Toyota Land Cruiser Prado се ползва с много голям авторитет и репутация на всички световни пазари. Което не е изненадващо, защото всъдеходът наистина може много. Разбира се, има и слаби места. В галерията ви представяме шестте най-често срещащи се технически проблеми на четвъртото поколение - Land Cruiser Prado 150, произвеждащо се от 2009 до 2023 година, които могат да докарат главоболия на собствениците на емблематичния SUV.
Шест проблема на Land Cruiser Prado на старо (ГАЛЕРИЯ):
Дизеловият 1GD-FTV с верига и чугунен блок, който се появи по време на рестайлинга, издържа средно 250 000-300 000 км преди основен ремонт. Въпреки това, до 100 000 могат да се появят характерни симптоми на проблеми - шум при студен двигател, влошаване на динамиката и нестабилна работа.
Какво да се направи
Причината е ускореното износване на кобилиците и разпределителните валове, свързано с конструктивните особености на двигателя. За точна диагностика ще е необходимо да се отвори капакът на цилиндровата глава. Ако се потвърди износване, е трябва да се сменят кобилиците, разпределителните валове и често хидравличните компенсатори. За да се удължи експлоатационният живот на двигателя, е необходимо да се намали интервалът за смяна на маслото до 7000-8000 км.


0