IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Smart ще конкурира Tesla Model 3

Това ще бъде седан, който ще се предлага и с хибридно задвижване

Smart работи върху доста голям за марката луксозен седан, който ще е с мощност 638 конски сили. Новият модел ще бъде най-мощният автомобил на марката и ще се казва Smart #6. Дебютът се очаква по-късно тази година.


Smart #6


Според Autocar, луксозният седан с четири врати ще бъде позициониран като конкурент на Tesla Model 3. Съобщава се още, че електрическият автомобил е проектиран с фокус върху пробега, така че ще има нисък силует и аеродинамична каросерия. Очаква се Smart #6 да може да изминава с едно зареждане разстояние от над 800 километра, но това по китайския тестов цикъл CLTC. Европейската програма WLTP има малко по-строги условия, така че индикаторът може да бъде 700 км.

Седанът ще бъде брат или сестра на Zeekr 007, тъй като ще споделя своята платформа Geely PMA2+, която също служи като основа за Polestar 4. Новият Smart е разработен предимно като електрически автомобил, но за купувачите ще е достъпен и хибрид PHEV с ДВГ.

PMA2+ може да използва 400V и 800V електрически архитектури. Последният е в състояние да осигури индикатор за капацитет на зареждане на #6 до 400 kW. За момента няма информация за дизайна на модела, но се очаква той да споделя много детайли с други модели на марката.

Що се отнася до трансмисията, новият Smart #6 ще има сходна мощност с тази на Smart #5 - 335 к.с. във версия с един електродвигател, както и 597 к.с. за опции за задвижване на всички колела. Начело на гамата ще бъде наточен модел от Brabus, който ще предизвика Tesla Model 3 Performance.

Очаква се, че благодарение на задвижването на четирите колела и мощността до 638 ​​к.с. той да ускорява от 0-100 км/ч за по-малко от 3.5 секунди. Версиите с едно задвижване ще имат 400-волтова архитектура и 75 kWh батерия, докато водещите модели ще получат 100 kWh батерия и 800 V архитектура.


0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Хехе ( преди 9 месеца )
    Само не стана ясно какво са впрегнали в Теслата с пробег 1078 км,катър или магаре.Дали пък не са я пуснали по инерция от Хималаите.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ХаХа ( преди 9 месеца )
    За разлика от тебе тротинетвойводо,имам за втори автомобил точно електричка за града.Напълно наясно съм колко време се зарежда и колко време се кара.Връзва ли се още някой на рекламни мантри на Тесла.
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До 10. Стар навик от миналото. А има и друга причина. Tesla е най-разпространения електромобил и има най-много независими тестове и информация както от любители така и от недоброжелатели на Тесла. Тесла е в златната среда и всеки може да направи нещо по-добро от Тесла и да се похвали, като спести нещо друго.
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Що все с Тесла се сравнява всяки нов модел? Най са ми смешни като напишат "Излиза новия тесла-килър" и в описанието става въпрос за някаква 4-колка без климатик .
  • #9
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    Сега след като ЗНАЕШ фактите ВЯРВАШ ли, че е невъзможен такъв разход при никакви условия?
  • #8
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    На база ВЯРВАНИЯ си напълно прав! Но ако оправим до ФАКТИ И ЗНАНИЯ, се получава сблъсък между Вяра и знание, защото 2,5 т Тесла модел s от стария с по-лошата аеродинамика и по-лошата ефективност, измина със старата по неефективна батерия със същия капацитет 1078км с 98kWh от батерията. За хората с ЗНАНИЯ, това са 9,1kWh/100км. Автомобилът от статията е много по-малък, лек и маломощен И спокойно може да достигне 14 на 100, което е 50% по-голям разход.
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    ХаХа ( преди 9 месеца )
    Тротинетвойводата и тук налазил.Ще постигнеш разход 14,3 квтч/100,ако лазиш с 50 км/ч. За 5 минути пълня резервоара,ти за 6 минути ще напълниш точно нищо в батерията.Пробег от 700 км на електричка е в сферата на научната фантастика,освен с огромна еднотонна батерия.
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    В такъв случай за 700 км пробег с около 80-90 км в час, разходът става 14,3kWh/100км, което не е нито изненадващо нито непостижимо. В съчетание с 400kW зареждане, Това означава зареждане на 50% от батерията 50kWh за около 350 км пробег за 6 минути. Ако си тръгнал с заредена батерия, се изминават над 1000 км с 6 минути спиране за зареждане.
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До 4. Всъщност не е лошо да се чете. Примерно статията до края, която завършва така "Версиите с едно задвижване ще имат 400-волтова архитектура и 75 kWh батерия, докато водещите модели ще получат 100 kWh батерия и 800 V архитектура."
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Не вярвам да монтира батерия от 120-140квч., така че тоя пробег само при спускане може да го докара.