IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Smart ще конкурира Tesla Model 3

Това ще бъде седан, който ще се предлага и с хибридно задвижване

Smart работи върху доста голям за марката луксозен седан, който ще е с мощност 638 конски сили. Новият модел ще бъде най-мощният автомобил на марката и ще се казва Smart #6. Дебютът се очаква по-късно тази година.


Smart #6


Според Autocar, луксозният седан с четири врати ще бъде позициониран като конкурент на Tesla Model 3. Съобщава се още, че електрическият автомобил е проектиран с фокус върху пробега, така че ще има нисък силует и аеродинамична каросерия. Очаква се Smart #6 да може да изминава с едно зареждане разстояние от над 800 километра, но това по китайския тестов цикъл CLTC. Европейската програма WLTP има малко по-строги условия, така че индикаторът може да бъде 700 км.

Седанът ще бъде брат или сестра на Zeekr 007, тъй като ще споделя своята платформа Geely PMA2+, която също служи като основа за Polestar 4. Новият Smart е разработен предимно като електрически автомобил, но за купувачите ще е достъпен и хибрид PHEV с ДВГ.

PMA2+ може да използва 400V и 800V електрически архитектури. Последният е в състояние да осигури индикатор за капацитет на зареждане на #6 до 400 kW. За момента няма информация за дизайна на модела, но се очаква той да споделя много детайли с други модели на марката.

Що се отнася до трансмисията, новият Smart #6 ще има сходна мощност с тази на Smart #5 - 335 к.с. във версия с един електродвигател, както и 597 к.с. за опции за задвижване на всички колела. Начело на гамата ще бъде наточен модел от Brabus, който ще предизвика Tesla Model 3 Performance.

Очаква се, че благодарение на задвижването на четирите колела и мощността до 638 ​​к.с. той да ускорява от 0-100 км/ч за по-малко от 3.5 секунди. Версиите с едно задвижване ще имат 400-волтова архитектура и 75 kWh батерия, докато водещите модели ще получат 100 kWh батерия и 800 V архитектура.


0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До ха-ха хе-хе хи-хи лъж-лъж и не знам не знам Но вярвам вярвам. Колко пъти да ви се обяснява, че именно това е смисъла на батерия с 500 киловата зареждане. Средната скорост на зареждане на такава батерия е 300 kW, така че дори да се заредиш с оставащ капацитет 50% на 300 kW зарядна станция и батерията не е подгрята, ще започнеш да зареждаш на максималните 300 kW за станцията, защото батерията поддържа над 300 kW средна скорост поне до 80%.
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ХаХа ( преди 9 месеца )
    Хайде да не ми разясняваш на мен как се зарежда, тротинетвойводо.Всички форумни лаладжии,каращи дизел винаги зареждат на макс мощност въображаемите си електрички,така са прочели в интернет.В действителност зареждането е много по бавно,средната мощност е половината от максималната.
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Хехе ( преди 9 месеца )
    На електрип най голямата мощност на зареждане е 180 квт и то само на определени места,Тротинет Дзинпин.И това е максималната мощност на зареждане само първите минути,след това мощността на зареждане пада.Я да вървиш да се прескачаш.
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Това с макс скоростта на зареждане е цифра само за маркетинговия отдел. Много по-голямо значение има средната скорост на заредждане. Те и тесла се бият в гърдите с 250кВ ама средната им скорост при 10-80% е 125кВ. ВАГ без претенции и 150кВ макс имат средна скорост от 120. И имаш Киа/Хюндай с 235 пик, но 200 средна. Ама какво - всички говорят за 250-то на Тесла.
  • #19
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    Да преговорим. Този автомобил ще зарежда сравнително бавно на по маломощните 300 киловата зарядни станции 30kWh за 6 минути според ФИЗИЧНИТЕ закони, които при този разход стигат за 200 км пробег и струват 20 лв - 10 лв на 100 км на СКЪПОТО зареждане. Изгоряха ВЯРВАНИЯТА за бавно и скъпо зареждане!
  • #18
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    Сега проверих. Въпреки, че вероятно няма кой да зарежда с такава мощност в България, веригата зарядни станции Electrip, вече са изградили зарядни станции на 400 kW, на които се зарежда за 75 стотинки за киловатчас. Hyundai и финес чарджинг са изградили 300 kW зарядни станции на цена 69 стотинки. Сега разбираш ли защо ти преча? РАЗПРОСТРАНЯВАМ ЗНАНИЯ, които ти пречат на бизнеса за ВНУШАВАНЕ на ВЯРВАНИЯ, за които си получаваш грантовете.
  • #17
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    Няма начин да нямаш електромобил, щом си 100% сигурен че в България не съществува помощна зарядна станция от 100 kW, при положение, че толкова маломощни почти няма и над 90% от бързите зарядни станции са над 150 kW. Само в един от софийските молове има осем зарядни станции по 250 kW с обща мощност 2000 киловата. Ти кога ли си лъгал! Ти просто така си ВЯРВАШ, нали?
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ХаХа ( преди 9 месеца )
    Както съм сигурен тротинетвойводо,че 400 квт зарядна станция в България още няма.Най мощната която съм виждал е 100 квт,ще ти трябва поне половин час зареждане.Айде изчезни с фантазиите си, когато си купиш електричка тогава се обаждай.
  • #15
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    Не чак такава тайна. Ако потърсиш в google "Tesla 1078 km" веднага ще ти излязат десетки резултати с новина от 2017 година. Знам че не обичаш да четеш, затова ще ти подскажа, че са направени на равно място и рекорда е сертифициран.
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    Напълно съм сигурен, че имаш. Почти съм сигурен че това е поне десетия електромобил който си притежавал и всички те са били с 400 kW зареждане за което говоря. Точно както съм абсолютно сигурен, че ВЯРВАШ че физичните закони не важат и 40 kWh, които са 40% от капацитета не се зареждат с 400kW зарядна станция за 1/10 час, което е 6 минути. Да не говорим че това не е най-бързото зареждане, а вече е постигнато 50kWh на 500kW зареждане за 6 минути. ВЯРВАШ и ВНУШАВАШ че са необходими часове!