IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайска кола счупи световния рекорд на Bugatti за скорост

BYD Yangwang U9 Xtreme разви 496 км/ч и вече е №1 сред серийните автомобили (ВИДЕО)

Bugatti вече не е кралят на скоростта - китайският електрически хиперавтомобил Yangwang U9 Xtreme разви 496 км/ч на тестовата писта ATP Papenburg в Германия. Така той надмина рекорда на Bugatti Chiron Super Sport 300+, превръщайки се в най-бързия сериен автомобил в света.


BYD Yangwang U9 Xtreme


Зад волана на BYD Yangwang U9 Xtreme е бил германският пилот Марк Басенг, който успява да влезе в елитния клуб на пилотите, които преодоляват границата от 300 мили в час. В допълнение към рекорда за максимална скорост, U9 Xtreme успя да постигне време от 6:59 минути за обиколка на Северната дъга на „Нюрбургринг“, което го прави един от най-бързите електрически автомобили на пистата.

Yangwang U9 Xtreme е продължение на обикновения U9, но характеристиките му са впечатляващи - четири електродвигателя с общ капацитет 2977 к.с. и уникална 1200-волтова система, която осигурява 170% по-голяма плътност на мощността. Това позволява скорост на разреждане до 30C – 10 пъти по-висока от тази на конвенционална батерия за електромобили.


BYD Yangwang U9 Xtreme


Генерирането на топлина също е намалено с до 67 процента в сравнение с 800V платформата при съответстваща мощност. С тегло 2,48 тона, хиперавтомобилът има подобрена аеродинамика, леки 20-инчови джанти и специални полу-сликове GitiSport e· Gtr2 Pro.

За разлика от Bugatti, чийто рекорд беше поставен от прототип, инженерите на BYD не са променяли нищо по автомобила. Той ще бъде произведен в 30 бройки, като цената му все още не е разкрита. Стандартният U9 струва около 270 000 долара.



Дори, ако серийните версии се окажат по-бавни от новия световен рекордьор, самият факт на преодоляване на летвата от 300 мили в час прави Yangwang U9 Xtreme важен крайъгълен камък в историята на автомобилната индустрия.


0 от 500
  • #34
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    когато си от село ти е странно когато за първи път виждаш слон в зоологическа градина но вътрешния ти глас ти говори щом в нашето село няма такова животно значи такова животно не съществува и това което веждаш е илюзия общо взето естествена реакция наблюдаваме и тук сред пишещите вместо да се замислим китай какъв бум направиха в автомобилния транспорт компания които до преди 5 години произвеждаха телефони излиза за тест и гиправи луди на зеления ад и мъск се смееше на въпроса какво мисли за byd
  • #33
    9 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Също така обърни внимание че е точно заради такива антимислители като тебе, са дали автомобила в немски ръце и на немски специалисти да засичат времето. И въпреки това продължаваш да приказваш глупости. Аз вече знам как щеше да реагираш ако този рекорд беше направен в Китай. Казах ти го още преди да си го помислил.
  • #32
    5 rate up comment 5 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    За тебе може и да я почивен ден, но за мен днешния работен ден не е свършил още. Съветвам те най-накрая да обърнеш внимание, че онзи ден давах за пример рекорда на mercedes . 5500 км с електромобил за 24 часа и 40 000 км за седмица. Само на антиматематик и антиелектрик може да му дойде на ума че числата са китайски, германски или японски. Също така че постижението зависи единствено и само от марката. Едно и също постижение в зависимост от марката го плюете или го благотворите
  • #31
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Муахахаха ( преди 2 месеца )
    Да ги опукали на тяхна територия - тоя вярно е луд. Е защо не е карал китаец на немска територия? Защо не са засичали с китайски измервателни уреди? Защото отчитат с 80% +/- като стойностите за пробега на електричките им! Да не ти плаща заплата от китайското посолство да ги защитаваш? 30 коментара в защита в обяснение във възхвала! Успокой се малко, утре е почивен ден, в спешното може да са се напили и няма да има кой да те върне от инфаркта
  • #30
    6 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    И защо смяташ че китайците трябва да направят по бавен автомобил от, който струва 10 пъти повече както бугати? Какви са предимствата на ДВГ в случая? Че ще кара две минути повече с едно зареждане?
  • #29
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Ecuator ( преди 2 месеца )
    А сега да видим как китайците ще направят ДВГ двигател с който да надминат Bugatti и после да се гордеят. То иначе всеки драгстер с реактивен двигател от истребител е по- бърз
  • #28
    3 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    До 24. Ако поне малко разбираше от електротехника, щеше че при 1200 v токовете които протичат за една и съща мощност са три пъти ПО-МАЛКИ от токовете при 400 v архитектура. За малко ми мина мисълта да ти кажа да попиташ електроинженер във форума - Антиелектрика, но сега се сещам че той е електроинженер който не знае закона на Ом, точно както машинните инженери които не бяха чували за първи втори и трети закон на Нютон, които се учат в седми клас
  • #27
    6 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    До 23. Всъщност нямаше нужда нищо да казват. Можеш да се върнеш в новината когато обявиха тези 3000 коня и да видиш какво съм написал още тогава, на база на елементарна физика. Единствената причина да правиш автомобил с толкова коне е за максимална скорост над 500 км в час където Наистина ти трябват такава мощност, а не я пишеш за маркетинг. Още тогава казах че скоростта няма да е проблем на мощността, А дали ще намерят гуми които да издържат такава скорост. Това е единственото физическо огранич
  • #26
    1 rate up comment 5 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    До 25. Ако досега не си разбрал кога къде и какво сме говорили за този автомобил и този рекорд И защо не се зачита, че има сериен автомобил с над 500 км, няма да има смисъл да ти се повтаря защото пак няма да разбереш.
  • #25
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Кьонигсег ( преди 2 месеца )
    Ами нещо за отя лудия швед с духчето за емблема - Jesko Absolut?! Тоя преди 2 години мина 500, *** никой нищо не разправя ...