IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Японската марка изпревари Mercedes-Benz и гони по продажби лидера BMW

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Lexus се завърна в борбата за лидерското място по продажби в САЩ, което отстъпи на германските си конкуренти преди три години, съобщава Bloomberg. През май луксозната марка на Toyota изпревари по продажби Mercedes-Benz и се нареди на второ място след BMW.
Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ
Снимка: Lexus

През май Lexus изпревари по продажби Mercedes-Benz за втори път тази година. Компанията е реализирала в САЩ 26 921 нови автомобила, записвайки ръст от цели 16.6% спрямо същия месец на миналата година. Резултатът на Mercedes-Benz е нищожно по-слаб - 26 617 продажби, но увеличението спрямо май 2013 година е едва 4.13%. Лидерът по продажби в сегмента на луксозните автомобили в САЩ остава BMW с 29 602 продажби през месеца.

"Големият обем продажби не е цел номер едно за нас", заяви пред агенцията Марк Темплин, изпълнителен вицепрезидент на Lexus. "Приятно е обаче да виждаш, че новите продукти, които въвеждаш на пазара се приемат добре".

Марката Lexus, която бе най-продавана в САЩ за период от цели 11 години, отстъпи лидерското място на германските си конкуренти преди три години. Основната причина за срива в продажбите бе земетресението в Япония и последвалото го опустошително цунами. Компанията произвежда почти всички свои модели Япония, след което ги изнася за световните пазари.

Въпреки че в Lexus не целят огромен обем продажби, новите модели, които компанията ще въведе на пазара по-късно тази година - компактния SUV NX и купето RC, вероятно ще доведат до нов скок в реализациите й, прогнозират анализатори. Любопитен факт е, че японците нямат намерение да пускат достъпен модел, с който да генерират голям обем продажби. "Няма да създаваме Lexus с цена под 30 000 долара",  заявиха по-рано тази година от компанията.

Тагове: Lexus
0 от 500
  • #73
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо аз ти предлагам, първо да научиш моделите на Тойота и тогава да пишеш за тях. След като видяхме, че не познаваш нито двигателите, нито класовете, няма смисъл да се напъваш, ти вече си компрометиран. Доказано си нямаш хал хабер от коли, въпреки, че това е световно известен факт. Но е много смешно когато не познаваш моделите и двигателите на любимата си марка, защо коментираш останали марки, след като тях само по емблемите ги знаеш и до там.
  • #72
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Виж темата "Варненец с разкъсан крак заради дефект на "Тойота" И после говори за "технологичните" тойоти. Супер изостанала и неработеща техника, това е Тойота, като добавим и това, че птичките минавали през бронята като пирон в кисело мляко и милионите сервизни акции, глоби и дела срещу Тойота и 5г. ще разбере, колко са "технологични" от Тойота.
  • #71
    7 rate up comment 4 rate down comment
    луди луди жаби ( преди 11 години )
    ентусиаста ще ви каже точно какви са автомобилните клсаове.той ги разбира тея раути.вади рулетката като виннтерн корн и мери.квото измери това е клас.ентусиаста е по умен от цялата световна автоиндустрия.вервайте на него той ги разбира мноо нещата нищо че е малко глупав въпреки че изглежда много.която кола ви каже какъв клас е така.той ги е мерил всиките с рулетката.
  • #70
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Хех, Много производители били задминали Тойота в алтернативните задвижвания. Ха-ха-ха! Кой ли държи рекорда за електромобил на ринга? Кой налага здраво немските премиум "хибриди" във WEC? Кой има най-напредналата технология за горивни клетки? Кой разработва силови елементи от корунд които другите ще изкопират след 5-10 години? Много просто - който може да си позволи най-голям R&D бюджет! ТОЙОТА!!!
  • #69
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Лексус е най-забележителното събитие в най-новата автомобилна история понеже:1. Тази марка бе създадена от нулата (без да се възползват от покупката на правата и името на изчезнала марка), с цел да се обединят в едно лукс, надежност и върхови технологии и дизайн2.Успяха!
  • #68
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    ауди,бмв и мерцедес продават много, но не са премиум,а най-големия процент продажби са на евтините версии. -----------------------------Е, ти направо изкърти пода!
  • #67
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Autoenthusiast ( преди 11 години )
    OK
  • #66
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами ти ако си разочарован от Тойота, аз пък съм разочарован от Фолксваген и ниското им качество,а харесвам Тойота. така че ,ако обичаш не си налагай мнението.
  • #65
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И аз говоря от личен опит. Тойота прави най-високотехнологичните автомобили. Фолксваген най-назадничавите. Фолксвагените според мен не са коли,а каруци. А за макдоналд'с - ауди,бмв и мерцедес продават много, но не са премиум,а най-големия процент продажби са на евтините версии.
  • #64
    6 rate up comment 10 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Много автопроизводители задминаха Toyota в алтернативните задвижвания - Huyndai, BMW, VW, Tesla, Honda.Всички други японски марки правят по-смислени коли от Тойота.Това, че продават най много не е гаранция за качество - и McDonalds продават много ама са символ за ниско качество.