IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda се отказва от достъпните автомобили

Японците увеличават цените и оборудването на най-евтините си модели

Mazda потвърди намеренията си да се утвърди като производител на премиум автомобили. Марката се готви да напусне сегмента на достъпните автомобили (с цена под 30 000 долара), като това ще стане факт на един от основните пазари - този в САЩ.


Mazda


Промяната вече засяга популярните модели Mazda 2 и CX-3. Базовите версии на тези превозни средства ще бъдат спрени, а останалите версии ще получат подобрени характеристики и повишени цени.

Така Mazda 2 вече ще започва от 26 990 долара, което е с 4120 долара по-скъпо от предишната базова версия, а CX-3 ще поскъпне с 3420 долара, достигайки начална цена от 30 370 долара. Тези промени изключват Mazda от конкурентния сегмент на достъпните автомобили , където продължават да доминират корейските марки Hyundai и Kia, както и MG.

Увеличението на цените се обяснява с повишената конкуренция от страна на китайските автомобилни производители и желанието на Mazda да премине в премиум сегмента. През последните 18 месеца компанията представи няколко нови луксозни SUV с цени, вариращи от 55 000 до 100 000, подчертавайки нова насока за своята стратегия.

Въпреки излизането си от достъпния сегмент, Mazda 2 и CX-3 остават важни за бизнеса на марката. Компанията продължава да подобрява моделите, добавяйки функции като адаптивен круиз контрол, автоматични спирачни системи и 18-цолови алуминиеви джанти, за да оправдае повишените цени.


0 от 500
  • #14
    22 rate up comment 7 rate down comment
    r ( преди 11 месеца )
    Карам последен модел Мазда, чисто нова купена, най-високо ниво на оборудване. 2,5 атмосферен, бензинов двигател. Удоволствие е времето в нея. Вътре всичко е висококачествени материали и нищо не дразни. Дисплеи в перфектна големина и на мястото, където трябва. Всички неприятни нови глупости по автомобилите ги няма тук. На магистралата карам с 150-160, вътре тишина. Мощност, колкото ти трябва. Във фирмата имаме и Тойота, и ФВ. Вътре пластмаса. Имаме и скъпи коли. Там има много кич за много пари.
  • #13
    8 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Собствениците на Мазда са самото определение за преструванковци - колата има един външен вид, а буквално всичко друго по нея е зле-работеща имитация. Същото като да си купиш от онези китайски копия на европейски коли, но дори по-зле, защото онези позволяваха подмяна на емблемите след закупуването, докато емблемата на Мазда си е Мазда, т.е. символ на една от най-изостаналите марки в света.
  • #12
    7 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Премиум-ността на Мазда може да се сравнява само с тази на Дачия, така че успех им пожелавам. Сриозно, Мазда е по-зле и от Тойота - скърцащи и слаби спирачки, отвратително окачване, лошо обезшумяване, меко купе, което се усуква във всеки завой и всичко пука, лоша интеграция, подозрителни материали, които само изглеждат премиум, кофти, бавен софтуер, тънка, мека боя, изостанали фийчъри (имат може би май-опасния круз контрол и аварийно спиране в индустрията).
  • #11
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Сепуко харакири ( преди 11 месеца )
    Мазда премиум звучи като шоколад втора употреба премиум.Това е виц на 2024.
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    И Фолксваген тръгнаха по тоя път и сега се чудят как да оцеляват.И те са на финала.Идват нови играчи от изток.
  • #9
    7 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Само бедняците в Щатите карат Мазда. Премиум ама друг път, Тойота да ги купува и аре да приключва.
  • #8
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Пешо ( преди 11 месеца )
    Мазда не продава Цх3 и Мазда 2 в САЩ от няколко години.... Мазда 2 в САЩ се продава като Тойота Ярис там!
  • #7
    27 rate up comment 8 rate down comment
    Who Cares ( преди 11 месеца )
    Премиум автомобила е на цена над 50000 долара. Кой го кара-хора с мнооого пари, хора с комплекс за малоценност, парвенюта! Какво предлага - най-вече емблема, 2 цвята повече в интериорното осветление, масаж на задните части на щастливия ***, не знам какъв абонамент за какво радио, диви сметки за поддръжка и ремонт, които селд 5-6 години ако премиума е все ще на пътя се равняват на началната цена и разбира се разход на гориво на танк или пък мижав преход с ел зареждане.
  • #6
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Who Cares ( преди 11 месеца )
    Надежди-говежди! Погледнете МСРП-то на продаваните автомобили, под 30000 останаха няколко базови версии на японски и южнокорейски марки, американските не ги броя за коли. Под 20000 долара само Митсубиши Мираж и малко над Нисан Върса. А Мазда и така не е цъфнала и вързала. Трудно ще продава над 40000 долара коли с хибридни двигатели, които дори не произвежда, а.к.а. *** в целофан. За сведение погледнете колко коли продават премиум марките и с какви дискаунти. Представям си Мазда между тях.
  • #5
    4 rate up comment 6 rate down comment
    dr_kurtev ( преди 11 месеца )
    Достатъчно да пуснат Mazda EZ-6 в Европа на цена близка до тази в Китай,и ще ударят джакпот/разбира се и ел, и двг./!