IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda направи европейската CX-60 по-комфортна за каране

Кросоувърът получи промени в задното окачване и нови материали в салона

Mazda обнови кросоувъра CX-60 за европейския пазар. Моделът запазва същата гама двигатели, включително 3,3-литровия дизел, но получава модернизирано задно окачване, нов цвят на каросерията и нови материали в салона. Сега кросоувърът се предлага в три версии: базовата Exclusive-Line и луксозните Homura и Takumi.


Mazda CX-60


Кросоувърът Mazda CX-60 ще продължи да се предлага в Европа и с хибридни задвижвания: бензиновия e-Skyactiv PHEV (328 к.с., 500 Нм) и дизеловия e-Skyactiv D MHEV (200/254 к.с., 450/550 Нм).

Разликите са в задното окачване, което сега използва по-меки пружини и по-твърди амортисьори, и в калибрирането на стабилизиращата система. Промените ще постигнат по-голям баланс между комфорт и управление и ще подобрят цялостното изживяване при каране.


Mazda CX-60


Другите новости засегнаха екстериора и интериора. Така, например, в палитрата от цветове за каросерията се появи пясъчния металик Zircon Sand, който се предлага също така в Mazda CX-30, MX-30 и Mazda3 от моделната 2025 година.

Версията CX-60 Homura сега следва стила на CX-80 Homura, с черна тапицерия от напа, както и с метални и матови черни декоративни елементи. Версията Takumi от своя страна не се е променила по никакъв начин и все още демонстрира японска естетика, почит към традиционните занаяти и умения за работа с първокласни материали като клен, текстил и естествена кожа.

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 19 минути )
    И аз като взех CX-5-цата ми беше първата японска. От много хора, пък и от автомобилни издания, бях чувал, че японските са зле, но маздата на хартия изглеждаше добре, пък и си мислех, че другите преувеличават. Е, оказаха се прави. Сега дори смятам, че са се изказвали твърде меко. В последствие получих опит и от други японски марки - Хонда, Субару, Тойота, сузуки - все нови коли. Вече съм напълно отвратен от японското автомобилостроене.
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Владо ( преди 53 минути )
    Аз пък съм много доволен от моята СХ5 2,5 бензин Takumi 2024. Карам я с удоволствие от май месец тази година. Има абсолютно всички възможни екстри за модела. Това е първата ми японска кола и не съжалявам, че я взех.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BerLoop ( преди 1 час )
    карам от два месеца новия Тигуан като служебен автомобил в Германия. Много добър комфорт с DCC и удобни седалки. Маздата ми беше фаворит, особено с шестцилиндровия дизел, който е чудесен, но останах разочарован от комфорта като цяло. Жалко, че чак сега излиза фейслифта.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Маазда ( преди 1 час )
    Един приятел я взе тази година за служебна и сега го е яд, че не изчака фейслифта. Окачването и шумоизолацията са наистина на ниско нива за този клас автомобили. Синхрона между скоростна кутия и двигател също не е на ниво.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    r ( преди 1 час )
    От коментара ви разбирам, че сте някой тинейджър, който е фен на 20 годишни "премиум, немски марки". Ако сте човек на сренда възраст, то акълът ви е на тинейджър. Обидите, които използвате са типични на феновете към 20 годинишните коли. Не знам даже защо се обяснявам, но само ще подчертая, че съм карал какви ли не скъпи коли, както и имам доста богати познати, които шофират автомобили, които само може да гледате по списания и сайтове.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Как разбра, че усещането е премиум, като очевидно не си се качвал на такава? Не се излагай да говориш за премиум с твоите критерии на пещерен човек. На човек, който е виждал само Форд Модел Т, и Дачия ще му се стори премиум.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    r ( преди 2 часа )
    Карам чисто нова Мазда с най-високо ниво на оборудване. Наслаждавам се на всеки един миг в нея. Правя пътувания от по 1000 км на ден и са удоволствие. Усещането вътре в нея е на премиум кола. Цената, когато я купувах беше наполовина на немските марки с малолитражни турбо двигатели.
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Откъде разбра, че е качествена, бе, паве счупено, като моделът е на 1 година и двигателите са напълно нова разработка? Шийбан, маззен, ттъъпп японофил.
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Главите ви дрънчат и се люшкат , защото са кухи и празни , като на половината българи , ...прости , неуки , знаещи само да плюят и да недоволстват пред клавиатурата...
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Сдф ( преди 4 часа )
    Смешници , които карат 20 год немски барутници коментират кола и марката , която е една от най надеждните последните 20 години . Модела cx60 е качествено направен с отлични двигатели , какво дрънчене и какво люшкане имало . Не са се качвали в такава кола , но знаят да плюят