IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Smart ще конкурира Tesla Model 3

Това ще бъде седан, който ще се предлага и с хибридно задвижване

Smart работи върху доста голям за марката луксозен седан, който ще е с мощност 638 конски сили. Новият модел ще бъде най-мощният автомобил на марката и ще се казва Smart #6. Дебютът се очаква по-късно тази година.


Smart #6


Според Autocar, луксозният седан с четири врати ще бъде позициониран като конкурент на Tesla Model 3. Съобщава се още, че електрическият автомобил е проектиран с фокус върху пробега, така че ще има нисък силует и аеродинамична каросерия. Очаква се Smart #6 да може да изминава с едно зареждане разстояние от над 800 километра, но това по китайския тестов цикъл CLTC. Европейската програма WLTP има малко по-строги условия, така че индикаторът може да бъде 700 км.

Седанът ще бъде брат или сестра на Zeekr 007, тъй като ще споделя своята платформа Geely PMA2+, която също служи като основа за Polestar 4. Новият Smart е разработен предимно като електрически автомобил, но за купувачите ще е достъпен и хибрид PHEV с ДВГ.

PMA2+ може да използва 400V и 800V електрически архитектури. Последният е в състояние да осигури индикатор за капацитет на зареждане на #6 до 400 kW. За момента няма информация за дизайна на модела, но се очаква той да споделя много детайли с други модели на марката.

Що се отнася до трансмисията, новият Smart #6 ще има сходна мощност с тази на Smart #5 - 335 к.с. във версия с един електродвигател, както и 597 к.с. за опции за задвижване на всички колела. Начело на гамата ще бъде наточен модел от Brabus, който ще предизвика Tesla Model 3 Performance.

Очаква се, че благодарение на задвижването на четирите колела и мощността до 638 ​​к.с. той да ускорява от 0-100 км/ч за по-малко от 3.5 секунди. Версиите с едно задвижване ще имат 400-волтова архитектура и 75 kWh батерия, докато водещите модели ще получат 100 kWh батерия и 800 V архитектура.


0 от 500
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Обаче ( преди 9 месеца )
    На картинка горното изглежда пипнато. Обаче проверих цените на Смарт 1 и 3, по-високи са, осезаемо! От над 5000 срещу най-базовата възможна модел 3, до над 12 хил за Смарт 3 срещу Тесла 3 ЛР. Може би имат по-изпипан интериор, но като обхват са далеч зад Тесла 3. Което води до Смарт 6, който ще бъде осезаемо по-скъпо. Да, на хартия параметрите изглеждат сериозни! Но при модел 3 всичко вече е пипнато до степен да си изкара поне 8 години и 200 000. Китайците май залагат на изхвърляния без гарании.
  • #32
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ХаХа ( преди 9 месеца )
    Колко пъти ти хващаме грешките тротинетвойводо,досега не си признал нито една.Колко пъти Димов и гост ти хващат техническите грешки,вече край нямат.И имаш наглостта и безочието да се появяваш тук и да заявиш точно обратното.
  • #31
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До рук ..."Обаснява как се зарежда електромобил, без в живота си е да е хващал кабел за зареждане" виждаш ли някакви технически грешки, които съм допуснал в обАсненията си? Говори за електромобили ако обичаш? Нали все пак имаш опит както с електромобилни така и с водородната Toyota mirai, на която с ОБЕМ от 5 ЛИТРА водород можеш да изминеш 1 000 км. Аз тогава те поправих, но ти втора година не си си признал грешката. Обещавам аз да си призная моите ако ги намериш? Все пак имаш ОПИТ, А АЗ НЕ!
  • #30
    5 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 9 месеца )
    18 коментара от 32 на тролопитека антитрол. Обаснява как се зарежда електромобил, без в живота си е да е хващал кабел за зареждане на такъв. Смешен то безумие, а си вярва, че без него тук ще настане ад. Пробвай тролопитече, не влизай в сайта една година, като се върнеш, ако не те замерят с камъни, остани!
  • #29
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До 28 До ха-ха хи-хи ху-ху и другите антиелектрици. Моля ви всичките да коментирите обещаните след две-три години 1500 км пробег и 10 минути зареждане на Toyota? Какво казват ВЯРВАНИЯТА ви по тази тема? Възможно ли е Toyota да лъже или е статистически доказано, че е невъзможно?
  • #28
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До 28. Както виждаш има и ВЯРВАЩИ ловци, които се опитват да говорят с технически термини и водим технически разговори за мощност и наличие на зарядни станции, максимална скорост на зареждане, средна скорост на зареждане и практически предимства на автомобили с 500 киловата зареждане, пред европейските с максимална мощност на зареждане 140-170 kW, средна под 100 kW, което обуславя и сриващите им се продажби. Всичко е просто и ясно обяснено с факти, без ВЯРВАНИЯ в зелени фашисти и принуда.
  • #27
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До ха-ха хи-хи ху-ху. Моля ви всичките да коментирите обещаните след две-три години 1500 км пробег и 10 минути зареждане на Toyota? Какво казват ВЯРВАНИЯТА ви по тази тема? Възможно ли е Toyota да лъже или е статистически доказано, че е невъзможно?
  • #26
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    Пак именно за това, електромобилите на Стелантис и други европейски производители имат срив на продажбите. Те дори в перфектни условия не могат да оползотворят тези 150 киловата, защото максималната им скорост на зареждане е по-ниска, а средната скорост на зареждане е под 100 kW, дори да се закачат на 400 киловата зарядно на Любимец или 300 kW зарядно на hyundai или финес. Да знаеш че има автомобили които зареждат с 500 киловата максимална, няма как да не се чувстваш прецакан!
  • #25
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    Но ха-ха. Точно това е причината, да няма никакъв смисъл от подгряване на батерията, което изисква допълнителна енергия, когато Тесла с 250 kW зареждане отива да зарежда с нисък процентна батерията на масовите 150 kW зарядни станции в България. На тях този автомобил от статията ще зарежда със 150 kW средна скорост от 0 до 90%
  • #24
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    "Хехе ( преди 13 минути )На електрип най голямата мощност на зареждане е 180 квт и то само на определени места," Пак ли ще ме мразиш защото ти разбивам ВЯРВАНИЯТА И ВНУШЕНИЯТА с въпроси които ще се направиш ЧЕ НЕ ЧЕТЕШ?Колко е мощността на зареждане на четирите колонки в Любимец? Фактите са, че има две зарядни станции с по две колонки по 400 киловата, което означава, че могат да зареждат едновременно два автомобила с по 400 kW или 4 автомобила с по 200 kW СРЕДНА МОЩНОСТ, ако автомобилът г ...