IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Този Lexus е навъртял 750 000 км за 5 години без повреди

За целия период са сменени единствено спирачни дискове, накладки и амортисьори

Почти всички автомобилни производители се хвалят, че техните модели поставят нови стандарти по отношение на надеждност и качество. Най-доброто доказателство за това са екземпляри, които са изминали над средното разстояние в продължение на няколко години и не са регистрирали дефекти. В този конкретен случай колата е изминала над 750 000 км без никакви сериозни проблеми.


Lexus ES 300h


В наши дни спокойно може да се каже, че най-добрата реклама са отзивите от потребителите. Качеството се защитава, а безпроблемните километри са най-добрият начин да насърчите другите потребители да купуват. Има един модел, който се откроява в гамата на Lexus – говорим за ES 300h, който е един от най-популярните автомобили в E Premium сегмента.

Надеждност, 218 к.с. и 5 литра разход на гориво на 100 км

Собствениците на хибридния седан подчертават, че Lexus ES 300h се отличава с над средното ниво комфорт при возене, отлична вътрешна шумоизолация и ниски експлоатационни разходи благодарение на ефективния хибрид с 218 к.с. Този голям автомобил се задоволява със среден разход на гориво малко над 5 литра на 100 км, а допълнителни спестявания също се забелязват по отношение на самообслужването.

Според данни на дилърите на Lexus, средно потребителите на модела ES 300h изминават около 30 000 км годишно, което е най-високият резултат в цялата гама модели. Освен това, хибридният двигател означава по-малко натоварване върху спирачната система, т.е. по-ниски разходи за използване на автомобила. Близо 86 процента от единиците са изминали над 100 000 км без нужда от смяна на фабричните спирачни накладки, а до 20 процента са изминали до 150 000 км.

За 5 години е изминал 750 000 км. 48 проверки и нито една повреда

Lexus гордо се хвали, че при седмото поколение на ES, излязло на пазара през 2018, не е открит масов отказ в него. Конкретният автомобил е произведен през 2020, като за 5 години е изминал над 750 000 км. Колата принадлежи на полска транспортна фирма, но пътува и из Европа, като през цялото време се обслужва от дилър на Lexus.

Досега механиците са извършили 48 инспекции на колата, като работата им е ограничена основно до смята на масло и филтри. Списъкът с части, които е трябвало да бъдат сменени, не е голям – първата и единствена смяна на спирачните дискове и накладки е на 538 000 при предните и на 552 000 км при задните. Също така предните амортисьори са сменени след почти 484 000 км, а задните - след 546 000 км.

Освен това чистачките бяха сменени два пъти (на 213 000 км и 614 000 км), звукоизолиращите елементи на предните спирачни накладки са сменени на 318 000 км, уплътнението на задния спирачен апарат - 433 000 км ,и щангата на капака на двигателя на 524 000 км. На 713 000 км е ремонтиран сензор за налягане в лявото предно колело.

Фабричната гаранция на Lexus е 3 години или 100 000 км

Струва си да се отбележи, че моделът ES е покрит с обширни гаранционни програми – всеки нов екземпляр е застрахован с пълна гаранция за 3 години или 100 000 км и има 12-годишна гаранция за перфорация на каросерията. Самото хибридно задвижване има гаранция от 5 години или 100 000 км, а при хибридна батерия този период може да бъде удължен до 10 години.


0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Който е очаквал нещо различно, е просто един мечтател утопист.
  • #30
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Когато след няколко години електромобилите станат по-евтини от бензиновите, а пробегът и времето за зареждане на всички електромобили е еднакво, тогава вече може и трябва да се наблегне и на качеството, за да предпочитат твоята марка.Така ще е в следващите 5 години, докато търсенето е повече от предлагането. Ще се набляга на количество, а не на качество. Ще се инвестира повече отколкото се печели. Производството стане повече отколкото търсенето, тогава ще си дойде и печалбата и качеството.
  • #29
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Никой никога не е твърдял, автомобилите на Тесла са качествени. Техните качества не са в детайлите, а са в техническите характеристики на задвижващата част...За да се продава един електромобил в момента, най-важните характеристики са цена, пробег, време за зареждане, зарядна инфраструктура, дълготрайност (брой цикли) на батерията. Именно върху тези характеристики набляга всеки един производител на електромобили включително Tesla на този етап.
  • #28
    2 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тойотка е ненадеждна марка - без каквото и да е място за спор. На първо място, надеждност означава колата да изпълнява минимални стандарти за безопасност, като например да има отлични спирачки и добри гуми. Тойотка не изпълнява и двете условия. Нечупливостта е на много далечно второ място в дефиницията на думата надежден. А да не говорим, че тойотките НЕ СЕ чупят по-малко от повечето марки, и то дори без да отчитаме с колко по-остарели и бедни технологии са оборудвани спрямо тях.
  • #27
    2 rate up comment 4 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 2 седмици )
    За този Лексъс има един двигател, който е подходящ за междуградски пътивания, но не се предлага в Европа. Хибридните им системи са за градско шофоране.
  • #26
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Освен това психотроле психопат, цитирай къде и кога съм казвал че Тесла произвежда качествени автомобили или че Toyota произвежда некачествени и ненадежни? Дали именно това не пораждаше спекулациите ми че нарочно са измислили падащите колела, при положение че много добре знаят как да правят качествени и надеждни автомобили? Виждаш ли как психопатските ти номера не минават, КОГАТО ТЕ КАРАМ ДА ЦИТИРАШ ИЗТОЧНИКА НА ЛЪЖИТЕ ТИ?
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    А откъде знаеш, че не карам хибридна Toyota или не съм притежавал? И понеже си функционалнограмотен Ще ми обясниш ли ако една Тесла има некачествена боя и неравномерни фуги, а пластмасите скърцат, но няма технически проблеми, защо е НЕНАДЕЖДНА? НАУЧИ ТОЗИ СМИСЪЛ НА ДУМИТЕ!
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Абе психопат ЦИТИРАЙ за 15-те минути в Tesla? Кога съм го казал това? Още първият ми досег с Тесла беше няколко часа шофиране, преди 5 години или дори повече. Психопата си остава психопат. Откъде знаеш че в момента не притежавам Тесла или не съм притежавал? И защо мислиш, че ако си купя ще ти кажа? Това е информация която нарочно филтрирам и никога не бих споменал какъв автомобил карам в момента, защото ще псуваш какъвто и да е той, ЗАЩОТО СИ ПСИХОТРОЛ
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    Тесла била с лошо качество, но надеждна!Това е нещо като дървен меч!Как точно с твоите 15 мин. прекарани в тесла, по твоите думи! разбра какво им е качеството, че и надеждността? Наиситна ли вярваш, че след като от няколко седмици повтаряш, че тесла са с кофти качество и Мъск е луд, това ще изтрие годините в които хвърляше им беше титулярна жрица тук и в още няколко сайта!И какъв точно опит имаш с хибридите на Тойота,че дойде да обясняваш кое,как?!А бе, празнодумко!
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    Ахахахаха, честно, смях се с глас на коментарите на психотрола! "незнайно защо ми е излязло име, че мразя Toyota" - незнайно?!?!? Абе ти не само,че си толкова функционално неграмотен,че не разбираш прочетеното но вече превъртя определението за функционална неграмотност и не разбираш и това което сам пишеш!Я си прочети хилядите коментари под статии за Тойота и тогава се върни да обясниш как не ги мразиш.Но да,ти си този дето цял свят знае като Тесльо и това не знаеш защо се е получило,нали!