IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои са най-продаваните нови коли в България?

Ожесточена битка на върха, разликата между първия и втория е само 6 автомобила

След поредица рекордни месеци, пазарът на нови автомобили в България забавя темпото през август с едва 3493 нови регистрации, а ръстът на годишна база се смъква до 24%, показва редовната справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР.
  
      
Skoda Kodiaq, Mk2, 2024
Новото поколение на Skoda Kodiaq има основна заслуга чешката марка да е номер 1 на българския пазар през 2024 година. Всички посочени числа в статията се отнасят до регистрации на нови автомобили от категории М1 и N1
  
     
Подобно забавяне е обичайно за този период на годината, въпросът е дали в следващите месеци ще бъде наваксано, за да стане 2024 най-силната година в историята на българския пазар.
  
 

ТОП 10, МАРКИ

Skoda - 4434
Toyota - 4248
Dacia - 3073
Renault - 3006
Volkswagen - 2533
Kia - 1920
Ford - 1871
Hyundai - 1676
Peugeot - 1343
BMW - 1259

Надеждите на търговците падат най-вече върху предстоящия автомобилен салон в София през октомври, макар че предишните му издания нямаха кой знае какъв ефект върху пазара.

Битката за върха в нашата класация за най-продаваните нови модели се очертава незапомнено ожесточена: двамата лидери за пореден път си разменят местата, с разлика помежду им от едва 6 автомобила. Общо седем модела са успели да пласират трицифрен брой коли през август: Toyota Corolla, Skoda Kodiaq, Skoda Kamiq, Opel Corsa, Skoda Octavia, Dacia Sandero и Dacia Duster.

От началото на годината автомобилът с най-голям ръст на годишна база е Skoda Scala (+160%), пред Skoda Superb (143%) и Toyota Yaris (123%). Трицифрен ръст имат още Ford Focus, Kia Ceed и вече спряното за нашия пазар Suzuki Jimny.
  
              
Най-продаваните нови коли в България през 2024 (ГАЛЕРИЯ):


  
    

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 3 месеца )
    Направи ли ви впечатление - Forthing T5 Evo 186 бройки. Направо не е за вярване... по-скоро това е любопитна новина...
  • #11
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Абсолютно вярно ( преди 3 месеца )
    "Гост ( преди 23 минути )На глупави въпроси няма верен отговор.Продължавай да ги задаваш,може някой да ти отговори." Виж как самият ти стигна до извода че въпросите ти са глупави и въпреки това ти отговорях. Като например че студеното валцоване е вид закаляване, даже ти дадох източник на информацията - онази омразната Уикипедия на английски, която обяснява че това е единият от петте начина за закаляване. Ти се захващаш за термините и запетайките, а не за смисъла на дискусиите за да ги разводня ...
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Само да Ви предупредя, влизате в полемика с местния Мун_40, наречен още електрика, митбъстър или адреналинка електричка.Вие може да живеете в реалния свят,но той е по по най знаещ и можещ, защото гледа клипове на Дани в Ютуб, чете в Уикипедия и чете стари вестници във външната тоалетна преди да се избърше.Знае сайта на ЕСО и енергийните борси и най важното може да смята сложна лихва в проценти в Ексел.Къде сте тръгнали изобщо да спорите с такъв ерудиран капацитет, не знам.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Кашкая бил скъп 2020 а сега е един от най-евтините в своя сегмент, удвоиха си цените и после реват защо нямат продажби.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    "Разкаляването" на незакалената ламарина се превърна в омекване.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    На глупави въпроси няма верен отговор.Продължавай да ги задаваш,може някой да ти отговори.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Факт ( преди 3 месеца )
    Няма сметка която да излиза за избиването на разликата в цената между електромобил и сравнен със същия клас двг.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Теслю митичен,ти се опитваш да си оригинален с простотиите си.Виждам Тесли с българска регистрация ЕВ.За спейшълист като тебе, студеното валцоване на ламарината=закаляване,метал=сплав, стомана се произвежда от Желязна руда с високо съдържание на въглерод.Тлупак та дрънка.
  • #4
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Пак да питам ( преди 3 месеца )
    Въпроси без отговор. Пластичен ли е коляновия вал? Омеква ли ултра твърдата неръждаема ламарина при пожар? Възможно ли е алуминиевата отливка на шасито, да се разтопи при пожар. На какви сили е подложена дървена пружина? Дървото пластичен материал ли е, след като това е задължително условие за пружините? Стъклото пружинира ли? Може ли да си направи спирална пружина от стъкло? Понеже съм баба Ванга ще предвидя 100% психопатия и 0% отговори, гарнирани с обиди лъжи и клевети. Пророк съм!
  • #3
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Опитваш се да бъдеш оригинален, но това всъщност е факт. Докато имаше субсидии в Германия, в България се купуваха от тесли от Германия с отстъпката която дава държавата и се караха тук с немски номера. Да не мислиш че всички тези продажби в Германия са били от германци да си карат електромобилите в Германия? В Германия да караш на ток е по-скъпо отколкото на бензин. Онези сметки за колко време ще си избиеш разликата в цената за по-скъпия електромобил не излизат.