IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои са най-продаваните нови коли в България?

Ожесточена битка на върха, разликата между първия и втория е само 6 автомобила

След поредица рекордни месеци, пазарът на нови автомобили в България забавя темпото през август с едва 3493 нови регистрации, а ръстът на годишна база се смъква до 24%, показва редовната справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР.
  
      
Skoda Kodiaq, Mk2, 2024
Новото поколение на Skoda Kodiaq има основна заслуга чешката марка да е номер 1 на българския пазар през 2024 година. Всички посочени числа в статията се отнасят до регистрации на нови автомобили от категории М1 и N1
  
     
Подобно забавяне е обичайно за този период на годината, въпросът е дали в следващите месеци ще бъде наваксано, за да стане 2024 най-силната година в историята на българския пазар.
  
 

ТОП 10, МАРКИ

Skoda - 4434
Toyota - 4248
Dacia - 3073
Renault - 3006
Volkswagen - 2533
Kia - 1920
Ford - 1871
Hyundai - 1676
Peugeot - 1343
BMW - 1259

Надеждите на търговците падат най-вече върху предстоящия автомобилен салон в София през октомври, макар че предишните му издания нямаха кой знае какъв ефект върху пазара.

Битката за върха в нашата класация за най-продаваните нови модели се очертава незапомнено ожесточена: двамата лидери за пореден път си разменят местата, с разлика помежду им от едва 6 автомобила. Общо седем модела са успели да пласират трицифрен брой коли през август: Toyota Corolla, Skoda Kodiaq, Skoda Kamiq, Opel Corsa, Skoda Octavia, Dacia Sandero и Dacia Duster.

От началото на годината автомобилът с най-голям ръст на годишна база е Skoda Scala (+160%), пред Skoda Superb (143%) и Toyota Yaris (123%). Трицифрен ръст имат още Ford Focus, Kia Ceed и вече спряното за нашия пазар Suzuki Jimny.
  
              
Най-продаваните нови коли в България през 2024 (ГАЛЕРИЯ):


  
    

0 от 500
  • #32
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Да 26 ( преди 3 месеца )
    "Тротинетката не се усеща,че е основния дразнител и досадник.След като се провали с Ник електрика,премина с Ник МитБъстър,сега се подвизава с анонимен." Да видя дали съм те разбрал? Според тебе започвам да си измислям лъжи че някой е казал за "Желязна руда със високо съдържание на въглерод" от мой Ник Гост който изкарвам най-глупавият човек на света, а след това започвам да се правя на умен, като доказвам, че съм научил материала от 6 до 8 клас, който преди това съм показал че Гост не знае.
  • #31
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тесльо с Ник Чичо Кольо,сравняват се автомобили от един модел , електрически и бензинов от същия модел.
  • #30
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    Хайде де, дайте пример за по-евтин бензинов/дизелов автомобил в съшия клас на Тесла модел 3 или У който да предлага същото или дори повече за по-малко пари. До скоро и аз говорих против електричките (конкретно Тесла) ама след като започнах да се интересувам и се запознах малко какво предлагат, мога да кажа че останах изненадан.
  • #29
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Съгласен ( преди 3 месеца )
    "Гост ( преди 12 минути )Аутомедия 31.10.23.Порше преминава към екологично производство на стомана.#10.Турбо.От какво се произвежда стоманата? #22."Митбъстър.Произвежда се от Желязна руда......"От желязна руда се произвежда ч у г у н,който е изходния материал за производството на стомана.Слаб 2,на поправителен." С това твърде не съм напълно съгласен. Сега ти ще се съгласиш ли че си психопат и си измисли "желязната руда с високото съдържание на въглерод" която повтаряш от месеци да се заяждаш?
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 3 месеца )
    Тези пък голямо писане за кодиака, ама не пишат че мвр регистрира през август 90 такива. А по принцип се сещат за тези неща.
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тротинетка с Ник Чичо Кольо карал по 400 км с Тесла 3,ама насън.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Слънцето пече и електрическата латерна се включи на режим виене.Тротинетката не се усеща,че е основния дразнител и досадник.След като се провали с Ник електрика,премина с Ник МитБъстър,сега се подвизава с анонимен.
  • #25
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    Всеки ден ли минаваме над 400км без да спираме че още се коментира пробега? Елетричките са като телефоните- зареждаш ги всяка вечер. Колко КМ ще минеш с едно БМВ преди да спреш за бензин? Вярно ще го заредиш по-бързо, факт!!!! Ама това ще ми е проблем 2-3 пъти в годината. Кой друг минава над 35к км на година тук??? Аз смятам смятам и все повече се навивам на една Тесличка
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Аутомедия 31.10.23.Порше преминава към екологично производство на стомана.#10.Турбо.От какво се произвежда стоманата? #22."Митбъстър.Произвежда се от Желязна руда......"От желязна руда се произвежда ч у г у н,който е изходния материал за производството на стомана.Слаб 2,на поправителен.
  • #23
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Чичо Кольо до 19ти ( преди 3 месеца )
    Съгласен съм 100% за пробега, но аз карам сравнително много около 35 - 40хил км на година - по 100км на ден до работа и обратно и 2- 3 пъти в годината малко по-дълги разстояня за някоя почивка. Като изключим тези 2-3 пъти в годината, никога не бих имал нужда да зареждам на друго място, освен (евтино) вкъщи. Та пробега в 99% от случаите отпада като аргумент в моя случай. А за премиум.....нещата при новите Тесла изглеждат доста по-добре. Карам Тойота хирбид между другото. Само любопитство.....