IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Японската марка изпревари Mercedes-Benz и гони по продажби лидера BMW

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Lexus се завърна в борбата за лидерското място по продажби в САЩ, което отстъпи на германските си конкуренти преди три години, съобщава Bloomberg. През май луксозната марка на Toyota изпревари по продажби Mercedes-Benz и се нареди на второ място след BMW.
Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ
Снимка: Lexus

През май Lexus изпревари по продажби Mercedes-Benz за втори път тази година. Компанията е реализирала в САЩ 26 921 нови автомобила, записвайки ръст от цели 16.6% спрямо същия месец на миналата година. Резултатът на Mercedes-Benz е нищожно по-слаб - 26 617 продажби, но увеличението спрямо май 2013 година е едва 4.13%. Лидерът по продажби в сегмента на луксозните автомобили в САЩ остава BMW с 29 602 продажби през месеца.

"Големият обем продажби не е цел номер едно за нас", заяви пред агенцията Марк Темплин, изпълнителен вицепрезидент на Lexus. "Приятно е обаче да виждаш, че новите продукти, които въвеждаш на пазара се приемат добре".

Марката Lexus, която бе най-продавана в САЩ за период от цели 11 години, отстъпи лидерското място на германските си конкуренти преди три години. Основната причина за срива в продажбите бе земетресението в Япония и последвалото го опустошително цунами. Компанията произвежда почти всички свои модели Япония, след което ги изнася за световните пазари.

Въпреки че в Lexus не целят огромен обем продажби, новите модели, които компанията ще въведе на пазара по-късно тази година - компактния SUV NX и купето RC, вероятно ще доведат до нов скок в реализациите й, прогнозират анализатори. Любопитен факт е, че японците нямат намерение да пускат достъпен модел, с който да генерират голям обем продажби. "Няма да създаваме Lexus с цена под 30 000 долара",  заявиха по-рано тази година от компанията.

Тагове: Lexus
0 от 500
  • #83
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защото в думата има едно ***
  • #82
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо като се напише к о н *** е н тизлиза конглокент
  • #81
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Конглокент
  • #80
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И другия път като решиш да се правиш, че не си дошо не пиши едни и същи неща,ха ха Вурсче, мурсче и тем подобни. А щом като за теб Седан и хечбег са в един клас и щом знаеш по-добре от производителя, какво е произвел, мисля че е очевидно кой е простата кратуна и е крайно време да започнеш да го търсиш в огледалото. Ти си смного смешен ха ха хааа. Пишеш, не учете производителя а всъщност ти си единствения, който учиш производителя, какво произвежда и кой да конкУрира. Търсиш прости кратуни а всъщност ти си единствената такава тук! Ти си уникум, теб вероятно те изучават в часовете по клинична психопатия.
  • #79
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хубаво си дал лин,но аз там не виждам никой да е спорил,че дизела не е на БМВ.Дори се споменава,че е на Пежо.Ти да не си чел нещо друго някъде?Или просто фантазираш?А този Дошо много яко ви е налазил отзад.Само неговото име ви е в устата.Нямам нищо против Дошо да ме наричате щом ви е комплексирал така хахахаха.Вурсте под мен говориш глупости!Говорим не за форма,а размери и там такива класове няма.Потърси Vehicle size class и чети на вола пък дано ти влезе нещо в простата кратуна!
  • #78
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ха ха и дошо вземи ги разучи класовете кои со хечбеци кои лимузини. хубаво че си мислиш, че знаеш по-добре от производителя, в кой клас му е колата и кой му е конУрента в класа, само че преди това разучи кое е роудстър, кое седан, кое хечбег... и тогава отиди да обясняваш на хпоизводтелите какво всъщност произвеждат. както сам написа, добре че те има да учиш производителите какво произвеждат ха ха ха... хаааа ха ха...
  • #77
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ей ти линка, където спореше, че на версото двигателя не бил от бмв и че това всичи сайтове и журналисти си го били измислили аха ха ха:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/22630-pyrviiat-sedan-na-scion-shte-izpolzva-mazda2/
  • #76
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кой къде е спорил,че двигателя на Версо не е на БМВ бе куха каско?Всъщност не е ли на Пежо,за да бъдем по-точни?Кой с кого и с какво щял да се конглокира има ли значение за класа автомобил?Хората са написали кой модел какъв клас е,а ти не си никой,че да казваш и да определяш!А защо нищо не каза за статията на АМС където на теста са БМВ 3,ФВ Джета и СТ200Н!Защо ги сравняват тези модели,а не други?Значи по твоята логика са един клас.Знам,че пак нищо не си разбрал,но какво да се прави,като си ***
  • #75
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами Дошо това предполагам си го написал за себе си, защото производителя казва че 1.6 литровия двигател на Тойота версо е от БМВ, ти спориш че не е ? Явно знаеш по-добре от Тойота какво произвеждат. Спориш че СТ200Н бил в класа на БМВ-3-та серия, пък от Тойота го произвеждат като конглокент на 1-ва серия на БМВ и Ауди А3. Явно трябва да обясниш на Тойота, че не знаят модела им кого конглокира. Интересното е че освен слаби познания, дори не можеш да разбереш, че плюеки другите,всъщност плюеш себеси
  • #74
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре,че го има този форум и има форумни специалисти,които знаят по-добре моделите дори от създателите им и от професионалистите занимаващи се с автомобили.И от техника разбират и от всичко.Направо не знам защо автомобилните медии не ги питат тях за колите.Имат отговори за всичко.Ще спестят от тестове и от журналисти.