IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мъск отрече да е подарявал Cybertruck на Рамзан Кадиров

Още един пример за лъжите в медиите, категоричен е шефът на Tesla

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, отрече да е подарявал Tesla Cybertruck на чеченския лидер Рамзан Кадиров. През уикенда последният се похвали с придобиването на електрически пикап, като обяви, че той му е подарък от Мъск.


Tesla Cybertruck


В социалната мрежа Х, която е негова собственост, най-богатият човек на планетата отрече твърденията на приближения до Путин. Шефът на Tesla беше директно запитан от потребител защо предоставя превозни средства, „готови за военна употреба“ на страна под санкции и „открито работи срещу Съединените щати“.

„Сериозно ли сте толкова изостанал да мислите, че съм дал Cybertruck на руски генерал? Още един пример колко измамни са традиционните медии“, отговори му Мъск.

Tesla Cybertruck не може да бъде официално закупен в Русия. В момента обаче на руския пазар има оферти от дилъри, които гарантират, че могат да осигурят електрически пикап. Цената на базовата версия на пикапа при поръчка е 13,5 млн рубли (151 000 долара), докато най-скъпият вариант е оценен на 35,5 млн (397 000 долара).


0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Щом втори човек ми казва, че намаляването на топлината в радиатора може да движи автомобила, Как да не повярвам. Все пак това са инженерни които с това си изкарват хляба и са завършили ДВГ. Да питаме инженер Димов за да направим тест Дали пък не пише гост? Господин инженер, гост вече цяла седмица преравя Уикипедия за да намери отговор на въпроса, мощност ли е необходимо или енергия за ускорение на 1200 кг баничарка или corolla до 20 км в час. Ти знаеш ли отговора, който е задача за осми клас?
  • #29
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хайде да задам въпроса на обратно. До радиатора стигат 4,5 kW топлинни загуби, които са би ли преобразувани в топлина от механичната енергия при триенето. 100% от енергията на триенето се е превърнала в топлинна. Примерно още 2-3 kW са достигнали до радиатора, от горещите изходящи газове, от останалите 4,5 kW топлинни загуби при изгаряне на горивото. Кои от тези 7-8 kW топлинни загуби могат да се превърнат в механична енергия за движение? Тpиенето ли ще намалее или ще се увеличи КПД на изг ...
  • #28
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз не съм инженер и бавно може ли малко по-подробно, както почнах от изгарянето в цилиндъра. Според мен горивната ефективност въобще не се интересува дали механичната мощност се ползва от двигателя или се ползва за извършване на полезна работа. Горивната ефективност на добър двигател си е около 50%, дори КПД на двигателя да е 0%, защото не извършва полезна работа с коляновия си вал. Правиш ли разлика между двете? От кое от двете КПД ще дойде допълнителната мощност?
  • #27
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Още един въпрос към Димов. Инженер Димов. Ако приемем, че при 9 kW мощност от горивото И 50% ефективност на изгаряне, механичната мощност предавана към буталата е 4,5 kW, за преодоляване на силите на тpиене Какво се случва при увеличаване на съпротивнителните сили с добавяне на още 2 киловата? Хайде недей да ми обясняваш че и ти не знаеш какво е въртящ момент и вярваш че той може да съществува без насрещна съпротивителна сила и си е бил там, чакайки някой да го ползва? Без натоварване е 0Nm!
  • #26
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Димов ( преди 3 месеца )
    Законът за запазване на енергията не е нарушен.Енергията от горивото вместо да се превърне в топлина в радиатора,при натоварване се превръща в механична,чрез коляно мотовилковия механизъм в въртящ момент.
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Спорът с Митичния бъстър е загубена кауза.Този спори с радиоточката и успява да я надприказва.Ще върти,ще суче ,само той да е прав,това си е психично заболяване.Ето тука се извърта за намаляване на топлинните загуби.Конструкторите от 100 години се мъчат да намалят топлинните загуби и да увеличат кпд на двг.
  • #24
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ето че се появи и инженер Димов. Истинският инженер. Толкова истински колкото и останалите турбо гости. Инженер Димов, поправи ме, ако греша. Вече съм цитирал аргументите си. При работа на празен ход според закона на Нютон при изгаряне на горивото, се упражнява сила равна по големина и противоположна по посока на механичните загуби на празен ход на двигателя за поддържане на 800 об. Един нютон повече или един нютон по-малко, ще промени оборотите. Какво става с механичните загуби при потегляне?
  • #23
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Поредното перпетум mobile в което вярва всеки един антиелектрик с който съм разговарял. Не признават физични закони а Нютон не е от техния квартал и не го знаят. Не знаят че енергия не се създава и не изчезва, а единствено се преобразува от един вид в друг. В мечтите им, автомобилът ускорява и поддържа скорост без нужда от гориво, за разлика от електромобилите които трябва да се зареждат, като им пуснеш климатика. Пета година не може да схване, че лошото КПД идва от празния ход.
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Димов ( преди 3 месеца )
    Вече на няколко пъти ти електрика му изкривяваш твърденията,за да си натаманиш което и както ти е угодно и за да извъртиш смисъла им.Изумява ме разнообразието от никове,зад които се криеш толкова старателно.Та по темата,без натоварване и ниски обороти КПД на двигателя е нисък.При натоварване КПД се вдига, двигателя предава момента към гумите и автомобила потегля без да се налага да натискаш газта,като топлинните загуби намаляват.Може да не ти харесва,но е така.
  • #21
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    За да не се губи контекст ето от какво са провокирани въпросите ми, да не си забравил и да се отметнеш: ...."Гост ( преди 21 часа )Теслю Тунберг, факта че разхода не се променя ( без газ и допълнително гориво) е показателен.9 квт на входа са ти напълно достатъчни за да има на изхода 1,5-2 квт на изхода (колкото кажеш,нямам претенции) след натоварване за да потегли автомобила без газ.Това е ,ти си продължавай спора със себе си."