IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6.
Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател
Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса.

Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя.

От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel.

"Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG.

От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".

Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
0 от 500
  • #96
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Карача, спри смукача! Някой някъде да ти е казал, че дизелите на Тойота са екологични! Къде го прочете? Тук пишем по принцип. А Тойота взема дизели от БМВ, за да попълни моделната си гама, защото хората са умни за разлика от теб и са разбрали, че дизеловите двигатели са си изпели песента. Има и друго, Тойота продава в пъти по-малко дизели отколкото бензинови автомобили. При европейските компании е обратно и за това се толерират нафтовите печки и се пишат закони специално за тях канцерогенните..
  • #95
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГонче смешно, я пусни в търсачката Best Global Green Brands да видиш какво ще ти се покаже!Ако с английския си зле пусни:Toyota - екологична марка 1 в светаПробвай също:Toyota за най-зелена марка в светаА ако искаш малко да си обогатиш общата култура, защото гледам, че никаква е нямаш пусни:Най-скъпите автомобилни маркиза да разбереш кой къде е и да се увериш, че смешната компания на която си фен е в пъти по-евтина от Тойота. Интересно защо няма дизели сред зелените автомобили
  • #94
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Karacha ( преди 10 години )
    Те изгорелите газове, само от Ауди били вредни ,а от другите дизели като Тойота ,заставаш до ауспуха и дишаш с пълна сила, свеж планински въздух-смех голем.
  • #93
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 10 години )
    Да, с японски технолгии - батерии, силова електроника и карбонови нишки, дори немците могат да са мдерни. Ама нали въпроса беше че хибридите били много "мръсни", пък сега какво се оказа..
  • #92
    6 rate up comment 4 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Зауеркраут-" затова БМВ решиха да си купят хибридната технология от Тойота"Купиха ги за да ги продават на *** в САЩ.Същевременно те както и Tesla правят реални автомобили на бъдещето - вж. i3, i8
  • #91
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 10 години )
    Зауеркраут,престани с това " чисти технологии като хибриди" дори са по мръсни от 20 годишен дизелХа-ха! Тоочно така! И затова БМВ решиха да си купят хибридната технология от Тойота, за да са в крак със замърсяването може би??
  • #90
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Зауеркраут,престани с това " чисти технологии като хибриди" дори са по мръсни от 20 годишен дизел
  • #89
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как да се удвои стойността на Тойота? Като се напълни резервоарът. Как да си осигурим резервни части за Тойота? Като видите друга Тойота, карайте след нея. Каква е разликата между Тойота и куче-водач за слепи? Никаква: за да ги купите трябва да сте сляп. Какво е написано на последната страница от инструкцията към Тойота? Разписание на автобусите. Как да отървем от Тойота? Като я напръскаме със спрей за премахване на ръжда. Нужен ли е на Тойота четвърти ***? Да, за да напомпим еърбега. Защо е нужно подгряване на задното стъкло на Тойота? За да не замръзват ръцете, когато го буташ. Кой детайл от Тойота е най-малък? Мозъкът на водача. Колко човека трябват, за да се сглоби Тойота? Двама: един да придържа, друг да залепва. Каква е разликата между бордей и Тойота? Никаква: срам те е само докато влизаш и излизаш, а вътре ти е хубаво. Защо двама собственици на Тойота при среща не се поздравяват? Защото вече са се срещали сутринта в сервиза.
  • #88
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    това че ти си едн и си написал 100 коментара под много имена не означава че и останалия свят е един човек. просто ти си луд а това, че някой като те бане стоиш 2 дена ха ха ха, показва само колко ти е акъла, та ще те светна, че един рестарт на рутера и бана пада, вероятно новината ще те зарадва, за да можеш да продължаваш да си пишеш простотиите и след бан. и продължавай да вярваш, че само ти и още някакъв *** си пишете под 100 имена. ти и в мобилето ги пишеше същите работи за единия човек с много имена, ха ха , Дошо трябва тотално да си изперкал ако вярваш наистина, че един човек под 100 имена обикаля като теб сайтовете и пише против теб.
  • #87
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    като гледам как ги разработват тия горивни клетки ,а кореиците ги правят вече, като не искат дизел защо купуват двигатели