IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6.
Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател
Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса.

Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя.

От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel.

"Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG.

От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".

Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
0 от 500
  • #56
    14 rate up comment 9 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Приуса е маркетингова измама на Тойота за псевдо еко защитниците в USA.Кола с ниска полезна стойност, не особено екологична погледнато цялостно (производтсвото/рециклиране на батериите е от най замърсяващите дейности) и много скъпа за качествата които предлага
  • #55
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    аз лично също не бих си купил какъвто и да е хибрид, поне за момента тая технология не е което искам
  • #54
    10 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Анонимния-кое му е по-високото на класа на приуса-мощността ли? задвижванията ли? ск. кутии? размери? Кое??? Ти каза, че имало екстри на приуса които не можеш да ги поръчаш при шкодата-кажи ми кои са?При приуса можеш ли да поръчаш:4x4; Самопаркиране; Сейфти системите (напускане на платно и т.н.); налягане на гумите и .. да не изброявам повече?ПОД цената на приуса ще си вземе октавия RS-220 коня автомат с всички екстри.
  • #53
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз лично не бих дал 50 000 + за Приус,кой както иска да го разбира.Питайте зелените таксита ,колко им харчат Приусите при включени ,фарове,парно-климатик(лятото)и какво излиза ,разхода в Бг съвсем не е икономичен.Да караш кола на газ е много по икономично и екологично чисто.А,който иска да му е супер икономично и екологично-едно колело и си номер1.
  • #52
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    autoenthusiast,не ми задавай *** въпроси,а като си почнал да гледаш сайтовете на двата модела сравнявай и не говори глупости.Сравни базовите модели и ми говори тогава кой с какви екстри е!Ама ти вЕрно си много зле...
  • #51
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    autoenthusiast,ти наистина си много,много зле.Специалистите определят коя кола в кой сегмент е,а не аз или ти.Иначе си гледай размерите колкото щеш,но погледни и класовете да видиш или викаш ти си по-голям разбирач хахаха.
  • #50
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Новите правила във WEC ограничават количеството гориво на обиколка. Засега бензиновия хибрид на Тойота води с 2 победи (Силвърстоун и Спа) пред турбо-дизеловия хибрид на Ауди и турбо-бензиновия хибрид на Порше. Надявам се този факт да сложи край на спора коя технолгия е по-ефективна. Коя е по-чиста е известно отдавна - бензиновия хибрид и то с голяма преднина.
  • #49
    7 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Коя екстра от приуса не можеш да си я поръчаш при Шкодата?Защото аз мога да ти покажа страшно много екстри на Шкодата които не можеш да ги поръчаш при Приуса
  • #48
    8 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    За оня дето слага проуса в по-висок сегмент ето малко инфо:Skoda:Външни размериДължина (mm) 4,659Ширина (mm) 1,814Височина (mm) 1,461База (mm)2,686Вътрешни размериПространство отпред / отзад (mm) 1,454 / 1,449Пространство за главата отпред/отзад (mm) 983/980Обем на багажника (max. l)590/1,580Prius:РАЗМЕРИ Дължина Ширина ВисочинаВъншни размериОбщо (мм) 4480 1745 1490/1505^колесна база (мм) 2700Багажник - по малък от на малолитражкаОчевидно Prius е в по-нисък сегмент
  • #47
    9 rate up comment 7 rate down comment
    до: autoenthusiast ( преди 11 години )
    Каза ти се че Приус и Октавия са в различни класове. Като си влязал в сайтовете забележи коя кола с какво оборудване е и ела да си говорим. Приуса има такова оборудване още в базовият модел и такива екстри, които в Октавията даже не можеш да си ги поръчаш.Иначе продължавай да си мислиш че Октавията е върхът.То нормален човек изобщо не би си и помислил да ги сравнява,а ти точно това правиш.Все едно да сравняваш космически кораб с каруца.Не става.