IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните марки в света: 1. Toyota, 2. Volkswagen, 3. BYD

През юли китайците вече дишат във врата на германския гигант

йската BYD се е изкачила до третото място при най-продаваните автомобилни марки в света този юли, показват обобщени данни, цитирани от The Fast Company. През седмия месец компанията е пласирала 315 600 бройки – почти колкото втория Volkswagen (346 200). На първото място с огромен аванс е Toyota, продала 651 200 автомобила за месеца.
  
   
BYD Seal
  
      
Доста зад BYD остават Honda (280,000) и Ford (265,400). По-нататък се нареждат Hyundai, Suzuki, Nissan, Kia, Chevrolet, Mercedes и BMW. Американският производител на електромобили Tesla е на 13-о място, със 112,400 продажби.
  
 

ТОП 12

Най-продаваните марки в света през 2024:
1. Toyota - 4,594,000
2. Volkswagen - 2,613,600
3. Honda - 2,078,200
4. Ford - 2,037,300
5. Hyundai - 1,879,900
6. Suzuki - 1,770,500
7. Nissan - 1,721,700
8. BYD - 1,714,100
9. Kia - 1,484,000
10. Chevrolet - 1,407,800
11. BMW - 1,133,400
12. Mercedes - 1,068,400

BYD – съкратено от Build Your Dreams, построй мечтите си – е частна автомобилна компания от Шънджън, която още преди десетилетие привлече солидна инвестиция от самия Уорън Бъфет. В последните години тя се утвърди като най-голямата експортна сила на китайската автомобилна индустрия. Според собствения отчет на BYD, около две трети от продажбите през юли се падат на хибридни модели, останалата третина е чисти електромобили.

В подреждането на световните марки от началото на годината обаче китайците все още са назад, заради слабите продажби в родината си в първите месеци на 2024. За първите седем месеца на годината BYD заема осмо място в света, изпреварен не само от Toyota и VW, но и от Honda, Ford, Hyundai, Suzuki и Nissan. Положението вероятно ще се промени през есента, която е най-силният период за китайския автомобилен пазар.
 
    

 

0 от 500
  • #25
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 1 седмица )
    Иначе казано: Тойота и всички останали. Тесла, баданарка, буря в чаша вода.
  • #24
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До функционално негр ( преди 1 седмица )
    Гостенино, пак четеш само първото изречение от статията. Ето ти Тесла, за която нищо не пише и ти липсва много : "Доста зад BYD остават Honda (280,000) и Ford (265,400). По-нататък се нареждат Hyundai, Suzuki, Nissan, Kia, Chevrolet, Mercedes и BMW. Американският производител на електромобили Tesla е на 13-о място, със 112,400 продажби."
  • #23
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Въпросът е колко процента надолу ще е Тесла,за 2024 година Теслю?
  • #22
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Тесла липсва!
  • #21
    7 rate up comment 4 rate down comment
    q ( преди 1 седмица )
    Виждат се яките спадове - тоЙотка ако запази тренда ще е само 15 процента надолу. Маските паднаха - и японците и германците и американците и китайците наливат яко пари в своите автопроизводители. Ще спечели този с най-много парички, работници и собствен пазар - за сега това е Китай.
  • #20
    14 rate up comment 3 rate down comment
    До 19 ( преди 1 седмица )
    А ти осъзнаваш ли, че ще зачестяват стати като онази за Етиопия, където от 123 милиона население, само 1% имат автомобили което ще рече че 122 милиона все още нямат личен автомобил. Осъзнаваш ли че БРИКС са шепа държави, но представляват половината от населението на планетата и имат нарастващо население и икономики, на които Китай ще е основен доставчик на автомобили. В пълен контраст, продажбите в Германия както и в Европа намаляват. Дали ми харесва? Не!!! Но това е горчивата реалност.
  • #19
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Константинчо, плащат ли ти, за да подхлъзваш хората и да правиш подвеждаща реклама на китайците? Не е ли ясно, че подобни неравномерности месец за месец има заради пазарни особености и специфика на статистиката. Хайде като станат трети на края на годината да пишеш такива статийки. Към момента са осми и то заради огромния азиатски пазар на нещо като коли.
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ето и данните спрямо 2019: Mistubishi 5 пъти, Nissan 40%, Honda 50%, Toyota всъщност е продала повече от 2019, но е важно, че през последната 2 години има спад, а тази се очаква още по-голям.
  • #17
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Японските нямало да са потърпевши от Китай? Че те вече са, и то много. Всички до един имат спад в двуцифрените проценти (както и европейските), затварят цели заводи и освобождават работници, а производство им е на ръба да е рентабилно в тази държава. При някои спадът е двоен и троен.
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Пръдлив психопат ( преди 1 седмица )
    А цитатите на таблицата с 50% ръст винаги са извадени от контекста. Това е все едно да те питам земята плоска ли е А ти да почнеш да твърдиш, че казвам, че земята е плоска. Таблицата винаги е част от въпрос на който психопатите никога не сте отговорили - през коя година от таблицата Тесла ще изостане от Плана. Ти отговарял ли си поне веднъж? Сега би ли отговорил въпреки че е лесно? Можеш ли да цитираш поне един отговор на психопат антиелектрик за последните 5 г., за да докажеш, че лъжа?