Toyota Land Cruiser Prado се ползва с много голям авторитет и репутация на всички световни пазари. Което не е изненадващо, защото всъдеходът наистина може много. Разбира се, има и слаби места. В галерията ви представяме шестте най-често срещащи се технически проблеми на четвъртото поколение - Land Cruiser Prado 150, произвеждащо се от 2009 до 2023 година, които могат да докарат главоболия на собствениците на емблематичния SUV.
Шест проблема на Land Cruiser Prado на старо (ГАЛЕРИЯ):
Кормилното управление на всъдехода е със сервоусилвател и като цяло е надеждно. След 150 000 километра обаче може да се появи забележим луфт на волана.
Какво да се направи
Основната причина е износването на долното каре на кормилния вал. С течение на времето се появяват хлабини, които причиняват луфт. Проблемът се решава чрез подмяна. След 100 000 км е препоръчително да се проверява състоянието, а също и да се предотвратява попадането на влага и мръсотия.


0