IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6.
Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател
Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса.

Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя.

От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel.

"Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG.

От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".

Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
0 от 500
  • #76
    6 rate up comment 7 rate down comment
    дo: autoenthusiast ( преди 10 години )
    Колко човека ти казват и показват, но ти си знаеш твоята. Е няма как да стане. Ти даже с търсачката не умееш да боравиш. Просто е излишно да се спори с прости хора и да слизаш на тяхното ниво. Та за това спрях да се занимавам с теб. Между другото, ако наистина си autoenthusiast, както пишеш би трябвало да знаеш, че на хибридите на Тойота не излизат цветенца, а това става на хибридите на Хонда. От мен да го знаеш
  • #75
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Разбира се че е сертифициран по ЕВРО5, ЕВРО6 още не е влязло в сила. Но това не променя факта че ако вземеш един Приус от 97-*** и му измериш емисиите, ще покрие ЕВРО6.
  • #74
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сравнението между Приус и шкодилак дизеляк е като сравнение между лека кола и конска каруца!Със сигурност каруцата, както и шкодата има все някакви предимства пред колата но все пак си остава смотана каруца и тва е!
  • #73
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    еееее това за цветенцето е велико, наистина с нищо друго не блести тоя приус, а да не говорим че по грозна от тая кола няма
  • #72
    6 rate up comment 7 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    По въпроса за двигателя за който в Тойота не са сънували:Наистина BWM с тройното турбо са водещи в 6 цилиндровите дизели.Audi за момента залагат на 8 и 10 цилиндрови за да постигнат тези резултати. Те имат и 12 цилиндорв дизел който за момента няма конглокенция.В сегмента 6 цил. дизел се очертава интересна игра - да видим каква ще са им стратегиите на Audi, BMW и MB (които засега мълчат)
  • #71
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    кво има да се сравнява - Приуса е кола от бъдещето в сравнение с тракащата нафтова печка на ваг!
  • #70
    8 rate up comment 7 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Тойотаджиите след като не успяха да докажат нито едно твърдение за предимствата на Тойота, прехвърлят от тема на тема.Очаквам спора да стигне до следното:"Ама знаеш ли на приуса какво яко цветенце излиза на екрана - нито една европейска кола го няма"
  • #69
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    реалист, много мъдрост има в твоето село ха ха хаистината е че наистина разхода във всеки следващ модел пада
  • #68
    8 rate up comment 6 rate down comment
    реалист ( преди 10 години )
    ...обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик.--------------------------------Абе тея кво пак лъжат!?!?!Всеки техен нов двигател е по-икономичен с 10-15-20 % от предния. Все по-икономични стават и ако човек седне да смята ще установи, че двигателите им вече трябва да връщат гориво. През последните години ако са изкарали 10 двигателя и всеки следващ е с 15% средно по-икономичен се получават 150%, т.е. резервоара ще ви се пълни ха-ха-ха.
  • #67
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Triforce,какво има да сравняваме!То е ясно на всеки, че 6-таците на БМВ са най-добрите от несмките. Просто къртят от всякъде и показателите им са най-добрите и са достатъчно здрави и надеждни. Всякакви сравнения други са нелепи. Това двигателче на ВАГ ще бъде издухано по всеки критерии от баварските мотори. Сядайте и сравнявайте! Аз съм го правил и съм установил истината, че БМВ си е БМВ.