IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Япония налага данък на електромобилите в зависимост от теглото

Собствениците на най-тежките коли на ток ще плащат 155 долара годишно

Япония планира да намали броя на облекченията за електрически превозни средства и да въведе нов данък върху тях. Техният размер ще зависи от теглото на самите автомобили, като собствениците на най-тежките ще плащат до 24 000 йени годишно (около 155 долара), съобщава порталът ITHome.


Япония


Електрическите превозни средства в Япония са освободени от плащането на данък „гориво’’, но много от хората в страната смятат това за несправедливо. Освен това властите вече са решили как да попълнят бюджета, като ще задължат собствениците на електрически превозни средства да плащат „на килограм".

Предложението е 3600 йени (около 25 долара) годишно за всеки пътнически електромобил, 6500 йени (около 42 долара), за превозни средства по-леки от 2 тона, 20 000 йени (около 130 долара) при тегло от 2 до 2,5 тона и 24 000 йени (около 155 долара) тегло над 2.5 тона.

Данъкът ще бъде начислен при преминаване на задължителните технически прегледи, като ще бъде добавен към вече съществуващите такси. Освен това през пролетта на 2026 ще бъдат отменени частично и други бонуси за електромобили, което вероятно ще доведе до спад на пазара на превозни средства с нулеви емисии.


0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 час )
    Като че както хвали пръц, така и Гост обясняват как настоящите 100 завода на Toyota не стигат да произведе 15 милиона и затова трябва да бъдат построени нови 50 завода, ИНАЧЕ БИЛО НЕВЪЗМОЖНО ДА НЕ СЕ ЧАКА ПО ЕДНА ГОДИНА ЗА НОВА TOYOTA
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 час )
    Един нормален човек ще сподели КАКЪВ Е БИЛ КОНТЕКСТА НА СПОРА? За строеж на заводи ИЛИ ДА? Каква е логиката при всяко споменаване на таблицата да питам, " През коя година според вас ще ПРЕКЪСНЕ 50% ръст? И да давам собствени ПРОГНОЗИ През коя година ще стане и най-важното ЗАЩО СМЯТАМ ТАКА" аз мога да цитирам КОНТЕКСТА, а ти психотроле можеш ли да цитираш различно от ЛЪЖАТА НАПИСАНА ОТ ТЕБЕ?
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 час )
    Психотроле, само понеже си написал нещо през 2020 година от мое име и си го цитирал още веднъж през 2022 и тази таблица няма нищо общо с моите таблици, които започват от 33 хиляди автомобилът произведени през 2014 с 50% ръст ЗА ПРОИЗВОДСТВО, доказва единствено че си психопат, патологичен лъжец, който пише лъжи от чуждо име, защото Е ТУК САМО ЗА ДА СЕ ЗАЯЖДА.
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 час )
    Така е. Няма как над 100 автомобилни марки в Китай да оцелеят. Целта на субсидиите беше да се конкyрират помежду си, да създадат вериги за доставки, които са пръснати в целия свят и могат да бъдат ползвани от автомобилните марки които ще оцелеят, както и да създадат най-силната индустрия за батерии в световен мащаб, която се ползва както от автомобилната промишленост така и от енергетиката. Последното означава ниски цени на енергията ЗА ЦЯЛАТА ИКОНОМИКА. За скромните 230 милиарда за 14 години
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Антитрол=идиот ( преди 1 час )
    Точно както ще бъде постигната и крайната цел за следващите осем години - 20 милиона електромобила (Тесла) през 2028 година.Статистически е доказано с Екселските таблици.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Антитрол=идиот ( преди 1 час )
    Точно както ще бъде постигната и крайната цел за следващите осем години - 20 милиона електромобила (Тесла) през 2028 година.Статистически е доказано с Екселските таблици.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Антитрол=идиот ( преди 1 час )
    Точно както ще бъде постигната и крайната цел за следващите осем години - 20 милиона електромобила (Тесла) през 2028 година.Статистически е доказано с Екселските таблици.
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 2 часа )
    Тротинетка, повечето китайски автомобилни компании са на загуба, въпреки 230-те милиарда директни субсидии (и поне още 3 пъти по толкова индиректни). Така че, по отношение на устойчиво технологично развитие, именно Япония е положителния пример, не Китай.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 часа )
    Продължаваш с пропагандата, че Toyota не може да продава 15 милиона автомобилът днес без чакане, защото Това би означавало да построи нови 50 завода с които да произведе допълнителните 5 милиона които можеше да продава днес, вместо да плащаш Toyota и да я получаваш след една година, което отказва много потенциални клиенти.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 часа )
    Гостенино, продължаваш с пропагандата, че щом Toyota има 100 завода за да произвежда 10 милиона автомобила годишно, значи Тесла трябва да построи 200 завода до 2030 и затова е невъзможно да произведе 20 милиона автомобила дотогава!