IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Японската марка изпревари Mercedes-Benz и гони по продажби лидера BMW

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Lexus се завърна в борбата за лидерското място по продажби в САЩ, което отстъпи на германските си конкуренти преди три години, съобщава Bloomberg. През май луксозната марка на Toyota изпревари по продажби Mercedes-Benz и се нареди на второ място след BMW.
Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ
Снимка: Lexus

През май Lexus изпревари по продажби Mercedes-Benz за втори път тази година. Компанията е реализирала в САЩ 26 921 нови автомобила, записвайки ръст от цели 16.6% спрямо същия месец на миналата година. Резултатът на Mercedes-Benz е нищожно по-слаб - 26 617 продажби, но увеличението спрямо май 2013 година е едва 4.13%. Лидерът по продажби в сегмента на луксозните автомобили в САЩ остава BMW с 29 602 продажби през месеца.

"Големият обем продажби не е цел номер едно за нас", заяви пред агенцията Марк Темплин, изпълнителен вицепрезидент на Lexus. "Приятно е обаче да виждаш, че новите продукти, които въвеждаш на пазара се приемат добре".

Марката Lexus, която бе най-продавана в САЩ за период от цели 11 години, отстъпи лидерското място на германските си конкуренти преди три години. Основната причина за срива в продажбите бе земетресението в Япония и последвалото го опустошително цунами. Компанията произвежда почти всички свои модели Япония, след което ги изнася за световните пазари.

Въпреки че в Lexus не целят огромен обем продажби, новите модели, които компанията ще въведе на пазара по-късно тази година - компактния SUV NX и купето RC, вероятно ще доведат до нов скок в реализациите й, прогнозират анализатори. Любопитен факт е, че японците нямат намерение да пускат достъпен модел, с който да генерират голям обем продажби. "Няма да създаваме Lexus с цена под 30 000 долара",  заявиха по-рано тази година от компанията.

Тагове: Lexus
0 от 500
  • #53
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Някакъв стил ли ти е като не можеш да опонираш по някоя тема да отместваш разговора в друга посока? Е, нескопосано е.
  • #52
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Купуват 10-ки пъти повече от Лексус ,само че евтините версии,а не скъпите. Скъпите се купуват много малко. То и Ролс Ройс не се купува много,а пък с Голфове пълно.
  • #51
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Радвам се ,че постоянно рифрешваш темата. С това ме убеждаваш още повече за сериозния ти комплекс от японските автомобили.
  • #50
    4 rate up comment 3 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Глупости говориш. С идентично оборудване и двг. (т.е. сравними коли)немските премиум коли са значително по скъпи от лексъс - барем на всичките има ценови листи в интернет и можеш да се осведомиш безплатно.И въпреки, че са по - скъпи ги купуват 10ки пъти в повече.
  • #49
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво да сравнявам допотопните двигатели на Шкода?? Шкода нямат никъде в гамата си Октавия с разход 3,8/100км.! Какво повече да й сравнявам. Мога да я сравня с Дачия.
  • #48
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    КОга измери шума в Приус по-точно ти? Приус е по-безшумен в 80% от времето зад волана - и в градски условия, и в извънградски, и на магистрала при най-честите скорости до 150 км./ч.
  • #47
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И още нещо аутоентусиаст - много четящи тази тема ги интересува точно данните в нея а те са,че в USA еди кой си продавал еди какво си . Ако теб не те "грее" защо не се разкараш от тази тема,а да не поучаваш четящите я как да не се интересуват от представеното в нея. А теб какво те грее в Европа колко Лексуса са продадени, да не работиш в статистическо бюро в Европа? Глупав опит за шантажиране на темата.В Европа Лексус не само е премиум,ами и по-скъп от германските!Разбира се и по-технологичен.
  • #46
    5 rate up comment 3 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Анонимен-точно изказвания като това ме провокират да си изпускам нервите и да ви кажа нещата в очите.Хайде да сравняваме оборудването, екстрите и двигателите на двете коли. Кажи кое го има Prius-а и после аз ще ти извадя няколко ПЪТИ повече неща които ги има в skoda но ги няма в Prius. И приуса е по безшумен ЕДИНСТВЕНО когато е в ел. режим. Ако тръгнеш на дълъг път по магистралата когато шума те съспва - Skoda е по безшумна.За вътрешните размери и комфорта-няма база за сравнение.
  • #45
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е нужно постоянно да се натрапваш в темите за японски автомобили,които силно са те комплексирали, за да обясняваш как видиш ли са по-лоши от германските. Това просто не е вярно. Както ти обясних,аз, не ти, защото ти нямаш капацитет да обясняваш стойностно, ти си един евтин лицемер. Та, аз ти обясних преди време защо японските автомобили са по-добрите- като започнеш от надеждност, минеш през високи технологии и завършиш в динамика! Ти или преглътни този комплекс,или ще продължиш да се учиш.
  • #44
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Autoenthusiast, радвам се да те видя в искрената ти светлина. Преди време се представяше за едва ли не непредубеден ценител на автомобилите,който случайно много му харесва да си пише тук. Само след няколко поста драги си ми ясен що за предубеден селски тарикат, представящ се в по-изискана опаковка си. Първо, Приус е космос сравнен с примитивната/като теб/ Октавия! Не могат да се сравняват нито по технология, нито по оборудване, нито по надеждност, нито по безшумност,нито по екстри.