IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.


Hyundai Toyota


Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

0 от 500
  • #141
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Ото ( преди 2 седмици )
    с боя, пръдня не става .. требе си калорично гориво и кпд на като дизела ... първо горивото, после двигателя.. а с тия даунсайзинг, плъгин, фулл и тем подобни хибриди, електро, водородни и газови простотии само ядове
  • #140
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Калпава Toyota ( преди 2 седмици )
    Димов ( преди 19 часа )Това 50% КПД без натоварване или с натоварване? Всички съвременни турбинирани двигатели с впръскване под високо налягане постигат над 50% КПД ,около оборотите на максималния въртящ момент.
  • #139
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Според мен при 50% КПД, за тези 600 вата, ще се нуждаеш от 1,2kWh допълнителна енергия от горивото, което означава, че разхода ще се вдигне на от 0,9 л на 1,02л/ч. Тогава при 50% КПД, мощността упражнена върху буталото ще се вдигне от 18 на 20,4kW, буталата ще упражняват 244N.m ВХОДЯЩ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ върху вала, а на ИЗХОДА 0,6kW и 7,165 N.m. 50% КПД на изгаряне и 5,89% КПД на двигателя. Ето ти ниското КПД. По-ниско от твоето! Обърни внимание на изходящия въртящ момент! Колко още има до 157N.m?
  • #138
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Бисерна огърлица ( преди 2 седмици )
    "Ти тотално игнорира изчислените 6,6 % КПД и постигна 215 Нм при 800 оборота.Математик и физик та дрънка." Да видя някъде да съм отрекъл, че КПД при 600 вата на изхода е около 6 %? По какъв начин моето изчисление изключва твоето?
  • #137
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 седмици )
    "За да се усетиш,Теслю Тунберг колко си у гъбите.Тойота бензин 1,6 2011 г с 124 к.с. постига 157Нм при 5200 оборота и 30% КПД." Къде са ги измерили тези Нютон метри? Дали е на същото място за което говоря и аз? Или пак на въпроса дали е сладка ябълката отговаряш, че крокодила е зелен, като ябълката?
  • #136
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Бисерен гост ( преди 2 седмици )
    "анонимен ( преди 2 часа )"Точно като разделих енергията на 0,9 л на времето и получих 18 kw мощност върху буталата". Манекена на Дънинг Крюгер забравя,че двигателя е топлинна машина,с КПД 10% на празен ход." В нашата вселена, всяка машина която работи на празен ход има 0% КПД. Само във вашата реалност с гостенина, свободна пружина упражнява сила както и двигател на ПРАЗЕН ХОД има въртящ момент без на среща да има същата по големина и обратна по посока сила/въртящ момент.
  • #135
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Благодаря за комплим ( преди 2 седмици )
    "анонимен ( преди 2 часа )Манекена на Дънинг Крюгер с поредната иновативна теория велик си ,батко направо грандиозен." Очевидно живееш в 19-ти век, когато тези неща са били теории. Още през 19-ти век Ото ги е превърнал от теория на практика. Четиритактовите двигатели са се произвеждали през 19-ти, 20-ти И продължават да се произвеждат през 21-ви век. Ти в кой век живееш Ти не си чувал все още за тях и са някакви ИНОВАТИВНИ И ГРАНДИОЗНИ теории? Теории! Не разбра ли че давам ПРАКТИЧЕСКИ приме ...
  • #134
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 седмици )
    За да се усетиш,Теслю Тунберг колко си у гъбите.Тойота бензин 1,6 2011 г с 124 к.с. постига 157Нм при 5200 оборота и 30% КПД. Ти тотално игнорира изчислените 6,6 % КПД и постигна 215 Нм при 800 оборота.Математик и физик та дрънка.
  • #133
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    "Точно като разделих енергията на 0,9 л на времето и получих 18 kw мощност върху буталата". Манекена на Дънинг Крюгер забравя,че двигателя е топлинна машина,с КПД 10% на празен ход.
  • #132
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Манекена на Дънинг Крюгер с поредната иновативна теория велик си ,батко направо грандиозен.