IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.


Hyundai Toyota


Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пропуснах. Нека оборотите са 800 както си ги задал. Сметни и въртящият момент, който буталото упражнява при съответната мощност на изгаряне на горивото?
  • #30
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Достатъчно подробно ли ти отговорих? Хайде сега доста по- кратък отговор. Колко е механичната МОЩНОСТ при изгаряне на горивото в цилиндъра на празен ход при разход 900 мл на час. Нека двигателя е едноцилиндров, за да не объркваме допълнително примера с брой цилиндри.
  • #29
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Ако си дръпнал ръчната, включвам си на първа и започнеш бавно да отпускаш съединителя, въртящият момент след скоростната кутия ще е над 100 нютон метра, мощността ще е 0. Оборотите от 800 ще са си останали 800, но входящата мощност ще се увеличи, защото се увеличило и натоварването върху коляновия вал и с това и въртящият момент който предават буталата върху него. Само в твоята реалност това ще стане с мощност от радиатора. В нашата както казах идва от ЕНЕРГИЯТА на горивото.
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Колко е въртящия момент при потегляне на първа скорост без газ,с нула Квт мощност?Стига шикалкави.
  • #27
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 22 ( преди 2 месеца )
    "анонимен ( преди 7 минути )Чатбота не може да ти отговори, защото не може да мисли.Чатбота може само да ти цитира." Абсолютно вярно е. Чат ботовете не могат да мислят и да дават практически примери. Могат само да сменят пръдливи никове и да копират от Уикипедия произволни цитати без връзка с темата и въпросите на които уж отговарят. Ако и с това видят зор започват да обиждат . Празни теоретични приказки без никакъв практически смисъл. Невъзможно им е да дадат практически пример от реалността.
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Тротинетка-манекен, стига си цапал статии за Тойота с неразбирането си на елементарна физика. Лично ти обясних няколко пъти нещата, ти просто си неспособен да ги проумееш.
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За да не си губим времето, можеш или не можеш да дефинираш връзката между мощност сила и въртящ момент и да дадеш елементарен практически пример? Ако не можеш кажи Не мога за да го дам аз, а ти се опитай да намериш грешка и да ме поправиш?
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 5 минути )Да ти подскажа малко.При потегляне на автомобил на първа скорост без газ, мощността е нула.Колко е въртящия момент?" Докато не разбереш връзката между мощност сила и въртящ момент е напълно невъзможно нито да дадеш практически пример нито да зададеш смислен въпрос. Потегляне и нулева мощност са оксиморони
  • #23
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Имаш напредък. Вече започна да правиш разлика между различните видове енергия и стигна до извода ,че когато говорим за въртящ момент и мощност и енергия на ДВГ е смешно да използваш думата калоричност, която приключва в момента на изгаряне на горивото И превръщането му в ТОПЛИННА енергия. ТОПЛИННА. ЕНЕРГИЯ, а не МОЩНОСТ. Набий си го в главата. Дали от там нататък тази топлинна енергия ще се превърне в механична няма никаква връзка с горивото. Неговото КПД е приключило дотук
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Чатбота не може да ти отговори, защото не може да мисли.Чатбота може само да ти цитира.