IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Smart ще конкурира Tesla Model 3

Това ще бъде седан, който ще се предлага и с хибридно задвижване

Smart работи върху доста голям за марката луксозен седан, който ще е с мощност 638 конски сили. Новият модел ще бъде най-мощният автомобил на марката и ще се казва Smart #6. Дебютът се очаква по-късно тази година.


Smart #6


Според Autocar, луксозният седан с четири врати ще бъде позициониран като конкурент на Tesla Model 3. Съобщава се още, че електрическият автомобил е проектиран с фокус върху пробега, така че ще има нисък силует и аеродинамична каросерия. Очаква се Smart #6 да може да изминава с едно зареждане разстояние от над 800 километра, но това по китайския тестов цикъл CLTC. Европейската програма WLTP има малко по-строги условия, така че индикаторът може да бъде 700 км.

Седанът ще бъде брат или сестра на Zeekr 007, тъй като ще споделя своята платформа Geely PMA2+, която също служи като основа за Polestar 4. Новият Smart е разработен предимно като електрически автомобил, но за купувачите ще е достъпен и хибрид PHEV с ДВГ.

PMA2+ може да използва 400V и 800V електрически архитектури. Последният е в състояние да осигури индикатор за капацитет на зареждане на #6 до 400 kW. За момента няма информация за дизайна на модела, но се очаква той да споделя много детайли с други модели на марката.

Що се отнася до трансмисията, новият Smart #6 ще има сходна мощност с тази на Smart #5 - 335 к.с. във версия с един електродвигател, както и 597 к.с. за опции за задвижване на всички колела. Начело на гамата ще бъде наточен модел от Brabus, който ще предизвика Tesla Model 3 Performance.

Очаква се, че благодарение на задвижването на четирите колела и мощността до 638 ​​к.с. той да ускорява от 0-100 км/ч за по-малко от 3.5 секунди. Версиите с едно задвижване ще имат 400-волтова архитектура и 75 kWh батерия, докато водещите модели ще получат 100 kWh батерия и 800 V архитектура.


0 от 500
  • #43
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До Гост. Въпреки че ЛЪЖЕШ, да приемем че е било от мое НЕЗНАНИЕ. Това го прави ГРЕШКА, направена преди 3 години. Кажи сега защо умишлено ЛЪЖЕШ, за неща които ЗНАЕШ? Например за последните 24 час ЛЪЖЕШ че имаш електромобил, ЛЪЖЕШ че в България няма зарядна станция над 100 kW, ЛЪЖЕШ , че електромобил не може да се зарежда за по-малко от час,ЛЪЖЕШ, че в България няма зарядна станция 400 kW ЛЪЖЕШ, че електрип нямат зарядни станции С мощност над 180 kW ЛЪЖЕШ за стоманата произведена от Желязна руда
  • #42
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Единственият *** е този антит р о л а.
  • #41
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Стоманата се произвеждала от желязна руда, като първичното желязо.....бля,бля.Стомана се произвежда от ч у г у н.Теслю бърка метали и сплави.Коляновият вал бил еластичен нищо че стоманата е пластичен материал.Теслю бърка еластичност с модул на еластичност.Ултра твърдата и мега еластична стомана се оказа най обикновена хромникелова стомана китайско производство и ръждясва.Това е само малка извадка от техническата компетентност на Теслю.
  • #40
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До 39 - докладва на тролско мнение за изтриване..
  • #39
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Това е нашият спейшълист Теслю адреналинката електричка. Всезнаещ,всеможещ и винаги прав,дори когато греши.
  • #38
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До ха-ха Димов. Но съм ви казал да внимавате какво си пожелавате, защото може да ви се случи. Забравил си КОГА ще е рентабилно да се изграждат такива когенератори? КОГАТО има недостиг на електричество ( уж заради зареждането на 2 милиона електромобила едновременно ) и цената на тока започна да гони левче за киловатчас. Аз бих предпочел НИКОГА НИКОГА НИКОГА НИКОГА НИКОГА да не стигаме до това РЕШЕНИЕ. Ама не НИКОГА на гуруто Тойода, а истинското НИКОГА. А Ти искаш ли тока да стане левче за kWh?
  • #37
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До ха-ха Димов. Идеите си остават същите 15-та година, но на тебе ти е трудно да ги разбереш! Енергийните общности чукат на вратата и ще влязат през нея заедно с либерализацията на енергийния пазар. Тогава тези квартални когенератори за едновременно производство на електричество и топлина, ще започнат да се инсталират, заедно с батерии и фотоволтаици. Последните вече започнаха, въпреки че предвиждах първоначално да се ползват батериите на електромобилите, защото батериите тогава бяха скъпи. .
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 9 месеца )
    Велики идеи има нашият приятел.Да си сложим микроТЕЦ в мазето и да продаваме топла вода и ток на комшиите.След това смени микроТЕЦа с фотоволтаични панели и батерии,но идеята си остава същата.Грандиозни идеи.
  • #35
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    От друга страна, антиелектриците продължавате да лъжете и да правите внушения всекидневно. ВСЕКИДНЕВНО,. ВСЕКИ БОЖИ ДЕН ЛЪЖЕТЕ И СЕ ЗАЯЖДАТЕ. Например как имаш електромобил който в България няма къде да заредиш с над 100 киловата, само където този път забрави да кажеш че ти излиза по-скъпо, отколкото да караш на бензин. Гост обаче не пропусна да обясни, че се зарежда за час. Ето лъжите за последните 24 А ти си тръгнал да търсиш мои грешки от преди 5 г?
  • #34
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 месеца )
    До ха-ха. Технически дискусии с Димов сме водили преди короновируса във Факти, където не че съм писал от 2022, а той спря да пише една-две години по-рано. Няма ли да се върнеш на грешките ми от осми клас? Очевидно всички перпетомобилета за които ви хванах да пишете и защитавате, толкова са ви засегнали че ще ме следите навсякъде цял живот от злопаметност.