IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BYD се готви да представи plug-in хибрид с рекорден пробег

Новият ван на китайците ще изминава 200 км само на електричество

Един от водещите китайски производители BYD подготвя премиерата на нов модел, която ще се състои на 30 август по време на автомобилното изложение в Ченду. Там ще бъде представен първият plug-in хибриден MPV на китайската марка, който може да се казва Tang Max или Zhou.


BYD


Съобщението за предстоящата премиера беше публикувано в китайската социална мрежа Weibo заедно с няколко тийзър изображения на бъдещия модел. Той все още е покрит с камуфлаж, но размерите му изглеждат доста големи. По всяка вероятност дължината на новото MPV ще надвишава 5 метра, а междуосието ще бъде поне 3 метра.

Предната част изглежда оборудвана с голяма радиаторна решетка и тънки фарове, докато отзад има хоризонтални фарове с особено ъглов вид.
Очаква се, че Tang Max (или Zhou) е със седемместна конфигурация, подредена в три реда 2+2+3.

Новият MPV също така има три екрана с цифров инструментален панел, дисплей за информация и развлечения и монитор за пътника отпред. Седалките отзад са с електрическо управление, като в тези на втория ред има интегрирани маси.


BYD


Предварителните информации сочат, че BYD ще получи plug-in хибридно задвижване, базирано на 1,5-литров бензинов турбо двигател. Този задвижващ агрегат има максимална мощност от 156 к.с., като ще работи в комбинация с електрически мотор с мощност 272 к.с.

Очаква се електрическият пробег да достигне 200 км по китайския цикъл CLTC. Ако тази стойност бъде потвърдена в цикъла WLTP или в реална употреба, това означа рекорден пробег за plug-in хибрид.

Не я ясно обаче дали MPV ще пристигне и в Европа, но в Китай той ще се продава за еквивалента на около 32 000 евро. Топ-версиите с най-високо оборудване ще имат цена от около 44 000 евро.


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 2 седмици )
    Осъзнаваш ли смисъла на написаното? В прав текст си признаваш че Toyota е копирала от китайците, копира и ще продължава да копира.. а съвсем до скоро беше вярна максимата, че китайците са копировачите. За съжаление все още заблудените сектанти на Toyota все още вярват в това и не забелязват че Toyota от 10 години стои на едно и също място Като развитие както при технологиите така и при ръста на продажбите, а китайците напредват и ще я изпреварят и на двата фронта.
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 2 седмици )
    Те Toyota , ще го ползват наготово. BYD и Toyota са партньори
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 2 седмици )
    И да стигне до Европа, най-много да отлежи на паркинга на някое пристанище.
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Това си е електромобил с ДВГ удължител то електромобилите до преди 10на години имаха такъв пробег
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 седмици )
    И, тротка, стандартите и методите за измерване на емисии и разход не ги измислят производителите. ВЛТП може да е нереален, ама чакай да видиш китайски ЦЛТЦ колко е далеч от реалността.
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 седмици )
    Не може да бъде, а тротка? Хибридите не бяха ли технология без бъдеще според гениалните ти размисли на манекен? Тия китайци бива ли така да си хабят бюджета за развойна дейност?
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    При 200 км пробег и 120 коня само на ток, този хубавец няма да има нужда от включване на ДВГ при почти никакви обстоятелства за първите 100 км. Следователно по метода на Toyota и всички останали които произвеждат хибриди, този хибрид ще харчи 0,05 литра на 100 по техните цикли на тестове.
  • #1
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Ето че Toyota ще трябва да измисли някой нов модел да се конглокира с китайците. Това вече е смислен плъгин, който може да бъде зареждан веднъж седмично, а не максимум на два дни като на Toyota.