IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си

Мартин Винтеркорн обеща пълно подкрепа и прозрачност при разследването

Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си

Главният изпълнителен директор на Volkswagen Group - Мартин Винтеркорн, излезе с обръщение до медиите, в което обясни позицията на концерна по скандала с неверните екологични показатели на дизеловите двигатели на германския производител. Топ мениджърът обеща пълно съдействие на разследващите органи.
Шефът на VW Group се извини на клиентите и служителите си
Снимка: Ройтерс

"Откритите нередности в дизеловите двигатели на групата ни противоречат на всичко, зад което стои Volkswagen. На този етап нямаме отговор на всички въпроси, но категорично настояваме цялата истина, колкото и безмилостна да бъде тя, да се разкрие незабавно. Всичко трябва да бъде ясно поставено на масата. Затова искаме бързо, задълбочено и прозрачно разследване. За тази цел ние ще работим в тясно сътрудничество със съответните правителствени органи и агенции", обеща Винтеркорн.

Шефът на Volkswagen Group бе категоричен, че предоставянето на точна и изчерпателна информация относно случващото се е основният приоритет пред концерна, тъй като той дължи това на своите клиенти, служители и на цялата общественост. Според Винтеркорн основната цел е подобно нещо никога да не се случва отново с Volkswagen.

"Милиони хора по целия свят се доверяват на нашите марки, на нашите автомобили и технологии. Искрено съжалявам, че ние разочаровахме тези хора. Извинявам се на нашите клиенти, както и на всички останали за нарушението. Обещавам, че ще направим всичко възможно, за да компенсираме нанесените загуби. Както и ще се опитаме, стъпка по стъпка, да възстановим доверието в нас", каза още топ мениджърът.

Винтеркорн подчерта, че за Volkswagen работят над 600 000 души в цял свят, чиято единствена цел е създаване на възможно най-добрите автомобили. Според него всички те напълно всеотдайно и искрено работят за тази цел и затова е погрешно да бъдат обвинявани за случилото се.

"Нека да бъде ясно, че ние усилено работим по необходимите технически решения за поправяне на случилото се. И ще направим всичко възможно, за да отстраним щетите, нанесени на нашите клиенти и служители. Давам ви думата си, че ще изпълним това докрай", завършва Винтеркорн.

Още по темата:
Още 3 държави започнаха разследване срещу Volkswagen
11 млн. са засегнатите дизелови коли на Volkswagen
Концернът Volkswagen е заплашен с глоба от 18 млрд. долара

 

 

 

 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #39
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всъщност на САЩ и трябва силна Германия, както на Германия и трябва силна САЩ - това са най-големите пазари в света - всеки иска да им вземе парите. Силното евро е добро за САЩ, а силният долар е добре за ЕС, нормално, тъй като САЩ продава в Европа срещу евро, а ЕС продава в САЩ срещу долари, учи се по икономика в университета.
  • #38
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Философията на ФВ очевидно е: Не е важно колите ни да са чисти, важното е хората да си мислят че са чисти.Ами ако така разсъждават и за останалото? Нали уж всички сме загрижени за околната среда? Нали всички живеем на тая земя? Разбирам че са корпорация, а на една корпорация не и пука, но все пак и членовете на борда имат семейства, и те са хора... накъде с това мислене?
  • #37
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    събудете се хора, всичко е по политически причини, Фаъ Ве е просто жертвата в случая, америка не я боли за екология, ако я болеше, щеше да се подпише под конвенцията от Киото за ограничаване на вредните емисии, а не са! Това е инструмент за удар по Германия...
  • #36
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Този скандал не прави колите на ФВ по лоши - те от много години са възможно най-лошите. По принцип отдавна са ударили дъното, но ФВ не се отказват да копаят и по-надолу.
  • #35
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тея както лъжат за екологията (с което казват - ние ви тровим, сега дали повече или по-малко, не всеки от вас ще умре от рак) така може да лъжат и за спирачки, или че може да се подпали кюмбето примерно. Но феновете на Фак си викат - те може и да ме лъжат, но дори и така те са най-честните и ми дават най-доброто.
  • #34
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всъщност в България автомобилите са едни от най-екологичните, тъй като масово се кара на пропан-бутан и природен газ.
  • #33
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Този т.нар. скандал не прави колите на VW по лоши за шофьора - нямат отражение в/у качеството. В някои страни имат отражения в/у данъците които плаща собственика.Я тези дето коментирате тука споделете какви коли карате да видим колко са екологични???Като гледам в БГ 90% от колите са последна грижа дето горят масло и пушат та знае ли се. Каква екология какво чудо има в БГ.
  • #32
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нали преди време ги хванаха как препродават колите си и помпят продажбите си. Правеха и реекспорт и какви ли не други далавери, за да качват статистичеки продажбите. И това успяха да го потулят. Питам до кога. Този изпечен лъжец и мошеник Рулетката е толкова нагъл и безкрупулен, че изобщо няма право да се извинява на никой. Трябва да ходи в затвора. Същият този *** на едно автоизложение заобикаляше хибридите на Тойота и обяви, че ВАГ никога няма да правят такива коли, защото са неефективни...
  • #31
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ...ами на НАСА след тестовете на електронната газ...Точно тук е разликата - всеки може да извади от 9 кладенеца вода и да докаже нещо - VW избраха другия подход - приемаме, че не 500 000 а всичките 11 000 000 са проблемни и решаваме проблема.А за Шварценегер нямам думи - пъчи се с Хамър а говори за екология.... пълен *** като много други американци
  • #30
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами то така се почва стягаме с ремъци амортисьорите и колата уж е със спортно окачване и стигаме до измамен софтуер, с който колата уж е в нормите. После плащаме където трябва и сме номер 1. Нищо чудно и данните им за продажбите пак да са измама с цел реклама че пак уж са номер 1 по продажби. Май са номер 1 само по лъжи.