IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните марки в света: 1. Toyota, 2. Volkswagen, 3. BYD

През юли китайците вече дишат във врата на германския гигант

Китайската BYD се е изкачила до третото място при най-продаваните автомобилни марки в света този юли, показват обобщени данни, цитирани от The Fast Company. През седмия месец компанията е пласирала 315 600 бройки – почти колкото втория Volkswagen (346 200). На първото място с огромен аванс е Toyota, продала 651 200 автомобила за месеца.
  
   
BYD Seal
  
      
Доста зад BYD остават Honda (280,000) и Ford (265,400). По-нататък се нареждат Hyundai, Suzuki, Nissan, Kia, Chevrolet, Mercedes и BMW. Американският производител на електромобили Tesla е на 13-о място, със 112,400 продажби.
  
 

ТОП 12

Най-продаваните марки в света през 2024:
1. Toyota - 4,594,000
2. Volkswagen - 2,613,600
3. Honda - 2,078,200
4. Ford - 2,037,300
5. Hyundai - 1,879,900
6. Suzuki - 1,770,500
7. Nissan - 1,721,700
8. BYD - 1,714,100
9. Kia - 1,484,000
10. Chevrolet - 1,407,800
11. BMW - 1,133,400
12. Mercedes - 1,068,400

BYD – съкратено от Build Your Dreams, построй мечтите си – е частна автомобилна компания от Шънджън, която още преди десетилетие привлече солидна инвестиция от самия Уорън Бъфет. В последните години тя се утвърди като най-голямата експортна сила на китайската автомобилна индустрия. Според собствения отчет на BYD, около две трети от продажбите през юли се падат на хибридни модели, останалата третина е чисти електромобили.

В подреждането на световните марки от началото на годината обаче китайците все още са назад, заради слабите продажби в родината си в първите месеци на 2024. За първите седем месеца на годината BYD заема осмо място в света, изпреварен не само от Toyota и VW, но и от Honda, Ford, Hyundai, Suzuki и Nissan. Положението вероятно ще се промени през есента, която е най-силният период за китайския автомобилен пазар.
 
    

 

0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Абе пръцльо ( преди 2 месеца )
    Никога, никога, никога, ама наистина никога а не онова на Тойода, не съм твърдял че Toyota Ще фалира. Понеже си психопат извъртя на 180% твърдението ми, че Toyota никога няма да фалира, А в най-лошия случай ще увеличи настоящия си дълг от четвърт трилион на един-два или 10 трилиона и ще продължи да съществува с подкрепата на японското правителство. Щом досега не е фалирала с дълг по-голям от на повечето държави по света, надали някога ще фалира.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До пръдливия ( преди 2 месеца )
    Този път изпърдя доста лъжи. Тест за психопати - цитирай за тези лъжи " Тесльо-тротинетка, ти не си вестоносец, а латерна ръсеща пълни безсмислици, базирани на грешно интерпретирани факти. Тойота щеше да фалира, Тесла щеше да расте с 50% до 20 милиона"
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 11 ( преди 2 месеца )
    И BYD, и Тесла са публични компании, които публикуват финансови отчети на всяко тримесечие. за 2023г. BYD има печалба от 1250 долара на всеки продаден автомобил. При Тесла тази стойност е около 7000 долара.
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до 9 ( преди 2 месеца )
    Юли 2024г. е най-силния по продажби на Тесла на китайския пазар при положение, че реално продават два модела, на единия от които предстои фейслифт. Как точно Тесла ще са потърпевши на китайския пазар? Някога бил ли си в Китай и познаваш ли потребителското търсене там? Тесла има култов статут там за разлика от Европа и се възприема от китайските потребители като продукт, демонстриращ социален статус. А Мъск е най-популярния човек в страната. Потърпевши ще са европейските производители
  • #11
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Тесльо-тротинетка, ти не си вестоносец, а латерна ръсеща пълни безсмислици, базирани на грешно интерпретирани факти. Тойота щеше да фалира, Тесла щеше да расте с 50% до 20 милиона, я ги виж къде са в класирането. Сега обръщаш палачинката на дитирамби за BYD. Само че извън Китай ги няма никакви.
  • #10
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Факт ( преди 2 месеца )
    Личната кола си отива нема китайци нема виетнамци.Нещата са ясни става все по скъпо да имаш кола цените на колите са все по големи.Колата се ползва на 90% в града а в града има трамваи метро монорейл ес бан и тн.Ел коли.ще има и те ще са самомпод наем във Франция френски в Германия немски и тн. Китай го няма на картата.
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 месеца )
    Китай е най-големия пазар и китайските марки ще си го вземат. Най-потърпевши ще бъдат немците и Тесла, японците никога не са продавали много в Китай.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Прав си - за VW Group си мисля :-)
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 2 месеца )
    Както се казва в дискусията се ражда истината. Точно затова винаги питам конкретни въпроси и очаквам конкретни отговори. Когато човек ми отговори конкретно, виждам къде се разминават гледните ни точки, въпреки че уж говорим за едно и също, а не можем да се разберем. В случая ти гледаш резултатите за марката volkswagen, но коментираш резултатите на компанията volkswagen group. Затова не ти излизат сметките. Надявам се да се съгласиш, като всеки нормален човек без да влизаш в оправдателен режим.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    До 5 - прав си донякъде, но миналата година са продали над 9 млн, а ако продължават така тази година ще продадат 6 - много голям спад за една година - чак се съмнявам в данните. Общите продажби не са константа.