компактния клас се появява през 1936 г. под името Kadett. Сега, след десет поколения, в класа е налице и най-новото - Astra 2010.

Astra 2010 е изцяло нов модел, носещ дизайна на успешната Insignia - атлетични, динамични форми, без ненужни футуристични изпълнения. Автомобилът е типично немски, с изчистен, но отличаващ се дизайн.


Във вътрешността нещата са аналогични - подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Материите са приятни на допир, с добро качество. Добавено и е ефектно осветление около скоростния лос и корите на вратите, което, освен че придава повече уют, подсказва и за динамичните възможности на Astra 2010.


И като заговорихме за динамика, няма как да не споменем двигателите. За България са налични всички осем двигателя за модела - четири бензинови и четири дизелови, с мощностен диапазон от 95 к.с. до 180 к.с.

Най-икономичното предложение е Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (95 к.с. и 130 Нм), която "харчи" по около 4.2 литра на 100 км и отделя само 109 г/км емисии CO2. Най-мощната версия сред дизелите е 2.0-литровият CDTI модел със 160 к.с. и 350 Нм.

При бензиновите мотори царува малкият 1.6 литров турбодвигател с респектиращите 180 к.с. и 230 Нм. Средното потребление на гориво при този модерен двигател е сведено до седем литра на 100 км, а вредните мисии CO2 до 159 г/км. Всички двигатели отговарят на Euro 5.

Бензиновите предложения могат да се екипират с изцяло новата 6-степенна автоматична ActiveSelect трансмисия. Тя е налична и за най-мощното дизелово предложение, а за останалите са предвидени механични трансмисии с 5 или 6 предавки.

Astra 2010 може да се похвали с междуосие, равно на 2685 мм, което заедно с широчината от 1814 мм гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Сред достойнствата на модела са още Opel Eye (камера, която чете и запомня пътните знаци и предупреждава водача при напускане на платното за движение), адаптивни предни светлини (AFL система, която автоматично избира девет различни светлинни режима), активни подглавници, паркпилот, системата Flex-Fix, активно окачване с три режима и много други.

Както вчера ви информирахме, Opel Astra получи 5 звезди от Euro NCAP, които я подредиха в Топ 5 на най-безопасните возила на пазара.

Цените на Opel Astra 2010 стартират от 26 950 лева.
0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А 160к.с. и разход 4.8 как ти звучат! "Разбирач". И кой ти каза че не са с директно впръскване. И ми кажи кой е официален вносител, че не се сещам.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Съгласен съм , че качеството е отлично, но цената от 27 000 ми се струва малко висока. Не знам все още с какво оборудване ще се предлага за тая цена. Ако оборудването е отлично, цената ще е супер.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бай ГанЮ ( преди 15 години )
    *** ти сакаш да додат пръво тука ли новите модели?!Ниа сме десетата дупка на кавало.Гат додат тогава.
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пълно копие на Mazda 3
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bonev ( преди 15 години )
    :D ve4e v BG awe eiii vav France q ima pone ot 2m ctctcttcc
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    737 ( преди 15 години )
    Доста са назад Опел.Един свестен мотор няма от тези.1.3 95 к.с. с разход 4.2/100 ... да се огледат,има дизели 1.6 120-130 коня с разход 4.3-4.4/100.Баси излагацията.А в сайта на вносителя,новата Астра няма и един бензинов с директно впръскване
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бай ГанЮ ( преди 15 години )
    Aльоуу,дяца,единственото нящо, по куйото Хлопел мое да бие ФВ е цена.Нито има подреденият интериор кът у хаптека,нито индивидуалност.Не видите ли,че външно с тез дръпнати фарове се е превраща у поредната масовка и приуича на японските,френските и италианските бракми.Не мое се отличи от тех.Едно ФауВье са разпозна'а от километър.Те на туй са вика да е различна ьедна бричка.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mb ( преди 15 години )
    кат гледам и в тая астра на задните седалки само деца могат да се возят. в краен случай кльощави мадами, ама и те не требва да са много високи или недай боже дългокраки.то бива компактен клас, то може, ама понякога прекаляват.и цената хич не е чак толкова доволна, особено ако си достатъчно луд за да си позволиш някоя "екстра", която би трябвало да е стандарт при съвременното ниво на производствените технологии. а всички описани в статията се водят именно "екстри",а не са в "базово" ниво.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Добра е новата Астра. Четейки специализираната преса и ревюта, критиките към нея са свързани най-вече с неголямото вътрешно пространство в сравнение с огромните си за класа външни размери.Другото е, че не достига отличния баланс на оборудваните с независимо задно окачване Фокус и Голф по отношение поведенито на пътя (Астрата е с торзионна греда, макар и силно модифицирана). То всеки автомобил си има някои недостатъци разбира се.Иначе е отлична кола.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    skunks ( преди 15 години )
    Pak shte go izduhat golf-4etata! Sled golf3 vsi4ko e evtina plastmasa !