IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Японската марка изпревари Mercedes-Benz и гони по продажби лидера BMW

Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ

Lexus се завърна в борбата за лидерското място по продажби в САЩ, което отстъпи на германските си конкуренти преди три години, съобщава Bloomberg. През май луксозната марка на Toyota изпревари по продажби Mercedes-Benz и се нареди на второ място след BMW.
Lexus се върна в борбата за най-продаван премиум бранд в САЩ
Снимка: Lexus

През май Lexus изпревари по продажби Mercedes-Benz за втори път тази година. Компанията е реализирала в САЩ 26 921 нови автомобила, записвайки ръст от цели 16.6% спрямо същия месец на миналата година. Резултатът на Mercedes-Benz е нищожно по-слаб - 26 617 продажби, но увеличението спрямо май 2013 година е едва 4.13%. Лидерът по продажби в сегмента на луксозните автомобили в САЩ остава BMW с 29 602 продажби през месеца.

"Големият обем продажби не е цел номер едно за нас", заяви пред агенцията Марк Темплин, изпълнителен вицепрезидент на Lexus. "Приятно е обаче да виждаш, че новите продукти, които въвеждаш на пазара се приемат добре".

Марката Lexus, която бе най-продавана в САЩ за период от цели 11 години, отстъпи лидерското място на германските си конкуренти преди три години. Основната причина за срива в продажбите бе земетресението в Япония и последвалото го опустошително цунами. Компанията произвежда почти всички свои модели Япония, след което ги изнася за световните пазари.

Въпреки че в Lexus не целят огромен обем продажби, новите модели, които компанията ще въведе на пазара по-късно тази година - компактния SUV NX и купето RC, вероятно ще доведат до нов скок в реализациите й, прогнозират анализатори. Любопитен факт е, че японците нямат намерение да пускат достъпен модел, с който да генерират голям обем продажби. "Няма да създаваме Lexus с цена под 30 000 долара",  заявиха по-рано тази година от компанията.

Тагове: Lexus
0 от 500
  • #23
    6 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    A v evropa ima i golf4e passat4e i vw up-пластмасова ширпотреба s okolo 68 konia.
  • #22
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce, тъпизмите ти ги четем всеки ден. Вземи потърси, ако си толкова неосведомен и не пиши глупости, че много се излагаш!
  • #21
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce to i Lexus CT 200h ima za 40 000 Evro , no niama takyv pod 30 000 Euro, dokato bmw 1 ima za po 22 000Euro.
  • #20
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Lexus CT 200h е компактен автомобил в класа на БМВ 3.Вурста по-долу, който е писал, че е в един клас с 1-ва серия да ходи да се гръмне! 1-ва серия е 2 класа надолу. БМВ имат 1-ва и 2-ра серии, а Лексус директно тръгва от 3-та серия, т.е. с модела CT 200h. Всеки да си направи извода коя марка е премиум и коя се прави на такава!
  • #19
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Твойта работа като бакшишите с Авео -викат това като Куpвет.Kакви са тия тойоти които си изброил бе ***? Само Ленд Крузър и гт 86/Субару ли е, Тойота ли е/ се продава от тях тук..какви са тези секвои,такома....в Европа има авенсис,королка,аурис айго-пластмасова ширпотреба с около 100 коня....Тук сме в България ако не си разбрал.
  • #18
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Ако СТ200Н и БМВ 1-ва серия не са в един клас, тогава какво са? Може би Лексуса е лимузина, а БМВ-то джип? Стига глупости! Напълно еднакви са и като габарит и като клас. Разликата е в предпочитания, стил и т.н. Виждал съм единичка за 80 бона на панаира и наистина имаше повече екстри от малкият хибрид на Лексус!
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Emi skromni sa 2000 oborota sled kato germanskata avto-industria o6te ne e syzdala germanski avtomobil,koito sa moje da dostiga 9000 oborota. Dokato iaponskite go mogat otdavna. Normalno e da si na 2000 oborota kato maksimalnite na nemskia ti dizel sa 4000,toest ne e mnogo za hvalba beden golfadjio.
  • #16
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота вади 132 коня от 1.6, но двигателя е атмосферен! С турбо всеки може, ама там кефа къде е, като шумят като натокани прахосмукачки ..
  • #15
    5 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Nedei da spori6 s bedni golfadjii koito si misliat 4e bmwence 116d e ne6to razli4no ot skoda golf 1.6 tdi. Lexus CT 200h zatova e klasa za6toto niama bazovi modeli za bedni golfadjii
  • #14
    5 rate up comment 10 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Ляксус е премиум само в главите на жалките тойотаджии с таратайки по 100 коня които си мислят че карат кола, и които биват подминавани като пътна гара от мен дори движейки се с скромните 2000 оборота...