Toyota Land Cruiser Prado се ползва с много голям авторитет и репутация на всички световни пазари. Което не е изненадващо, защото всъдеходът наистина може много. Разбира се, има и слаби места. В галерията ви представяме шестте най-често срещащи се технически проблеми на четвъртото поколение - Land Cruiser Prado 150, произвеждащо се от 2009 до 2023 година, които могат да докарат главоболия на собствениците на емблематичния SUV.
Шест проблема на Land Cruiser Prado на старо (ГАЛЕРИЯ):
В някои нива на оборудване всъдеходът има задно пневматично окачване. Средно пневматичните пружини издържат около 200 000 км, но дотогава често възникват проблеми - колата започва да се накланя на една страна, системата се нуждае от повече време, за да натрупа налягане, а също така се наблюдава твърдост при шофиране по неравности.
Какво да се направи
Основната причина е замърсяването на системата от въздушни ресивъри, например поради пътни реагенти. Това нарушава работата на компресора и автоматизацията на управлението. В случай на неизправност ще е необходимо да се сменят клапаните, понякога компресорът или самите цилиндри. За да се удължи ресурсът на системата, се препоръчва редовно промиване на "пневматиката" и наблюдение херметичността на тръбопроводите.


0