IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайска кола счупи световния рекорд на Bugatti за скорост

BYD Yangwang U9 Xtreme разви 496 км/ч и вече е №1 сред серийните автомобили (ВИДЕО)

Bugatti вече не е кралят на скоростта - китайският електрически хиперавтомобил Yangwang U9 Xtreme разви 496 км/ч на тестовата писта ATP Papenburg в Германия. Така той надмина рекорда на Bugatti Chiron Super Sport 300+, превръщайки се в най-бързия сериен автомобил в света.


BYD Yangwang U9 Xtreme


Зад волана на BYD Yangwang U9 Xtreme е бил германският пилот Марк Басенг, който успява да влезе в елитния клуб на пилотите, които преодоляват границата от 300 мили в час. В допълнение към рекорда за максимална скорост, U9 Xtreme успя да постигне време от 6:59 минути за обиколка на Северната дъга на „Нюрбургринг“, което го прави един от най-бързите електрически автомобили на пистата.

Yangwang U9 Xtreme е продължение на обикновения U9, но характеристиките му са впечатляващи - четири електродвигателя с общ капацитет 2977 к.с. и уникална 1200-волтова система, която осигурява 170% по-голяма плътност на мощността. Това позволява скорост на разреждане до 30C – 10 пъти по-висока от тази на конвенционална батерия за електромобили.


BYD Yangwang U9 Xtreme


Генерирането на топлина също е намалено с до 67 процента в сравнение с 800V платформата при съответстваща мощност. С тегло 2,48 тона, хиперавтомобилът има подобрена аеродинамика, леки 20-инчови джанти и специални полу-сликове GitiSport e· Gtr2 Pro.

За разлика от Bugatti, чийто рекорд беше поставен от прототип, инженерите на BYD не са променяли нищо по автомобила. Той ще бъде произведен в 30 бройки, като цената му все още не е разкрита. Стандартният U9 струва около 270 000 долара.



Дори, ако серийните версии се окажат по-бавни от новия световен рекордьор, самият факт на преодоляване на летвата от 300 мили в час прави Yangwang U9 Xtreme важен крайъгълен камък в историята на автомобилната индустрия.


0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 3 месеца )
    Според електриците това е висока ефективност
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Точката се впечатлява от рекорди, сигурно има жълто на гащите от щастие.
  • #12
    5 rate up comment 14 rate down comment
    до долния ( преди 3 месеца )
    Колите нямат шанс нитп двг нито електрички Бойнг 737 развива 400км/ч за 3 км а на тоя кутук горе включая и бугатитуу им трябват 12+км или 4 пъти повече дължина за да развият приблизително същата скорост.
  • #11
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Муахахах ( преди 3 месеца )
    Немски пилот на немска писта? Защо? Нали им е много хубав асфалта в китай? Толкова ли една писта да си правят рекордите там нямат? А пилотите им къде са? Или при тази скорост дръпнатите очички се дърпат още повече и се затварят напълно ахахахахаха
  • #10
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Друг Гост ( преди 3 месеца )
    Никога няма да изчезне ДВГ, защото в колите с ДВГ всичко е просто, механично и надеждно, а в електромобилите е софтуер базиран на много датчици.
  • #9
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Т.е на това му е трябва почти двойно повече мощност спрямо бугатито, за да вдигне 6 км/ч повече
  • #8
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до долния ( преди 3 месеца )
    Обаче как ги чупят китайците рия рекорди не е реално ни виде ни официални лица от Гинесс ни нищо.Ние счупихме и един уолпейпър. Спокойно отдолу можеха да напишат 2450 км/ч
  • #7
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Електрическите коли вече притежават конглокентни предимства пред ДВГ и свиването на делът на колите с двг е неизбежно
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    много хубаво видео от рекорда https://youtu.be/aD9v1WyAgLA
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    развалихте неделния ден на мате римац