IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.


Hyundai Toyota


Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

0 от 500
  • #131
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Очевидно ( преди 2 месеца )
    Освен лапсуси, други грешки не можеш да намериш и пак мина на минусите. Пак се скри като лалугер. Бягай от тема в твоята сфера на компетентност, в която се видя че си абсолютно некомпетентен.. точно затова тех помолих да не ми губиш времето, а да кажеш "Не знам" . Абсолютно едно и също е дали ти ще направиш грешката или ще се опиташ да поправиш моя "грешка". И в двата случая ще отречеш физичните закони и ще потвърдиш статуса си на шут на форума с който всички се гаргарят да повтаря за перпето м
  • #130
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Лапсус ( преди 2 месеца )
    "Точно както разделих ЕНЕРГИЯТА НА 0,9 л на времето и получих 18 kW мощност върху буталата?"
  • #129
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Чак ми е обидно да обяснявам на инженер, че джаул ЕНЕРГИЯ се получава при преместване на тяло, в случая бутало със сила 1 Нютон на разстояние 1 метър. Това е фундамента на механиката, а инженера не го знае. След като знаеш енергията, ми е обидно да ти обяснявам за 1853 път, че мощността се получава като разделиш енергията на времето. Точно както разделих 0,9 л на времето и получих 18 kW мощност върху буталата. Ако толкова държиш кажи площта на буталото и ходът, за да ти сметна нютоните?
  • #128
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всяко предаване на енергия е МОЩНОСТ. ТАКА И НЕ МОЖЕШ ДА ГО СХВАНЕШ ТОЛКОВА ГОДИНИ! Неслучайно ти се подигравам че не можеш да определиш Какво е въртящия момент и му преписваш свойства на енергия. Ако една сила причиняват движение, то тя извършва РАБОТА И ИМА МОЩНОСТ. Пак онзи Нютон дето го мразиш и скача с нютони по буталото, да го мести в метри.
  • #127
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Бисерна огърлица ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 4 минути )С грешни данни,верни резултати никога няма да получиш.Да ми говориш за "МОЩНОСТ" ВЪРХУ БУТАЛОТО е смешно.Въртящ момент и МОЩНОСТ СЕ ПОЛУЧАВА ЧАК НА КОЛЯНОВИЯ Спора с тлупак не е приятен." ..Поредния Бисер. Знам че е неприятно точно в сферата ти на компетентност за която си пропелел живота си да УЧИШ, си толкова неук, че един аматьор ти прави забележка на всяко изречение, че не знаеш физичните закони
  • #126
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Хайде тъкмо си тръгнал, да видим дали ще обясниш къде отива всичкият този 215 нютон метра въртящ момент още на празен ход? Къде отиват всичките тези 18 kW мощност? Не се ли превръщат веднага в ЕНЕРГИЯ? По всички физични закони няма как да не се превърнат в ЕНЕРГИЯ, но ти твърдиш обратното и твърдиш в учебника по ДВГ никъде не спомената думата енергия а навсякъде се говори за мощност и сили! Пак те питам в какво се превръщат тези 215 нютон метра, което са 18 kW мощност след като стигнат до вала
  • #125
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    С грешни данни,верни резултати никога няма да получиш.Да ми говориш за "мощност" върху буталото е смешно.Въртящ момент и мощност се получава чак на коляновия Спора с тлупак не е приятен.
  • #124
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Стига запетайки ( преди 2 месеца )
    Като не щеш да кажеш мощността защото не можеш да я сметнеш кажи въртящият момент аз сам ще си я сметна при 800 оборота колко е. То се видя, че не можеш! Намери ми грешката в сметките не се заяждай за запетайките какво съм казал. Числата верни ли са или не са? Оборотите са 800 колкото си ги дал, 50% КПД пак е твое твърдение, а Димов говори за по-голямо. Стигнахме до консенсус за 900 мл на час. Какво още ти трябва за да сме днес мощност и въртящ момент? Да съм те питал за налягане?
  • #123
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    След като сложи знак за равенство между момента на сила= енергия,следва новото безумие.Знак за равенство между налягане върху буталото и мощност.Ще повтаря за последно,налягането на газовете се превръща в сила,коляновия вал превръща силата в момент на сила, умножено по оборотите се получава мощност.
  • #122
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Вярно е ( преди 2 месеца )
    Тези които изписахте 120 коментара обикновено мразите да четете защото го смятате за губене навреме. Точно затова не знаете но пък агресивно разпространявате незнанията си. Понякога се чудя дали наистина сте толкова ***, защото ми се струва физически невъзможно.