IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Японската марка изпревари Mercedes-Benz и гони по продажби лидера BMW

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Lexus се завърна в борбата за лидерското място по продажби в САЩ, което отстъпи на германските си конкуренти преди три години, съобщава Bloomberg. През май луксозната марка на Toyota изпревари по продажби Mercedes-Benz и се нареди на второ място след BMW.
Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ
Снимка: Lexus

През май Lexus изпревари по продажби Mercedes-Benz за втори път тази година. Компанията е реализирала в САЩ 26 921 нови автомобила, записвайки ръст от цели 16.6% спрямо същия месец на миналата година. Резултатът на Mercedes-Benz е нищожно по-слаб - 26 617 продажби, но увеличението спрямо май 2013 година е едва 4.13%. Лидерът по продажби в сегмента на луксозните автомобили в САЩ остава BMW с 29 602 продажби през месеца.

"Големият обем продажби не е цел номер едно за нас", заяви пред агенцията Марк Темплин, изпълнителен вицепрезидент на Lexus. "Приятно е обаче да виждаш, че новите продукти, които въвеждаш на пазара се приемат добре".

Марката Lexus, която бе най-продавана в САЩ за период от цели 11 години, отстъпи лидерското място на германските си конкуренти преди три години. Основната причина за срива в продажбите бе земетресението в Япония и последвалото го опустошително цунами. Компанията произвежда почти всички свои модели Япония, след което ги изнася за световните пазари.

Въпреки че в Lexus не целят огромен обем продажби, новите модели, които компанията ще въведе на пазара по-късно тази година - компактния SUV NX и купето RC, вероятно ще доведат до нов скок в реализациите й, прогнозират анализатори. Любопитен факт е, че японците нямат намерение да пускат достъпен модел, с който да генерират голям обем продажби. "Няма да създаваме Lexus с цена под 30 000 долара",  заявиха по-рано тази година от компанията.

Тагове: Lexus
0 от 500
  • #33
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До тъпите нискочели вурстове:BMW 1 Series is a small family carLexus CT 200h is a compact executive hybrid electricBMW 3 Series is a compact executive carСпорете с хората, които определят класовете на колите драги ми ВУРСТОВЕ! Знам, че вие сте по-умните, нали. Толкова сте умни, че чак не се трае, хахаха.
  • #32
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До тъпите нискочели вурстове:BMW 1 Series is a small family carLexus CT 200h is a compact executive hybrid electricХората са ви го написали, но явно няма кой да чете...В крайна смета премиум ли е 1-ва серия или не е? С колкото и екстри да е накичеш тази табуретка си остава табуретка. За външен вид да не отваряме дума, че май по-грозно нещо от тази серия няма. А двигателите са върха на технологиите нали. А за дизела на Пежо нещо да кажете! И той ли е премиум?
  • #31
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Той дошо до вчера не знаеше, че Тойота Версо сглобяваното в Турция с 1.6 дизеловия мотор 112к.с., спореше, че не било от БМВ. Спор ама върл спор спореше. Трябваше да му лепна линкове от Тойота, за да млъкне. Чак линк към тест драйв на Версото му дадох. Тоя е супер зле наистина не знае нищо за любимата си марка Тойота,но пък спори, спориии. Може би защото нищо не знае за Тойота е фен на Тойота. А за останалите пък съвсем нищо не знае. Ако научи, вероятно няма да погледне повече Тойота.
  • #30
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ДОшо горкия дори не знае моделите на Лексус ха ха. Иначе разтяга 2 метра лукуми. СТ200 е именно в класа на БМВ 1-ва серия а не на трета серия. На трета серия конглокента на Лексус е IS на петицата е GS а на седмицата LS. Вземи ги научи тия модели бе Дошо, всеки първолак е с повече знания за Лексус от теб, където им се пишеш фен ха ха. Мога да си представя, щом не знаеш елементарни неща за любимата си марка,как нищо не знаеш за останалите марки, но пък и за тях пишеш. ха ха хаааа
  • #29
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Първо спориш, че са от РАЗЛИЧЕН клас! Сега ми задаваш подвеждащ въпрос! Да не си учил психология и да отговаряш в отдел продажби? Добре се справяш, ама при мен фокуса няма да мине!114, ако я натъпчеш с всички екстри е същата работа, като CТ200h. Това, че ти си мислиш, че е нещо друго си е твой проблем!
  • #28
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce,вземи се хвърли някъде, че си много *** и много държиш да го покажеш!Преди това обаче пусни в търсачката 1-ва серия и CT 200h! Там си пише кое в какъв клас е. Или наистина си толкова глупав или си кон с капаци неможещ да четеш. Твоя приятел какво бимерче има не ни вълнува. Да си го кара, а ти точи лиги колкото щеш! Тук говорим БМВ 114 премиум ли е или не е? Това е въпрос за всички вурстове! Нека отговорят! Лексус поне не се излага с подобни табуретки и умрели двигатели.
  • #27
    7 rate up comment 4 rate down comment
    дядо мраз ( преди 11 години )
    Абе къде при Лексъс, БМВ слагате и ВАГ бре? Хохохохохохо, аз съм дядо Мраз, даз ауто от Северния страховит полюс ;()
  • #26
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Абе как ще сравнявате 3-ката със смешният СТ200Н? Ама вие наистина не сте добре! Един съученик кара 328Xi и направо тая кола разцепва! Има повече екстри от Леска, върви в пъти повече и 4х4 и 2 пъти по-удобна! Ама наистина нямате акъл! Не знам кой е облъченият тука - явно фенчетата на Лексус. Супер е марката, ама като пишете така хем излагате себе си, хем сваляте нивото на любимата си марка!
  • #25
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    RRE - днес отново пишеш глупости! Ти знаеш ли колко са 4000 оборота на 4.2 TDI на Ауди? Веднага ти казвам - над 250 км/ч, след махнат ограничител! Преди имаше 1 *** лаф, че когато свършва TDI, започва VTEC. Твоята работа същата. На Ауди като им свърши TDI и вече лятят по магистралата с над 250 км/ч и въобще не ги мисли тях! Дадох TDI за пример, не съм най-големият фен на А8, нищо, че не бих отказал един.
  • #24
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Баси бонаците ( преди 11 години )
    Проумейте ,че премиум не е конете на една кола а лукса който предлага. Това е като апартаментите- колкото и екстри да има една панелка в люлин -не е премиум. Премиум ще е апартамент ново строителство в центъра или къща.