IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Глобите за вредни емисии в ЕС се отлагат с три години

Това ще даде възможност на производителите да си поемат въздух, целите пред тях остават без промяна

Европейският съюз започва да отстъпва по отношение на глобите за автомобилните производители, планирани за 2025 г. В края на втората среща на Стратегическия диалог за бъдещето на европейската автомобилна индустрия, председателят Урсула фон дер Лайен заяви, че ще предложи „целенасочено изменение на регламента за стандартите за емисиите на CO2 от този месец”.


ДВГ


Това означава, че вместо годишно спазване на новите изисквания, автомобилните компании ще имат три години, за да могат да покрият стандартите. Фон дер Лайен посочи, че на същия принцип работи банковия сектор спрямо задлъжнялостта, но като цяло целите пред производителите си остават същите.

За индустрията това отлагане е глътка въздух, тъй като според действащите правила тези производители, които надхвърлят новото ограничение, определено от Брюксел за средни емисии на CO2 от автомобили през 2025 г., ще бъдат принудени да плащат много високи глоби. Те са в порядъка на 95 евро за всеки грам CO2, надвишаващ лимита, наложен за всяка група, като се умножават по броя на автомобилите, продадени за една година на пазарите на Европейския съюз.

Въздействието на глобите върху цялата автомобилна индустрия, според данни, цитирани от главния изпълнителен директор на Renault Лука де Мео, може да достигне 15 милиарда евро. С новото решение производителите имат повече време да се адаптират, след като понесоха още един огромен удар – въвеждането на нови мита върху вноса на автомобили от Европа в САЩ, подкрепено от президента Доналд Тръмп.

Председателят Фон дер Лайен посочи, че „има ясен призив за по-голяма гъвкавост по отношение на целите за CO2, като ключовият принцип е балансът. Според нея промяната може да бъде одобрена бързо от Европейския парламент и Съвета на Европа, защото „от нея очевидно има смисъл, само ако бъде одобрена бързо".


0 от 500
  • #25
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Ами тези които са купували емисии 'що ручаха жабетата?!? :-)
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    ХаХа ( преди 2 месеца )
    Ако съдим по твоите действия, тротинетка, дизелът ще оцелее още дълго време.Кой се вози на дизел и лае за електрички,но не ще да си купи електричка? Ти си като един пинчер пазач,много шум без някакъв ефект.Само лаеш за електрички, фотоволтаични панели, батерии и ветрогенератори,неща които нямаш.
  • #23
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До 20. Каквото имах да казвам по тази тема, го казах. Я кажи вие защо се разбягахте и се изпокрихте като лугери в дупките си В статията "Защо дизелът ще оцелее в свят, доминиран от електромобили?" Нали зададохте "смислени въпроси" ? Аз отговорих с цифри и факти, но никой не коментира отговорите? Сгрешил ли съм нещо? Не разбира се. Ако се върнем към аналогията, ако вече си е дебел и глупав е вече късно. И ако за теглото има шанс макар и трудно, за другото е напълно невъзможно и необратимо.
  • #22
    9 rate up comment 1 rate down comment
    ХаХа ( преди 2 месеца )
    Намери занимание, тротинетвойводо.Намери си друго гадже,дори Грета Тунберг те изрита.
  • #21
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Мда ( преди 2 месеца )
    до 19 - пиши си имейлите и отговаряй в другите комуникационни канали бе! Световната икономика ще изпадне в още по-дълбока рецесия заради това, че си бавиш отговорите! Стига си драскал тук, световния бизнес елит на теб разчитам, тебе чака! МъSSk 14 деца има да храни!
  • #20
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Трола наречен анти ( преди 2 месеца )
    Антитрола вика дръжте тро*ла.Описанието в Уикипедия и антитро*л съвпадат едно към едно.
  • #19
    10 rate up comment 1 rate down comment
    ХаХа ( преди 2 месеца )
    Тротинетвойводо,до довечера ще поставиш ли рекорд над 100 дефекации по темата?
  • #18
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    Борба с троловете . Известната мъдрост учи да се ИЗБЯГВА ДАВАНЕТО ХРАНА НА ТРОЛОВЕТЕ и да се устоява на изкушението да им се отговаря. ОТГОВАРЯНЕТО на троловете НЕИЗБЕЖНО ВОДИ ДО ОТКЛОНЯВАНЕ от темата на дискусията, изважда от равновесие наблюдателите и осигурява ТЪРСЕНОТО ОТ ТРОЛОВЕТЕ ВНИМАНИЕ. ТРОЛЪТ, КОЙТО Е ИГНОРИРАН, може доброволно да напусне Интернет-форума или дискусията... bg.m.wikipedia.org/wiki/Интернет_трол
  • #17
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Антитрол*а си мисли,че може да мисли. Типичен манекен на Дънинг Крюгер.
  • #16
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Мда ( преди 2 месеца )
    Тротинет започна да споделя травмите от детството които са го довели до тези психически отклонения. Как ли са му викали - "ти си дебела бавна акула, виж се кво кюфте си! Ще те изядат хамсиите ще изядат! Никакъв шоколад повече!"