Защо Koenigsegg, Lamborghini и Ferrari залагат на аксиалните електромотори
Китайската доминация в този сектор е вече смазваща, с почти 80% пазарен дял
Заводът на компанията минава на денонощен режим на производство на три смени
Възможни са грижи с ангренажната верига в ранните версии
Тези мотори доказват, че доста често колкото едно нещо е по-просто, толкова е по-добро
По-самовлюбени от тях са само платилите за персонализирани номера
На фона на разходите в тази държава, дори Китай изглежда доста скъп
Кросоувърът ще използва 800-волтова система, а мощността му ще достига 350 к.с.
Заради проблемите в последно време Ола Калениус може да са раздели с поста си
Асът от F1 замени Fiat Panda с Mercedes AMG GT Coupе 63 - но нямаше право да го кара легално