IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си

Мартин Винтеркорн обеща пълно подкрепа и прозрачност при разследването

Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си

Главният изпълнителен директор на Volkswagen Group - Мартин Винтеркорн, излезе с обръщение до медиите, в което обясни позицията на концерна по скандала с неверните екологични показатели на дизеловите двигатели на германския производител. Топ мениджърът обеща пълно съдействие на разследващите органи.
Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си
Снимка: Ройтерс

"Откритите нередности в дизеловите двигатели на групата ни противоречат на всичко, зад което стои Volkswagen. На този етап нямаме отговор на всички въпроси, но категорично настояваме цялата истина, колкото и безмилостна да бъде тя, да се разкрие незабавно. Всичко трябва да бъде ясно поставено на масата. Затова искаме бързо, задълбочено и прозрачно разследване. За тази цел ние ще работим в тясно сътрудничество със съответните правителствени органи и агенции", обеща Винтеркорн.

Шефът на Volkswagen Group бе категоричен, че предоставянето на точна и изчерпателна информация относно случващото се е основният приоритет пред концерна, тъй като той дължи това на своите клиенти, служители и на цялата общественост. Според Винтеркорн основната цел е подобно нещо никога да не се случва отново с Volkswagen.

"Милиони хора по целия свят се доверяват на нашите марки, на нашите автомобили и технологии. Искрено съжалявам, че ние разочаровахме тези хора. Извинявам се на нашите клиенти, както и на всички останали за нарушението. Обещавам, че ще направим всичко възможно, за да компенсираме нанесените загуби. Както и ще се опитаме, стъпка по стъпка, да възстановим доверието в нас", каза още топ мениджърът.

Винтеркорн подчерта, че за Volkswagen работят над 600 000 души в цял свят, чиято единствена цел е създаване на възможно най-добрите автомобили. Според него всички те напълно всеотдайно и искрено работят за тази цел и затова е погрешно да бъдат обвинявани за случилото се.

"Нека да бъде ясно, че ние усилено работим по необходимите технически решения за поправяне на случилото се. И ще направим всичко възможно, за да отстраним щетите, нанесени на нашите клиенти и служители. Давам ви думата си, че ще изпълним това докрай", завършва Винтеркорн.

Още по темата:
Още 3 държави започнаха разследване срещу Volkswagen
11 млн. са засегнатите дизелови коли на Volkswagen
Концернът Volkswagen е заплашен с глоба от 18 млрд. долара

 

 

 

 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    eii toq stana nai golemiq izmekqr ... iagoni ferdinant pih za da zaeme negovoto mesto za da si vzeme nekolok miliona pensiq maikata si jaska toq
  • #48
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе знаете ли,че : "Приста ойл, изнамерили как дизела да не пуши-като не работи като тях".А иначе карат братята аудита.Канцерогенни!Не е по темата и е антиреклама.
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    е да.. ( преди 8 години )
    вероятно ново рено или някое старо VW!
  • #46
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Напоследък докато прекося града по няколко пъти ми се налага да затварям клапата за външния въздух, докато се разкара тъпият дизеляк пред мен. Често това са съвсем модерни коли, не винаги са бараки.
  • #45
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Ганьо Разбирачев ( преди 8 години )
    Бе важното е да караме пушещи и тракащи кашони на по 15-20години и да плюваме дружно новите коли по форумите!А модко ще пази да не стане грешка нещо.... ахахахахаха
  • #44
    13 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Бла, бла, бла. Въпросният г-н поема разработката на колите през 2008 и през 2009 се появява въпросното устройство. Иначе, той разбира се не знае за него ... Две неще е интересно да се кажат за дизелите на ФВ. 1. След 2009 година започват масовите оплаквания от тях (четох блог на монтьор на ФВ поправял дизели 20 години, който през 2009 беше написал че по-големи глупости не е виждал през живота си е се отказва да ги ремонтира) и 2. Винаги са замърсявали добре (напоследък дори по-добре ;)).
  • #43
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Този т.нар. скандал не прави колите на VW по лоши за шофьора - нямат отражение в/у качеството. Не бе,хич,само сега след сервизната акция,на която ги задължават, като махнат софтуера ще се вдигне разхода и ще се намали вървежа.
  • #42
    11 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 8 години )
    Абе може да е преднамерен удар по ФВ, но факта си е факт. Това не е като да напишеш в каталога неверни данни, а преднамерено е разработен и инсталиран софтуер, който да прави измамата. Това няма как да не се е знаело на най-високо ниво, така че тоя горе да си подава оставката. Заради самия факт че са го помислили и даже внедрили заслужава да ги ожулят с яка глоба. Другите компании влагат маса пари в разработката на по-екологични двигатели, а ФВ ги влаагт в това да правят шашми.
  • #41
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    събудете се хора, всичко е по политически причини, Фаъ Ве е просто жертвата в случаяТролче, това ли измисли за няколко часа, и другите ти глупости де... Ами като е по политически причини защо Фолксваген си признава вината и си срива репутацията и може да загуби милиарди само от глоби.
  • #40
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Политически удар? Че те САЩ продават стоки за милиарди долари в Германия, за какво им е да ги удрят, за да губят пари ли? САЩ ли са сложили лъжливата електроника на 11 милиона автомобила? А за самопризнанията какво да кажем? А за извиненията на ФВ какво да кажем? И те ли са политическа поръчка на САЩ?