IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.


Hyundai Toyota


Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

0 от 500
  • #101
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Без наличие на въртящ момент,двигателя няма да работи Теслю Тунберг.Горящи газове,налягане върху буталото,сила се предава с мотовилката,въртящ момент на коляновия вал.Кое от изброено горене, налягане,сила и въртящ момент се появява на повикване? Двигателят може да не предава мощност,но без въртящ момент няма да работи.Мощността е нула,защото момента умножен по нула оборота(автомобил а не се движи) е нула.
  • #100
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Така,така.Фурнаджийската лопата пак се завъртя.
  • #99
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 98 ( преди 2 месеца )
    Това беше гаргара провокация и сарказъм към гостенина който без да се усети твърди точно това - въртящият момент бил на повикване и е там когато пожелаеш без нужда от енергия. Самият той дава енергията за мощността. Не виждаш ли че при свободна пружина и абсолютно празен вал на двигател без никакво натоварване твърди че имало въртящ момент по-голям от нула и съответно без никакво натоварване както въртяща се вал така и празната пружина имат мощност. Мълчи откъде идва и накъде отива енергията
  • #98
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Доказваш физични закони,като момента на сила в Нютонметри е енергия,а Тротка?!?
  • #97
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 96 ( преди 2 месеца )
    Кое? Да показвам грешките на антиелектриците? Да говоря ясно и конкретно с цифри и факти, като цитирам физични закони за аргументация, вместо да обяснявам на другите колко са глупави? Вярно е стар номер да да показвам нагледно, а не да казвам като внушение или клевета без доказателства.
  • #96
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Това е стар номер на Митето.
  • #95
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Погледнах да видя докъде стигна дискусията.. е нямам нерви да я следя. Апропо, последните няколко коментара от "Хвалипръц" не са от мен. Моля не ползвайте други никове, че и без това става мазало. Тротинетка, мощност не се упражнява, упражнява се сила, а мощност е скоростта с която тая сила върши работа.
  • #94
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Нищо ново под слънце ( преди 2 месеца )
    Цял ден задачата си стои нерешена и никой не знае как да я реши, но като я реших нещо не ви е угодно? Пак по старата методика, аз не знам как да реша задачата Но съм сигурен, че твоето решение Не е вярно защото не те харесвам! Ами дайте вашите решения и ще ви посоча грешките? Разбира се след като чуем решението на гостенина но с Ник гост за да си запишем бисера.
  • #93
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Слънцето залезе и електрическата латерна млъкна.
  • #92
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    С малко натоварване , КПД на ДВГ е не повече от 10 до 20%.