IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Японската марка изпревари Mercedes-Benz и гони по продажби лидера BMW

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Lexus се завърна в борбата за лидерското място по продажби в САЩ, което отстъпи на германските си конкуренти преди три години, съобщава Bloomberg. През май луксозната марка на Toyota изпревари по продажби Mercedes-Benz и се нареди на второ място след BMW.
Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ
Снимка: Lexus

През май Lexus изпревари по продажби Mercedes-Benz за втори път тази година. Компанията е реализирала в САЩ 26 921 нови автомобила, записвайки ръст от цели 16.6% спрямо същия месец на миналата година. Резултатът на Mercedes-Benz е нищожно по-слаб - 26 617 продажби, но увеличението спрямо май 2013 година е едва 4.13%. Лидерът по продажби в сегмента на луксозните автомобили в САЩ остава BMW с 29 602 продажби през месеца.

"Големият обем продажби не е цел номер едно за нас", заяви пред агенцията Марк Темплин, изпълнителен вицепрезидент на Lexus. "Приятно е обаче да виждаш, че новите продукти, които въвеждаш на пазара се приемат добре".

Марката Lexus, която бе най-продавана в САЩ за период от цели 11 години, отстъпи лидерското място на германските си конкуренти преди три години. Основната причина за срива в продажбите бе земетресението в Япония и последвалото го опустошително цунами. Компанията произвежда почти всички свои модели Япония, след което ги изнася за световните пазари.

Въпреки че в Lexus не целят огромен обем продажби, новите модели, които компанията ще въведе на пазара по-късно тази година - компактния SUV NX и купето RC, вероятно ще доведат до нов скок в реализациите й, прогнозират анализатори. Любопитен факт е, че японците нямат намерение да пускат достъпен модел, с който да генерират голям обем продажби. "Няма да създаваме Lexus с цена под 30 000 долара",  заявиха по-рано тази година от компанията.

Тагове: Lexus
0 от 500
  • #43
    2 rate up comment 2 rate down comment
    6to za otrepki ...tc ( преди 11 години )
    nqma da gi dogoni....
  • #42
    5 rate up comment 5 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И още нещо момчета и момичета - вас лично какво ви грее, че в USA еди кой си продавал еди какво си - да не живеете там???Вижте в европа колко Lexus има и колко ги купуват. В Европа Lexus не е премиум марка а се прави на такава и тук там се намира по няко да се върже.И накрая - купете си Lexus като е толкова хубав! Има ли въобще някой във форума който да има такава?
  • #41
    4 rate up comment 5 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Като сравнявате коли гледайте това което има значение за клиента:-Вътрешно пространство-Багажник-Динамични х-ки-Возия и шум-Персонализация-Екстри-Материали и т.н.Това кой с какви техн. решения го постига няма никакво значение...Производителите могат да си позиционират продуктите както си искат-важно е клиента какво получава...Няма как някой да ме убеди, че Prius която във всяко отношение в по-зле от Octavia е по -висок клас, щото Toyota викали че е семейна а Шкода, че е компактна.
  • #40
    4 rate up comment 3 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Като започнат секретарките на японския посланник да говорят за класовете на автмобилите направо стават смешни.Не си ли го набихте в чутурите, че тия класове са измислени за некви си цели на US пътните агенции и са базирано на кви ли не критерии които говорят много малко за класата на автомобила като:Междуосие, дължина, тегло и т.н.Днес високото тегло не е показател за по висок клас нито пък външния габарит. Това интересува тия дето определят данъци и строят пътища.
  • #39
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    не знам ама бмв 1 е егати анти-колата - пълен ***, без значение от двигател и екстри. достоен модел за ваген, но не и за бмв. който го хвали тоя *** не е наред с централния!
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Atanas ( преди 11 години )
    BMW 1series...не разбирам,какви са тези модели 116....в нашият дилър има масово 135,и много рядко 120...и въобще не са евтини.
  • #37
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Форумните разбирачи по-умни и по-знаещи класовете не само от хората по света, но и от самите немци повече знаят. Защо ли от АМС правят този тест между тези модели, а не са взели IS примерно? Хайде разбирачи умни кажете, защо!http://***.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/bmw-320i-ede-lexus-ct-200h-vw-jetta-hybrid-sparen-was-das-zeug-haelt-7096694.html
  • #36
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо прочети тук, накрая на статията кои конглокира Лексус СТ200Н. Ясно си е написано първа серия на БМВ и Ауди А3. Това, че само ти не си го разбрал а и не е трудно да го прочетеш и да го разбереш, достатъчно е само да видиш модела, но както и да е при теб логическа мисъл явно не съществува, но поне не спори ето чети:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/12897-ikonomichen-li-e-lexus-ct-200h/
  • #35
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    А за дизела на Пежо нещо да кажете! И той ли е премиум?Че какво му е на дизела на Пежо? HDI моторите си работят идеално и горят малко! Като се сложи икономичен автомобил в купе на БМВ и става страхотна градска кола. Пак не разбрах - защо вадиш от някъде някакви сравнения и не погледнеш реално фактите?Най-лесното - виж и междуосовото разстояние! Какво още искаш? Един клас са! И понеже е БМВ, а не е Корола, значи е премиум! Това, че за теб не е си е твой проблем, по-долу ти го написах!
  • #34
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Пълен палячо е тоя ( преди 11 години )
    Какво се занимавате с тоя *** бе? В Америка изобщо не се продават 114 д,116 и прочее ....какво му падате на нивото.Ниска топка е тоя...нито моделите знае,нито кое къде се продава.....Има една приказка с едно *** ако се занимаваш най-много да се оцапаш. те в америка я има 1000 дизела да са продали Бмв я няма ,той тръгнал за 114д да говори...