IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6.
Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател
Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса.

Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя.

От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel.

"Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG.

От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".

Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
0 от 500
  • #66
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce се явява лична секретарка на autoenthusiast или и двамата са едно и също същество, което май е по-логично, като се има предвид тъпотиите, които ръсят.
  • #65
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Euro V и Euro VI при бензиновите коли е едно и също, като показаня за изгорелите газове.Euro VI го има при дизелите и камионите и за това го пишат. Там стойностите се различават и за това го има. Реално погледнато бензиновите коли с Euro V са и Euro VI.Ама то трябва да се чете,а не само да се бълват простотии.Пък за вредните батерии на Приусите знаем.Чували сме немската пропаганда какви ги приказва и как измисля глупости,за да оправдае липсата на хибриди.Батериите се рециклират почти на 100%.
  • #64
    9 rate up comment 5 rate down comment
    за икебаните ( преди 11 години )
    За тези с Килотите и Самоварите по една рикша и айде в Индия и Пакистан ,там ви е мястото при вашите събратя със жълтурските варели,дето не приличат на коли .ха-ха-ха ,айде оризарчета,какво чакате още.
  • #63
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Автоентусиаста ви направи луди и сега бил не знам си какъв....Ами човека явно наистина е ентусиаст и се интересува! Ама и сами сте си виновни - какво пак намесихте хибридите при дизеловите мотори? Как някой не написа за конглокенцията на БМВ или Мерцедес, ами пак хибриди?Знаем, че са с малки продажби! Иначе хибрида е интересен за каране, но до там. Производството на хибрида никак не е екологично, да го знаете! Доказано е! Автоентусиаста ви побърква и вие умирате от яд!
  • #62
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има, има, всички ВАГ-фенове са такива...и то от най-големите.
  • #61
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    нововнос, ти си от тия точно за които говоря купуват кола на над 400000км. и мислят че са ударили джакпота, такива балъци като теб има ли още
  • #60
    14 rate up comment 4 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    "Смешното ЕВРО6 го покрива още първия Приус от 1997."*** лъжците сте!!!Prius 2014 е EURO 5 - справка сайта на Toyota.
  • #59
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Karacha ( преди 11 години )
    За тези пари си взимаш нова Октавия и ти остават пари за гориво за няколко години,е кое му е икономичното на Примуса ,че нещо не моем се сетим,що говорите глупости не мога да разбера,ако беше така щеше да е пълно с хибридни и електрически модели в Бг.Ама, като гледам ,само еденични бройки ,е какво да коментираме повече.Като, искате икономично и еко-метрото го знаете къде е,няма задръсване,няма селяци да те засичат и те така.
  • #58
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    autoenthusiast , моля ти се остави ги тия деца ,нямат коли но иначе спорят за неща които незнаят
  • #57
    10 rate up comment 11 rate down comment
    нововнос ( преди 11 години )
    Дизеловите двигатели на VAG наистина са най-икономичните дизелови мотори. Това е така, защото те през половината си живот не работят, а стоят по сервизите разглобени за смяна на турбо, пукната глава, течове и загуба на масло, смяна на дюзи и още безброй "дребни" и "евтини" проблемчета. Истински икономични мотори са няма спор!