IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.


Hyundai Toyota


Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Да ти подскажа малко.При потегляне на автомобил на първа скорост без газ, мощността е нула.Колко е въртящия момент?
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Оставих те достатъчно да се поизложиш, преди да те поправя.От любимата ти Уикипедия:"Нютонметри и Джаулът да "дименсионно еквивалентни " в смисъл че те имат еднакво изражение чрез основните СИ единици.Изразяването обаче на енергия, топлина и работа чрез момент на сила не е прието."Да разтълкуваме за бавно загряващи албански реотан.Въртящ момент и енергия може да има една и съща дименсия в Ню,но момента на сила и енергията са различни физични величини.
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Можеш ли да изброиш енергиите в които се преобразува горивото за да ускори автомобила до примерно 10 км в час? Ускорението и дори поддържането на постоянна скорост от МОЩНОСТТА НА ИЗГАРЯНЕ ли зависи или от ЕНЕРГИЯТА НА ИЗГАРЯНЕ? Според мен е твърдо от ЕНЕРГИЯТА, защото мощността няма значение.
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    "без газ на първа скорост с мощност нула." Ще ми дефинираш ли разликата между енергия, мощност и сила, да видим какво е това въртящ момент и има ли то почва у нас?
  • #17
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 7 минути )Теслю още не може да схване как автомобил потегля без газ на първа скорост с мощност нула." Не се и опитвам да разбера нещо което е фундаментално грешно и противоречие на физичните закони. Във физиката е невъзможно ускорение без действие на сили и съответно мощност. Това става само в твоята паралелна реалност в която нашите физични закони не действат...
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Чатбота започна да цитира от Уики, единственото място от което може да чете.От физически учебници не може, типичен чатбот.Чете без да разбира какво чете.
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ще сметнеш ли? "завъртане на ъгъл 1 rad с момент 1 Nm (единицата радиан е безразмерна).." колко джаула е при 10 нютон метра и В какви единици е резултатът? А при 100 или произволно друго число? Енергета при въртене също се измерва в Нютон метри, като в случая 10 Нютон метра ще се равни на 10 джаула .
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Теслю още не може да схване как автомобил потегля без газ на първа скорост с мощност нула.
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От Уикипедия bg.m.wikipedia.org/wiki/Джаул1 J е работата, извършена от сила 1 N при преместване на тяло на разстояние 1 m по направление на силата.....Равностойност на един джаулЕдин джаул (1 J) енергия се получава например и в следните случаи:завъртане на ъгъл 1 rad с момент 1 Nm (единицата радиан е безразмерна)....протичане на ток 1 А при напрежение 1 V (т.е. действие на мощност 1 W) в продължение на 1 s.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Батерията има 30 пъти по малка енергийна плътност от петролните горива.Докато не се измисли нова батерия,електрокарите нямат шанс.