IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.


Hyundai Toyota


Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Бонусче ( преди 2 месеца )
    Чат бота на тъмната енергия се появи безплатно. Ти да видиш! Чакаме мантрата с енергийната плътност на водорода, за да докажеш сам на себе си защо няма бъдеще. Водородът няма нито едно предимство пред батериите, но за сметка на това има много недостатъци. И тук говорим за технически и технологични недостатъци. Че няма икономически смисъл е ясно на всички. Няма и как да има, докато енергията не стане безплатна денонощно
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Водорода нямал бъдеще твърди сектанта електрик.Да го наемат от Тойота и Хюндай за консултант да ги съветва? Най много да чисти кенефите.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Теслю може да предложи въртящ момент в Нютонметри=енергия.
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 2 месеца )
    Така е! Включил е на stand by режим и само слага минуси на всеки факт. Ще превключи на работен режим и ще започне да отрича фактите и реалността в 8:00 в понеделник когато започнат да му плащат в металообработващия цех. Няма да отговаря безплатно я?
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 2 месеца )
    До 2, как само го активира, хахахаха веднага е влязъл в режим.
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гост със сигурност може да им предложи на всеки междинен етап С водорода да се захранва ДВГ перпето mobile, което да произвежда ток с електрически генератор от който да се произвежда повече водород отколкото е вложен за изгарянето. Примерно инсталация с мощност 45 kW на входа, която на час да произвежда 60kWh водород с вълшебна енергия извлечена от радиатора и въртящия момент който по всички негови твърдения излиза, че е енергия въпреки че не иска да си го признае, като го питаш.
  • #5
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    При водорода след фотоволтаиците, има електролизер с много загуби на енергия за производство на водород, съхранение , компресиране с още енергия, съхранение с още енергия, транспорт с още енергия, съхранение, регазификация още енергия, зареждане в бутилката на автомобила пак енергия, превръщане в електрическа енергия със загуби на енергия, съхранение в батерия, двигатели движение.
  • #4
    1 rate up comment 6 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Сега като се замисля, трябва да го наемат от Toyota и hyundai, за да им обясни как да добавят още нещо между фотоволтаиците и гумите на автомобила. При електромобилите пътя е слънчева енергия, която се превръща от фотоволтаиците в електрическа енергия, съхранява се в батерията и при нужда двигателите я превръщат в механична енергия която задвижва автомобила.
  • #3
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Ами не му плащат за да пише по цял ден по форумите. Работното му време в цеха за леене на алуминий е от 8 до 17 от понеделник до петък, където му плащат по 5000 лв на поста инженер за да дращи по цял ден по формите и да популяризира перфето mobile като бъдеще на транспорта. Постоянно говори за автомобили които се движат без нужда от енергия. Мощността идвала от въртящия момент и от радиатора и чак тогава се превръщала в енергия. Сега го чакаме да ни информира за енергийната плътност на водорода
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Чатбота днес да не би да почива