IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои са най-продаваните нови коли в България?

Ожесточена битка на върха, разликата между първия и втория е само 6 автомобила

След поредица рекордни месеци, пазарът на нови автомобили в България забавя темпото през август с едва 3493 нови регистрации, а ръстът на годишна база се смъква до 24%, показва редовната справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР.
  
      
Skoda Kodiaq, Mk2, 2024
Новото поколение на Skoda Kodiaq има основна заслуга чешката марка да е номер 1 на българския пазар през 2024 година. Всички посочени числа в статията се отнасят до регистрации на нови автомобили от категории М1 и N1
  
     
Подобно забавяне е обичайно за този период на годината, въпросът е дали в следващите месеци ще бъде наваксано, за да стане 2024 най-силната година в историята на българския пазар.
  
 

ТОП 10, МАРКИ

Skoda - 4434
Toyota - 4248
Dacia - 3073
Renault - 3006
Volkswagen - 2533
Kia - 1920
Ford - 1871
Hyundai - 1676
Peugeot - 1343
BMW - 1259

Надеждите на търговците падат най-вече върху предстоящия автомобилен салон в София през октомври, макар че предишните му издания нямаха кой знае какъв ефект върху пазара.

Битката за върха в нашата класация за най-продаваните нови модели се очертава незапомнено ожесточена: двамата лидери за пореден път си разменят местата, с разлика помежду им от едва 6 автомобила. Общо седем модела са успели да пласират трицифрен брой коли през август: Toyota Corolla, Skoda Kodiaq, Skoda Kamiq, Opel Corsa, Skoda Octavia, Dacia Sandero и Dacia Duster.

От началото на годината автомобилът с най-голям ръст на годишна база е Skoda Scala (+160%), пред Skoda Superb (143%) и Toyota Yaris (123%). Трицифрен ръст имат още Ford Focus, Kia Ceed и вече спряното за нашия пазар Suzuki Jimny.
  
              
Най-продаваните нови коли в България през 2024 (ГАЛЕРИЯ):


  
    

0 от 500
  • #62
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    Имах една гадна операция не отдавна и около 2 месеца не карах много много, та последната година съм минал по-малко км....почвам да ги наваксвам обаче. Излишно е да се казва кой става за смях или не.....Тук се надявам никой не е за смях!!! Обсъждаме коли, чичовото и споделяме опит. Мисля че не съм обидил никой до сега и се надявам същото към мен. Не споря за нищо в случая (дори не притежавам Тесла) попитах за кретно предложение, което явно никой не може да направи, но пък всеки говори gлупости
  • #61
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Що да не кара това са 110км на ден или едно зареждане на седмица или 30 минути на седмица на фаст чарджер.
  • #60
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    "Още чакам." Още един лаф от арсенала на адреналинката електричка.
  • #59
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Чичо Кольо(Теслю) забравя какво е лъгал,в #23 коментар,Чичо Кольо казва,карам много 35-40 хил.км годишно.В темата от 10.07.24 г. В кои държави се кара най много.#24.Чичо Кольо кара по 40+ хил км годишно.Та така Чичо Кольо(Теслю),помни какво си лъгал че ставаш за смях.
  • #58
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо до 57 ( преди 3 месеца )
    Цялата работа е заради 6ти коментар "Няма сметка която да излиза за избиването на разликата в цената между електромобил и сравнен със същия клас двг." Следя пазара, разглеждам оферти и имам наблюдение на цените на новите автомобили, също кой какви екстри предлага. Има изключително много информация в момента...Спрял съм се на Модел 3 и искам някой да ме разубеди или да каже коя бензинова кола предлага всичко, за същите или по-малко пари, и е по-евтина за каране в сравнение с Тесла?Още чакам....
  • #57
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До Кольо ( преди 3 месеца )
    Ако пътуваш над 20-30к км си вземи електричка, ако са по-малко си вземи двг. Хибрида за мен е набутвация, на дълъг път гори колкото чист двг, икономията е твърде малка, за да е икономически обоснована.
  • #56
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До Чичо ( преди 3 месеца )
    Кольо(Тесльо).Карай си дизела и не се кахъри.
  • #55
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Чичо Кольо до 53 и 5 ( преди 3 месеца )
    Не живея в Германия, няма проблеми с цената на тока - поне за сега. Дори има много оферти за евтини нощни тарифи насочени към притежатели електрически коли. Мога да зареждам безплатно на работа също. 53ти никога не съм участвал в ПТП дори и леко. Винаги има шанс разбира се, но затова има застраховки, които предлагат друга кола докато случая с твоята приключи. Тойотата е супер, ама като всеки човек....искам нещо ново и различно. Може да си я откупя все пак и да си я карам още някоя година.
  • #54
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    И друг път съм писал (забавлявам се тук) че ние българите знаме всичко, можем всичко!!!! Чуждото мнение няма никакво значение, защото "Аз" съм "ПРАВ" винаги!!!! И ако някой не е съгласен се "мен" то този някой е иdиот, gлупак, итн.....Уважавайте мнението на другите бе хора, дори и да не ви харесва!!! Бъбрим си. Сериозно попитах "Защо да не си купя Тесла?" "Какво друго ще предложите да погледна?" До сега обаче чета само глyпости и нито едно предложение. Ако няма добра алтернатива, защо спорим???
  • #53
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    чичо куелю на европейския пазар няма алтернатива на тесла ако искаш да експериментираш и да си купиш проблеми със zeekr byd liauto и всичко което трудно се чете и още по трудно се произнася парите са си твои карай си тойотата и не си усложнявай живота никой от тези производители нямат сервизна мрежа едно леко птп и колата става артефакт за скъпите ти наследници