IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis и Lucid подготвят революционен EV

Корейците обединяват сили с американците за създаване на електрически превозни средства от висок клас

Южнокорейският автомобилен производител Genesis вече произвежда някои от най-добрите електрически превозни средства в индустрията, като те имат 800-волтово зареждане и предлагат впечатляваща производителност и пробег с едно зареждане. Това обаче явно не задоволява амбициите на премиум-марката, която е част от Hyundai Motor, и тя ще търси развитиe по нов начин.


Genesis


Изданието Sisa Journal твърди, че Genesis планира сътрудничество с американската марка Lucid Motors. Съобщава се, че корейският бранд е близо до сделка за придобиване на електрически двигатели от новия си партньор, като целта е с тяхна помощ бъдещите електромобили да комбинират стила на Genesis с мощността и ефективността на Lucid.

Изпълнителният директор на Hyundai - Джан Дже Хонг, наскоро е посетил централата на Lucid в Калифорния. В същото време тестови прототипи на Lucid са забелязани в Южна Корея. Засега все още няма официални коментари, но различни източници потвърждават преговорите.

Електрически двигатели Lucid, известни със своя компактен размер и висока мощност, ще бъдат използвани в производствената версия на концепцията Genesis X, която се очаква да бъде пусната през 2026 г. Това ще ускори разработката и ще намали производствените разходи. Партньорството на Genesis и Lucid обещава да създаде революционно електрическо превозно средство, което ще постави еталон на пазара.


0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    im-ДртиУАЙТBOY! ( преди 5 месеца )
    До Who Cares: Аccord & Celica са отговорa на 2те марки на нашествието на Порше+БМВ на US-пазар и са 1 от най-здравите машини в спортно отн-ие. GeneSiS прави лек дъмпинг поради факта, че е чисто новостъпила премиум-люкс-марка и затова навярно е 20-30 % по-евтина от същия клас модели на DE-коли, това е много ясно. За здравината и качеството ползвам отзиви от независими US-еХперти, к. за 3-та поредна година поставят марката като 1 водеща там, а и самите DЕ-спецове Г0 признават неохотно с 1/2 уста
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 5 месеца )
    Do Im-дртиУАЙТBoY!Надеждността на Genesis има още много вода да изтече под моста докато бъде доказана. На мен не ми допада нито стила, нито качеството на материалите в интериора. Корейците продаваха автомобили най-вече заради дъмпинга, който правеха и правят на всички останали в САЩ. Канада не е голщм пазар, а Мексико е пазар със съмнителни възможности на населението да купува скъпи автомобили. Така че бройката, която описваш е внушителна.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Im-дртиУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    Нещо съществено и важно за феновете на водещия премиум-Бранд GENESiS: Още в началото на Джулай морнинг и броени дни след откриването на стартовия летен сезон, в родината на самия RR - градчето Гудууд, за което преди 3 седмици само в настоящия сайт поместиха обширен представителен и подробен материал, в рамките на провеждащия се там Фестивал на скоростта, GENESiS ще има удоволствието и честта да представи цели 3 нови модела на Острова; предполагам че сред тях може да видим и чисто новата МАГМА!!
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Im-дртиУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    Но тук най-интересното е ФАКТа, че въпросният журналист, подготвил и представил настоящата статия доскоро НЕ искаше и да чуе за тези възхитителни и наистина водещи в своя клас премиум-машини на корейската марка GENESiS, но май че с времето самите те и блестящите отзиви за представянето им на живо са го опровергали и той, тъй да се каже, се е вразумил и вече е стъпил на правилната позиция което означава,че наистина вложеното в тези коли качество го е убедило да не пренебрегва тази марка в бъдеще
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Im-дртиУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    До всезнаещия 22-ри... За почти 10-год., откакто жестоките по качество, здравина и рилайабилити машини на корейския премиум-Бранд GENESiS, за който возията в техните коли е друга форма на ЛЮКСА, надвишиха 330 хил. броя РЕАЛизирани продажби в САЩ МеХиКо КЕНЪДА и на домашната сцена в КОРЕЯ,докато на ЕВР0-терена все още бройките са крайно НЕдостатъчни, но все пак марката е от година и нещо на този пазар, тъй че - бъди споко, рано или късно ЕКСПАНЗИЯ ще има и тя ще е в ущърб на DE-луксозните коли...
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Who Cares ( преди 5 месеца )
    Ще продават по 2-3 коли годишно. Да питат виетнамците с Винфаст.
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Im-дртиУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    Използвм цитата и допълвам, че LUCid-двигателите ще се използват в предстоящото пр-во на концепцията Genesis-X, к. се очаква да бъде пусната през 2026 г. Това ще ускори финалната й разработка и ще намали драстично разходите. Партньорството на Genesis + Lucid обещава да създаде перфектното ел.превозно средство, к. ще се превърне в еталон на пазара...Тук НЕДВУСМИСЛЕНО става дума за кабриолета CONVERTIBLE, който, както неведнъж бях подчертал, е най-красивата със своя супер-дизайн кола на 21ви век.
  • #20
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Гостенино ( преди 5 месеца )
    Видя ли че и през 2020 година съм дал таблица с 20 милиона произведени и не отричам че могат да бъдат произведени? Хайде прояви малко функционална грамотност и да вземеш да направиш разлика между производство и продажби? Вие обяснявахте че дори да има търсене е физически невъзможно да бъдат произведени толкова електромобили защото.... Дрън-дрън дрън дрън дрън дрън дрън дрън дрън дрън дрън. Очевидно е че съм се оказал прав и производството не е проблем И никога няма да бъде. Дали Tesla или китай
  • #19
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Гостенино ( преди 5 месеца )
    Както винаги се захващаш за някоя запетайка, лапсус или вадиш думи от контекста, но си кон с капаци и не виждаш цялата картина. Дори не забелязваш, че Не защитавам фирми и конкретни технически решения като вас сектантите, а ви говоря за идеология - пълна електрификация на всичко с времето, защото електричеството предлага най-евтината енергия, а електрическото задвижване най-голямата ефективност. Технологиите и фирмите нямат особено значение, нито пък нациите. При вас е каквото каже toyota.
  • #18
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 17 ( преди 5 месеца )
    Като сме почнали със заглавията "Как Тексас стана модел за зелена енергетика Доскоро скептичният за екологията републикански щат е пример за това как икономиката побеждава политиката 06:42 30.05.24 г. пример за това как икономиката побеждава политиката ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА ИКОНОМИКАТА ПОБЕЖДАВА ПОЛИТИКАТА