IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първата фатална катастрофа с Tesla Cybertruck

Шофьор загина, след като изгуби контрол и пикапът се запали (ВИДЕО)

Властите в Тексас разследват първата фатална катастрофа с новия електрически пикап Tesla Cybertruck. По предварителна информация, колата е изгубила контрол на магистралата през нощта, излязла е от пътя и се е запалила. Шофьорът е загинал.


Tesla катастрофа


Автомобилите на Tesla са известни със своята безопасност и здрава конструкция, но имат два сериозни недостатъка. Първият е свързан с електронните асистенти, които често дават неверни показания, а вторият - с факта, че потушаването на избухналия пожар е много трудно.

Инцидентът в Тексас е от понеделник вечерта, като това е първият случай със загинал човек при катастрофа с Tesla Cybertruck. Подробности засега липсват, но на снимките и видеото се виждат само овъглени отломки. Шофьорът не е успял да излезе от колата и починал на място, като от полицията отказват да разкрият самоличността му.



Властите са започнали разследване. На първо място те ще трябва да установят защо Tesla е загубила управление. При катастрофите с коли на Tesla обикновено се коментира дали са се движели на автопилот, но Cybertruck в момента не се предлага с тази технология. И най-близкото до автономност при пикапа е адаптивна система за круиз контрол.


0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И за да не се връщат хората да четат 13 коментар, ще го припомня на останалите за да затвърдя психопатията ти :Гост ( преди 22 часа )Значи докато навиваш пружината е пластична и после след навиването внезапно се превръща в еластична.Ще си го запиша този пореден бисер.Пружините се навиват в ГОРЕЩО СЪСТОЯНИЕ.След това се ТЕРМООБРАБОТВАТ ЗА ДА СТАНАТ ЕЛАСТИЧНИ."Не господин главен инженер на завод за металообработка. Аз като аматьор ти казвам, че пружините се навиват от вече еластичен мате ...
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Но разбира се Ти като психопат твърдиш че съм казал точно обратното и отричаш да си казал като отговор на практическият пример с пружина за химикал . Колко пъти да ти обяснявам че всички знаят че си имат работа с психопат като тебе и всичко което казваш е пълна лъжа, манипулация клевета и В краен случай просто заяждане. Което не ми пречи да те провокирам да изръсиш поредния Бисер за да се посмеем на неграмотността ти, подсилена с цитати от Уикипедия нямаш ти нищо общо с темата.
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Цитирам ( преди 3 месеца )
    Прочети няколко пъти за да го разбереш защо от стъкло не може да се изработи пружина, психопате. "анонимен ( преди 22 часа )Понеже трудно схващаш, ако от материала от който е НАПРАВЕНА ПРУЖИНАТА В ХИМИКАЛКАТА ТИ бъде изработен колянов вал, няма да се огъва като пружина. От друга страна материалът от който е изработена ПРУЖИНАТА ИМА И ПЛАСТИЧНИ СВОЙСТВА, за да може да бъде огънат във формата на пружина, за разлика от материала на коляновия вал от който НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗРАБОТЕНА ПРУЖИНА. "
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Теслю Тунберг,да ми цитираш къде съм казал че пружинки за химикалка се навиват на горещи.За дебели пружини за окачване,да.
  • #37
    0 rate up comment 3 rate down comment
    ТУЗАРА ( преди 3 месеца )
    Овъглени тела има всеки ден по пътищата от пластмасовите резервоари под задните седалки. Не си правете сензации с човешки живот!
  • #36
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 36 ( преди 3 месеца )
    Стъклените пружини и пластичният колян вал са само във вашите глави. Аз такива твърдения не съм правил, за разлика от главния инженер със специалност металообработка, който твърди че пружина за химикал се прави от горещ пластичен материал докато се навива, а след това се прави термообработка за да стане пружината еластична. Не е нужно да си главен инженер на металообработващ завод, а да имаш достъп до YouTube и да провериш Как се правят пружини за окачване на автомобили youtu.be/nE1BOEUiJhU
  • #35
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Тротинетка,какво стана със стъклените пружини? Да ги патентоваш,да не те изпреварят.
  • #34
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Слънцето се скрива, аз не отговорих на провокациите на шизофреничните личности на неграмотния психопат, но практически примери за пластичните свойства на стъклото още не ми е дал. За разлика от него се аргументирах с пример за еластичните свойства на стъкло. Като даде практически пример за пластично стъкло, ще го питаме за еластичността и пластичността на водата, че нали освен стъклото абсолютно всички материали Имали както еластични така и пластични свойства. Отговори няма да получим, само хейт
  • #33
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Още чакаме пример Как се прави пружина за химикал от горещ материал, докато се навива и какви допълнителни термични обработки следват за да стане еластична? Тъкмо да науча нещо и аз от неграмотен и инженер с дънинг Крюгер. Как да не повярваш на доказан психопат че е главен инженер в завод, който заради високите цени на тока през август е бил две седмици в принудителен отпуск, че десетте 20 kW пещи, които били с огромна мощност. Все пак една пещ харчи цели, 10 лв на час и предприятието Ще фалира
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Защо микро ТЕЦ,давай направо микро АЕЦ.Давай МитЕ ти си.