IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6.
Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател
Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса.

Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя.

От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel.

"Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG.

От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".

Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
0 от 500
  • #106
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 10 години )
    Немците вадят само канцерогенни дизели, доказано канцерогенни от СЗО, но нее, форумните компетенти знаят че хибридите и електромобилите са вредни, защото клоуна Джереми Кларксон го е доказал. И се чудят защо България потъвала.. Пълна форумна трагикомедия!
  • #105
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Зауеркраут ( преди 10 години )
    Елементарни познания липсват на фенчетата на ВАГ и другите немски назадничави производители. Светът върви напред и новите технологии ги разработват японците, а немците само копират при това безуспешно. 80% от батериите за автомобили се произвеждат от Panasonic, NEC и GS Yuasa, а остатъка се пада на корейски и китайски фирми.
  • #104
    4 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Е по радиото в колата ли да съдя за цената?
  • #103
    5 rate up comment 3 rate down comment
    ентусиасчето.. ( преди 10 години )
    .. пак се избаФка по темата! ахахахах
  • #102
    6 rate up comment 7 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Ми дразнят ме.Некомпетентността ни е най големия проблем в България и в този форум е видимо. Много разбирачи без елементарни познания и ги мързи даже да прочетат в нет информация от самите производители.
  • #101
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    autoenthusiast , остави ги тия деца те кола не са виждали седнали да спорят
  • #100
    7 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Че Prius е измама не е тайна за никого.В крайна сметка разхода на гориво най много зависи от шофьора - доказаха го и в topgear като показаха как приуса харчи повече от BMW M3http://vbox7.com/play:ba2d7f2f
  • #99
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Премиум Пасат 1.9TDI ( преди 10 години )
    дано ти спрат от движение чипосания 1.9ТДИ 350 коня голф заради черните кулбета от ремус-а
  • #98
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Йори ( преди 10 години )
    Не съм фен на ВАГ. Ама хич. Но ще призная, че глобалната измама наречена "Тойота Приус" ме вбесява още повече. Нищо екологично няма в нея. А и кой е казал, че употребата на ток е екология, а на бензин и дизел - не. Да не говорим, че Топ Гиър в различни предавания доказват, че за отсечка от 130км (100 магистрала и 30 градско) едно дизелово Поло се явява почти два пъти по-икономично от прехваления Приус. Та, викаше Джереми Кларксън, ако ще спасявате тюленчета и пингвини, вземете си дизелово Поло.
  • #97
    8 rate up comment 7 rate down comment
    до този с рикшата ( преди 10 години )
    Като е толкова чиста и екологична трошлйотата ,ще ти дам един съвет слагаш един маркуч на ауспуха, другия край вътре в стаята -да си дишаш чист,мега пречистен въздух от трошльота,разбра ли оризарче малко,айде с рикшата и към Индия,че там събратята ви чакат.