IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6.
Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател
Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса.

Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя.

От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel.

"Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG.

От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".

Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
0 от 500
  • #86
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 10 години )
    Японеца всичко може, но е достатъчно интелигентен да разбере коя технология си струва инвестициите за развитие и коя не. Японците разработват чисти технологии като хибриди, електромобили и водородни горивни клетки. Немците разработват канцерогенен дизел. Кой за колкото му е акъла.
  • #85
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Зауеркраут ,проблема е че японеца дизел неможе да прави, ТOYOTA взема от BMW ,Нисан от Рено
  • #84
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Haha ( преди 10 години )
    На кой свят тойота е по добра от Ауди не разбирам , и защо вкарахте и трошлйота в статия за Ауди?
  • #83
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Haha ( преди 10 години )
    Само като чета глупостите и ми става ясно колко от вас разбират.Фактите си говорят . няма място на сравнение Ауди с Приус . Приуса е бавен , грозен , ужасен интериор , евтини материали , престиж никакъв , горене като на дизел и куп други проблеми , батериите като се сдухат струват майка си и баща си. Не ми казвайте кога ще ги сдухаш , защото в БГ само такива приуси има.
  • #82
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 10 години )
    СЗО: Газовете от дизелови двигатели предизвикват ракТака че Алди по-добре да си прекръстят мотора на TDI модерен тумор-генератор
  • #81
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 10 години )
    Само празна немска каска може да налива пари за доказано канцерогенна технология като дизела. На всичкото отгоре ни го пробутват като "чиста" защото покривала някакви смешни стандарти за емисии. Само дето не са отчели факта че през 3/4 от живота на един дизел на ВАГ, всичките филтри и пречистващи системи няма да работят, защото ще дадат дефект.
  • #80
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    верно гледаи колко коментариедните са положителни обикновенно от хора карали дизел и знаещи за икономията му другите коментари са от хората разчитащи на писанията на някои ,чули недочули нещо и обикновенно без собственна кола
  • #79
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    аиде пак тия приуси еми не стават то нито върви грозно е но има едно предимство ... на вторични дават повече пари за него че тежат батериите
  • #78
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    какво са му показали и какво са му казали аз от тук разбрах че приуса не струва а дизела е добренали правилно съм разбрал
  • #77
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    А в сравнение с тракащия, вибриращ и придърпващ турболагав анемичен дизел на Шкода Октавия, хибридният Приус е като реактивен самолет. Константно ускорение от нула до 180, никакво придърпване, няма смяна на предавки, практически безшумна работа при ниски скорости. Все едно да сравняваме трактор с луксозна лимузина.