IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си

Мартин Винтеркорн обеща пълно подкрепа и прозрачност при разследването

Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си

Главният изпълнителен директор на Volkswagen Group - Мартин Винтеркорн, излезе с обръщение до медиите, в което обясни позицията на концерна по скандала с неверните екологични показатели на дизеловите двигатели на германския производител. Топ мениджърът обеща пълно съдействие на разследващите органи.
Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си
Снимка: Ройтерс

"Откритите нередности в дизеловите двигатели на групата ни противоречат на всичко, зад което стои Volkswagen. На този етап нямаме отговор на всички въпроси, но категорично настояваме цялата истина, колкото и безмилостна да бъде тя, да се разкрие незабавно. Всичко трябва да бъде ясно поставено на масата. Затова искаме бързо, задълбочено и прозрачно разследване. За тази цел ние ще работим в тясно сътрудничество със съответните правителствени органи и агенции", обеща Винтеркорн.

Шефът на Volkswagen Group бе категоричен, че предоставянето на точна и изчерпателна информация относно случващото се е основният приоритет пред концерна, тъй като той дължи това на своите клиенти, служители и на цялата общественост. Според Винтеркорн основната цел е подобно нещо никога да не се случва отново с Volkswagen.

"Милиони хора по целия свят се доверяват на нашите марки, на нашите автомобили и технологии. Искрено съжалявам, че ние разочаровахме тези хора. Извинявам се на нашите клиенти, както и на всички останали за нарушението. Обещавам, че ще направим всичко възможно, за да компенсираме нанесените загуби. Както и ще се опитаме, стъпка по стъпка, да възстановим доверието в нас", каза още топ мениджърът.

Винтеркорн подчерта, че за Volkswagen работят над 600 000 души в цял свят, чиято единствена цел е създаване на възможно най-добрите автомобили. Според него всички те напълно всеотдайно и искрено работят за тази цел и затова е погрешно да бъдат обвинявани за случилото се.

"Нека да бъде ясно, че ние усилено работим по необходимите технически решения за поправяне на случилото се. И ще направим всичко възможно, за да отстраним щетите, нанесени на нашите клиенти и служители. Давам ви думата си, че ще изпълним това докрай", завършва Винтеркорн.

Още по темата:
Още 3 държави започнаха разследване срещу Volkswagen
11 млн. са засегнатите дизелови коли на Volkswagen
Концернът Volkswagen е заплашен с глоба от 18 млрд. долара

 

 

 

 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #29
    5 rate up comment 1 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    akciite va mentetata folksvagen4e za 3 dni ot skandala padnaha s nad 40% i sa na stoinostite ot 2008-ma godina. Pazarnata kapitalizacia pretyrpia seriozni finansovi zagubi. Toest firmata VW poevtinia s miliardi. Bez da ot4itame globite.
  • #28
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Становището не на Тойота само,ами на НАСА след тестовете на електронната газ на Тойотите е,че няма проблем с електрониката за нежеланото ускорение на автомобилите на Тойота. Шефът на Тойота излезе пред всички и се извини за проблемите с колите на Тойота,които като заключение се дължат на неправилно монтирани стелки и възможен механичен проблем в *** за газта, за което бяха и сервизните акции.
  • #27
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен ззи каскен ( преди 8 години )
    Най-големия лъжец вика "излъгахме ви, но вие ни вярвайте че няма да ви лъжем повече!"Но най-големия абсурд е че форумните вагонетки наистина вярват и са убедени в това. Това си е за диагноза. Истински талибани/фанатици.
  • #26
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Медийният шум е голям, защото това до момента е най-голямата автомобилна измама, която директно удря германското правителство и германската икономика. Немската държава е един от най-големите акционери във ФВ, да не говорим за милиардните помощи през годините и подпирането в сделката с порше.
  • #25
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защо нямаше толкова медийна активност когато шефа на Mitsubishi си призна, че години наред са лъгали клиентите си.Шефовете на други фирми (Toyota) НЕ си признаха и сключиха извънсъдебно споразумение - нямаха доблесттаОт Takata не чухме нищо.Човека излиза и казва - да имаме проблем и то не в 500К коли а в цели 11М коли - ще го решим и ще си платим - точка.
  • #24
    18 rate up comment 1 rate down comment
    WiKo рулетката ( преди 8 години )
    Нека да бъде ясно, че ние усилено работим по необходимите технически решения за поправяне на случилото се, така както работихме за да ви измамим. И ще направим всичко възможно, за да отстраним щетите, нанесени на нашите клиенти и служители, дори ако трябва да подкупим цялата държавна администрация. Давам ви думата си на изпечен лъжец, че ще изпълним това докрай.
  • #23
    5 rate up comment 10 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Dnes akciite na VW sa +3%,kakto se kazva vsiako 4udo za 3 dni.Tei,4e po tiho tam dolo
  • #22
    11 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    сега да не вземат да НАТОПЯТ някой развоен инженер или шеф на малък екип... как така биг Боса настоява за цялата истина - той какво ? да не би да не е знаел ?! става все по говняно
  • #21
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ФВ от много години води цинична политика, за която много пъти е писал и аутобилд. Още през 90-те г. на миналия век, след специално събрание управителния съвет решава повече да не произвежда качествени и здрави коли като голф 2 и пасат б1-б4, защото печалбата е по-малко. Резултатите се виждат веднага появяват се голф 3 и пасат б5 мегабоклуци, развалящи се ежедневно, които колкото и да увеличават печалбата, удрят така сериозно по доброто име на фирмата, че се налагат имиджови ходове като пускането на голф 5, който обаче странно е спрян само след две години производство, въпреки че е най-качествената кола на концерна от много години. Просто им излиза много скъпо. ФВ са един от пионерите в производството на части с програмиран срок на годност, чупещи се след определен срок. Редовен номер е и непризнаването на гаранционните условия дори в родната Германия, където има доста оплаквания. Разбира се, повсеместното спадане на качеството за сметка на ефектната парвенющина /премиум-мремиум/ е очевидна и не е само при германците преди 30-ина години един модел е на пазара средн 10-12 години, днес срокът е 5, максимум 6-7 години, като фейслифтът се прави още на 2-3-тата година. Специално фирми като ФВ наблягат изключително много на обезшумяване /като екстра предлагат допълнителен пакет кори за обезшумяване/, хром и други ефектни залъгалки, създаващи въпросното премиум усещане, но същите никак не си дават зор да произвеждат надеждни продукти, резултатът е една ефектна, хромирана, добре обезшумена, лъскава, натъпкана с екстри трошка, от което страдат клиентите. Ако все пак трябва да кажа добра дума за ФВ донякъде, най-вече комбитата и вановете им, все още имат добра видимост назад-настрани, което при дизайнерските изцепки от последните години си е немалко предимство и може би е един от последните останали спомени за едновремешните семпли и добри немски автомобили.
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А е австриец. Всичко се връща на този свят още :)